Chciałbym wrócić do bocenia ale za cholere nie pamietam jak sie robiło to xenosuite , skad to pobrac i czy to w ogole dalej istnieje, było na forum, ktoś poratuje? :D
Wersja do druku
Chciałbym wrócić do bocenia ale za cholere nie pamietam jak sie robiło to xenosuite , skad to pobrac i czy to w ogole dalej istnieje, było na forum, ktoś poratuje? :D
@Wizygran
http://xenobot.net/ <------ Stąd pobierasz i instalujesz botka.
http://www7.zippyshare.com/v/KTnoR6ou/file.html <---- tu jest plik .exe (crack). Poprostu wklejasz do folderu zainstalowanego Xenobota i działa. :)
Jeżeli nie chce Ci się bawić w crakowanie , to tutaj masz już scracowanego bota. Wystarczy wypakować i działa. :D
http://www15.zippyshare.com/v/I6RgMxgm/file.html
Ma ktoś skrypta na taski War Against The Hive?
jakies pomysly gdzie bocic 80 palka facc?
Mam tez wiele skryptow platnych od joshwa z forum xenobota do wszystkich prof jak ktos jest chetny zobacze czy mam dany skrypt i napewno sie dogadamy pisac pw albo na gg 7393156
szukam skrypta na deepling dla EK, ktoś poratuje?
Szukam scryptów do Cashmakerów Knight - 40 i 50 lvl skille 100+ - oczywiście FACC.
I na fibule dla knighta.
panowie mozliwe jest aby moj bocik nie bil potworow ktore bije juz ktos inny ?
Pierwsze skrypty sprzedane uzytkownikowi z torga :)) zapraszam posiadam wiele skryptow platnych od joshwy do all prof praktycznie pod kazdy lvl kontakt pw lub gg 7393156
http://arek159.pl/xenobot/waypoints/
Skrypty ze strony http://www.jxscripts.com/
tylko przy zapisie w nazwie pliku zastąpcie '_' spacją.
/edit: dostałem kilka zapytań, jak pobrać plik, także prawy klawisz na link i zapisz link~
witam, posiada ktoś może skrypt który atakuję mody tylko te które atakują mnie,? Kupiłem skrypty od Maryle'ks polecam serdecznie :)
ma ktoś skrypt na palka na trolle ab, tak żeby zbierał speary i jadł żarcie? :))
Czy jest aktualny crack? Może ktoś linka podać?
mam problem, mam skyrpt na zamek ab, normalnie dziala, ale bot chodzi tylko po dolnych pietrach, nie chce wychodzic na zamek, widze ze jest taka opcja ale tam zaznaczony jest dragon itp, ktorych ja nie chce robic
ktos wie jak wlaczyc w opcjach zeby wchodzil na zamek botem???
z gory thx
to tych ustawień sie nie da zmienić bez bawienia sie ze skryptem? :D myslalem ze gdzies w bocie da sie to zrobic
to chyba toKod:<panel name="Walker">
<control name="WaypointList">
<item text="Start at Bank:" tag="255"/>
<item text="Stand (32682, 31686, 8)" tag="1"/>
<item text="ResetBP:" tag="255"/>
<item text="DepositItems:" tag="255"/>
<item text="Stand (32684, 31687, 8)" tag="1"/>
<item text="Bank:" tag="255"/>
<item text="CheckPotions:" tag="255"/>
<item text="GoPotions:" tag="255"/>
<item text="Ladder (32682, 31685, 8)" tag="2"/>
<item text="Ladder (32682, 31687, 7)" tag="2"/>
<item text="Node (32681, 31664, 6)" tag="0"/>
<item text="Stand (32669, 31659, 6)" tag="1"/>
<item text="BuyPotions:" tag="255"/>
<item text="Node (32681, 31664, 6)" tag="0"/>
<item text="Stand (32682, 31687, 6)" tag="1"/>
<item text="Stand (32682, 31685, 7)" tag="1"/>
<item text="CheckPotions:" tag="255"/>
<item text="GoSpawn:" tag="255"/>
<item text="Ladder (32682, 31685, 8)" tag="2"/>
<item text="Node (32654, 31700, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32633, 31725, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32618, 31724, 7)" tag="0"/>
<item text="CheckWasp:" tag="255"/>
<item text="NoWasp:" tag="255"/>
<item text="Node (32605, 31710, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32586, 31692, 7)" tag="0"/>
<item text="Stand (32579, 31680, 7)" tag="1"/>
<item text="Self.UseItemWithGround(3148, 32579,31679,7) wait(700)" tag="254"/>
<item text="Hole (32579, 31679, 7)" tag="4"/>
<item text="StartHunt:" tag="255"/>
<item text="Node (32583, 31652, 8)" tag="0"/>
<item text="Node (32595, 31652, 8)" tag="0"/>
<item text="Node (32587, 31641, 8)" tag="0"/>
<item text="Stand (32597, 31641, 8)" tag="1"/>
<item text="Node (32594, 31650, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32586, 31641, 9)" tag="0"/>
<item text="Stand (32582, 31651, 9)" tag="1"/>
<item text="Node (32596, 31644, 10)" tag="0"/>
<item text="Stand (32582, 31651, 10)" tag="1"/>
<item text="Stand (32597, 31641, 9)" tag="1"/>
<item text="RefillCheck:" tag="255"/>
<item text="CheckTower:" tag="255"/>
<item text="GoTower:" tag="255"/>
<item text="Stand (32598, 31652, 8)" tag="1"/>
<item text="Node (32598, 31639, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32582, 31639, 7)" tag="0"/>
<item text="Ladder (32583, 31651, 7)" tag="2"/>
<item text="Ladder (32583, 31652, 6)" tag="2"/>
<item text="Stand (32583, 31652, 5)" tag="1"/>
<item text="Ladder (32598, 31652, 6)" tag="2"/>
<item text="Ladder (32598, 31651, 5)" tag="2"/>
<item text="Stand (32598, 31651, 4)" tag="1"/>
<item text="Stand (32598, 31652, 5)" tag="1"/>
<item text="Node (32599, 31645, 6)" tag="0"/>
<item text="Ladder (32599, 31638, 6)" tag="2"/>
<item text="Ladder (32598, 31638, 5)" tag="2"/>
<item text="Stand (32598, 31638, 4)" tag="1"/>
<item text="Stand (32599, 31638, 5)" tag="1"/>
<item text="Ladder (32581, 31638, 6)" tag="2"/>
<item text="CheckBerserk:" tag="255"/>
<item text="GoBerserk:" tag="255"/>
<item text="Ladder (32582, 31638, 5)" tag="2"/>
<item text="Stand (32582, 31638, 4)" tag="1"/>
<item text="NoBerserk:" tag="255"/>
<item text="Stand (32581, 31638, 5)" tag="1"/>
<item text="Stand (32582, 31638, 6)" tag="1"/>
<item text="CheckCastle:" tag="255"/>
<item text="GoCastle:" tag="255"/>
<item text="Node (32586, 31649, 7)" tag="0"/>
<item text="CheckDragon:" tag="255"/>
<item text="GoDragon:" tag="255"/>
<item text="Stand (32593, 31643, 7)" tag="1"/>
<item text="Stand (32588, 31643, 6)" tag="1"/>
<item text="Ladder (32593, 31643, 5)" tag="2"/>
<item text="Stand (32588, 31643, 4)" tag="1"/>
<item text="Stand (32588, 31643, 3)" tag="1"/>
<item text="Stand (32593, 31643, 4)" tag="1"/>
<item text="Stand (32588, 31643, 5)" tag="1"/>
<item text="Stand (32593, 31643, 6)" tag="1"/>
<item text="NoDragon:" tag="255"/>
<item text="NoCastle:" tag="255"/>
<item text="Node (32591, 31638, 7)" tag="0"/>
<item text="Stand (32598, 31652, 7)" tag="1"/>
<item text="RefillCheck2:" tag="255"/>
<item text="GoRefill:" tag="255"/>
<item text="Node (32583, 31656, 8)" tag="0"/>
<item text="Rope (32579, 31679, 8)" tag="3"/>
<item text="Node (32592, 31697, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32612, 31717, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32636, 31714, 7)" tag="0"/>
<item text="Node (32654, 31692, 7)" tag="0"/>
<item text="Stand (32682, 31685, 7)" tag="1"/>
<item text="CheckSell:" tag="255"/>
<item text="GoSell:" tag="255"/>
<item text="Node (32671, 31665, 8)" tag="0"/>
<item text="Stand (32657, 31655, 8)" tag="1"/>
<item text="SellItems:" tag="255"/>
<item text="Node (32671, 31663, 8)" tag="0"/>
<item text="Stand (32681, 31687, 8)" tag="1"/>
<item text="Refill:" tag="255"/>
<item text="GoWasp:" tag="255"/>
<item text="Stand (32603, 31704, 7)" tag="1"/>
<item text="Node (32613, 31709, 8)" tag="0"/>
<item text="Node (32612, 31703, 8)" tag="0"/>
<item text="Node (32599, 31696, 8)" tag="0"/>
<item text="Node (32612, 31700, 8)" tag="0"/>
<item text="Stand (32622, 31691, 8)" tag="1"/>
<item text="Node (32632, 31682, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32627, 31676, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32633, 31673, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32641, 31691, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32636, 31701, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32643, 31706, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32646, 31709, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32622, 31709, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32599, 31707, 9)" tag="0"/>
<item text="Node (32600, 31695, 9)" tag="0"/>
<item text="Stand (32612, 31683, 9)" tag="1"/>
<item text="Node (32614, 31695, 10)" tag="0"/>
<item text="Node (32618, 31706, 10)" tag="0"/>
<item text="Node (32634, 31702, 10)" tag="0"/>
<item text="Node (32630, 31692, 10)" tag="0"/>
<item text="Node (32623, 31692, 10)" tag="0"/>
<item text="Rope (32612, 31683, 10)" tag="3"/>
<item text="Rope (32622, 31691, 9)" tag="3"/>
<item text="Rope (32603, 31704, 8)" tag="3"/>
<item text="FinishWasp:" tag="255"/>
</control>
</panel>
<panel name="Walker Options">
<control name="ropeOption" value="0"/>
<control name="shovelOption" value="0"/>
</panel>
<panel name="Looter">
<control name="LootList" first="1" unlisted="0">
<item ID="3031" action="1"/>
<item ID="11469" action="2"/>
<item ID="11472" action="2"/>
<item ID="5921" action="2"/>
<item ID="11453" action="2"/>
<item ID="11479" action="2"/>
<item ID="9635" action="2"/>
<item ID="3030" action="2"/>
<item ID="5878" action="2"/>
<item ID="11477" action="2"/>
<item ID="11480" action="2"/>
<item ID="10196" action="2"/>
<item ID="11483" action="2"/>
<item ID="11451" action="2"/>
<item ID="11482" action="2"/>
<item ID="3359" action="3"/>
<item ID="3275" action="3"/>
<item ID="3269" action="3"/>
<item ID="3056" action="3"/>
<item ID="3350" action="3"/>
<item ID="7394" action="3"/>
<item ID="11478" action="2"/>
<item ID="5922" action="2"/>
<item ID="3061" action="2"/>
<item ID="3028" action="2"/>
<item ID="5877" action="2"/>
<item ID="5920" action="2"/>
<item ID="11457" action="2"/>
<item ID="3062" action="2"/>
<item ID="9635" action="2"/>
<item ID="5921" action="2"/>
<item ID="7401" action="3"/>
<item ID="7397" action="3"/>
<item ID="7400" action="3"/>
<item ID="3415" action="3"/>
<item ID="3416" action="3"/>
<item ID="5875" action="3"/>
<item ID="5907" action="3"/>
<item ID="7430" action="3"/>
<item ID="3071" action="3"/>
<item ID="3072" action="3"/>
<item ID="3073" action="3"/>
<item ID="3322" action="3"/>
<item ID="3297" action="3"/>
<item ID="7425" action="3"/>
<item ID="3037" action="3"/>
<item ID="3244" action="3"/>
<item ID="5902" action="2"/>
</control>
</panel>
<panel name="Pathfinder">
<control name="walkOnFireEnable" value="1"/>
<control name="walkOnFurnitureEnable" value="0"/>
<control name="showDiagnoticEnable" value="0"/>
<control name="walkWithMapclicks" value="0"/>
</panel>
To jest xbst, jeżeli chodzi Ci o to żeby po prostu dodać wpt to zrób sobie jakby nowy skrypt, który zacznie się przy schodach, wejdzie na górę zrobi rundkę po zamku i zejdzie w tym samym miejscu, po czym wklej to w tym skrypcie tam, gdzie jest wpt najbliżej schodów ale je omija
ALE
jakbyś wysłał lua to by było milion razy prościej bo z tego co widzę jest już tutaj opcja chodzenia po zamku i na 99 % w lua masz gdzieś linijke
Castle ( albo jakaś dowolna zmienna która jest odpowiedzialna w kodzie za sprawdzanie czy chcesz iść na zamek ) = false i tu komentarz że wpisać true jak chcesz wchodzić na zamek.
Jak nie ogarniasz o co mi chodzi wstaw tu LUA zamiast xbst
@gary tyler fox
prosze, tutaj lua jest @Maciek_1993 ;
Kod:-- BP Setup
local MainBP = "Blue Backpack"
local LootBP = "Orange Backpack"
local StackBP = "Brocade Backpack"
local GoldBP = "Grey Backpack"
-- Cap Setup
local MinCap = 50
-- Potion Setup
local HPName = "Health Potion" -- Name of health potion
local MPName = "Mana Potion" -- Name of mana potion
local HPPrice = 45 -- Price of health potion
local MPPrice = 50 -- Price of mana potion
local MinHP = 10 -- Minimum amount of health potions
local MaxHP = 30 -- How many health potions to buy
local MinMP = 20 -- Minimum amount of mana potions
local MaxMP = 80 -- How many mana potions to buy
-- Hide Equipment
local HideEquipment = true -- true/false if you want to minimize eq or not
-- Hunt Setup
local Wasp = false -- true/false if you want to hunt Wasp Tower
local Tower = true -- true/false if you want to hunt Tower
local Berserk = true -- true/false if you want to hunt Orc Berserker
local Castle = true -- true/false if you want to hunt Castle Ground Floor(Orc Berserker and Minotaur Guard / May Be lured anyway)
local Dragon = true -- true/false if you want to hunt Dragon
-- Other
local CloseClient = false -- true/false if you want to close client if there is not enough money for supplies in bank (Otherwise walker will stop and character will stand next to bank)
registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "SelectLabel")
------------------------------------------------------------------------------- Do not change anything below this line
function SelectLabel(Label)
if (Label == "DepositItems") then
Walker.Stop()
Self.ReachDepot()
Self.DepositItems(
{"Honeycomb", 0},
{"Minotaur Horns", 0},
{"Minotaur Leather", 0},
{"Piece of Archer Armor", 0},
{"Piece of Warrior Armor", 0},
{"Broken Crossbow", 0},
{"Orc Leather", 0},
{"Broken Helmet", 0},
{"Orc Tooth", 0},
{"Orcish Gear", 0},
{"Skull Belt", 0},
{"Small Ruby", 0},
{"Shamanic Hood", 0},
{"Holy Orchid", 0},
{"Life Crystal", 0},
{"Small Diamond", 0},
{"Green Dragon Scale", 0},
{"Green Dragon Leather", 0},
{"Dragon's Tail", 0},
{"Mind Stone", 0},
{"Elvish Talisman", 0},
{"Heaven Blossom", 0},
{"Bow", 1},
{"Brass Armor", 1},
{"Brass Legs", 1},
{"Bronze Amulet", 1},
{"Halberd", 1},
{"Double Axe", 1},
{"Minotaur Trophy", 1},
{"Wolf Trophy", 1},
{"Deer Trophy", 1},
{"Lion Trophy", 1},
{"Guardian Shield", 1},
{"Sniper Gloves", 1},
{"Slingshot", 1},
{"Dragon Shield", 1},
{"Dragonbone Staff", 1},
{"Wand of Inferno", 1},
{"Dragon Hammer", 1},
{"Serpent Sword", 1},
{"Taurus Mace", 1},
{"Yellow Gem", 1},
{"Wand of Decay", 1},
{"Wand of Cosmic Energy", 1},
{"Sam's Old Backpack", 1}
)
wait(600, 1100)
Walker.Start()
elseif (Label == "ResetBP") then
Walker.Stop()
Self.CloseContainers()
wait(900,1000)
Self.OpenMainBackpack(true)
wait(700,900)
Container.GetByName(MainBP):Minimize()
wait(700,900)
Container.GetFirst():OpenChildren(GoldBP)
wait(700,900)
Container.GetByName(GoldBP):Minimize()
wait(700,900)
Container.GetFirst():OpenChildren(StackBP)
wait(700,900)
Container.GetByName(StackBP):Minimize()
wait(700,900)
Container.GetFirst():OpenChildren(LootBP)
wait(700,900)
Container.GetByName(LootBP):Minimize()
if (HideEquipment) then
Client.HideEquipment()
wait(1000)
Walker.Start()
end
elseif (Label == "Bank") then
Walker.Stop()
withdrawMP = 0
withdrawHP = 0
withdrawVial = 0
extra = extra or 0
withdrawMP = math.max((MPPrice*(MaxMP-Self.ItemCount(MPName))),0)
withdrawHP = math.max((HPPrice*(MaxHP-Self.ItemCount(HPName))),0)
withdrawVial = math.max((5*Self.Flasks()),0)
if withdrawVial <= 1000 then
wVial=0
end
withdraw = (math.ceil(withdrawMP+withdrawHP-withdrawVial))+250
wait(600,800)
if withdraw > 0 then
print("Withdrawing : "..withdraw)
Self.SayToNpc({"hi", "deposit all", "yes", "withdraw "..withdraw, "yes"},math.random(55,70))
else Self.SayToNpc({"hi", "deposit all", "yes"},math.random(55,70))
end
wait(1000,1200)
if Self.Money() < withdraw then print("You don't have enough money in bank, stoping script")
if CloseClient then
os.exit()
end
else Walker.Start()
end
elseif (Label == "CheckPotions") then
if Self.ItemCount(HPName) < MaxHP or Self.ItemCount(MPName) < MaxMP then
Walker.Goto("GoPotions")
else Walker.Goto("GoSpawn")
end
elseif (Label == "BuyPotions") then
Walker.Stop()
Self.SayToNpc({"hi", "vials", "yes", "trade"}, 65)
wait(2000)
if (Self.ItemCount(HPName) < MaxHP) then
Self.ShopBuyItemsUpTo(HPName, MaxHP)
elseif (Self.ItemCount(MPName) < MaxMP) then
Self.ShopBuyItemsUpTo(MPName, MaxMP)
end
wait(200, 500)
Self.SayToNpc({"bye"}, 65)
Walker.Start()
elseif (Label == "RefillCheck") then
if (Self.Cap() < MinCap or Self.ItemCount(HPName) < MinHP or Self.ItemCount(MPName) < MinMP) then
Walker.Goto("GoRefill")
elseif (Self.Cap() > MinCap or Self.ItemCount(HPName) > MinHP or Self.ItemCount(MPName) > MinMP) then
Walker.Goto("StartHunt")
end
elseif (Label == "CheckTower") then
if (Tower==true) then
Walker.Goto("GoTower")
else Walker.Goto("StartHunt")
end
elseif (Label == "CheckBerserk") then
if (Berserk==true) then
Walker.Goto("GoBerserk")
else Walker.Goto("NoBerserk")
end
elseif (Label == "CheckCastle") then
if (Castle==true) then
Walker.Goto("GoCastle")
else Walker.Goto("NoCastle")
end
elseif (Label == "CheckDragon") then
if (Dragon==true) then
Walker.Goto("GoDragon")
else Walker.Goto("NoDragon")
end
elseif (Label == "CheckSell") then
if (sellitems==true) then
Walker.Goto("GoSell")
else Walker.Goto("Refill")
end
elseif (Label == "SellItems") then
setWalkerEnabled(false)
Self.SayToNpc({"Hi", "Trade"}, 65)
wait(900, 1200)
Self.ShopSellItemsDownTo(3359, 0)
wait(900, 1200)
Self.ShopSellItemsDownTo(3275, 0)
wait(900, 1200)
Self.ShopSellItemsDownTo(3269, 0)
wait(900, 1200)
Self.ShopSellItemsDownTo(3351, 0)
wait(900, 1200)
setWalkerEnabled(true)
elseif (Label == "CheckWasp") then
if (Wasp==true) then
Walker.Goto("GoWasp")
else Walker.Goto("NoWasp")
end
elseif (Label == "FinishWasp") then
Walker.Goto("NoWasp")
elseif (Label == "GoSpawn") then
Targeting.Start()
Looter.Start()
elseif (Label == "Refill") then
Walker.Goto("Start at Bank")
end
end
Self.ReachDepot = function(ATTEMPTS)
--Made by Rydan
--Inspired by Forgee
local ATTEMPTS = ATTEMPTS or 5
local DP_IDS = {3497, 3498, 3499, 3500}
local DP_POSITIONS = {}
Walker.Stop()
local function reachDP()
for i = 1, #DP_IDS do
for POS_X = -7, 7, 1 do
for POS_Y = -5, 5, 1 do
if (Map.GetTopUseItem(Self.Position().x + POS_X, Self.Position().y + POS_Y, Self.Position().z).id == DP_IDS[i]) then
DP_POSITION = {x = Self.Position().x + POS_X, y = Self.Position().y + POS_Y, z = Self.Position().z}
table.insert(DP_POSITIONS, DP_POSITION)
end
end
end
end
print("XenoBot has found "..#DP_POSITIONS.." depots around you.")
wait(2000)
for i = 1, #DP_POSITIONS do
local LAST_POSITION = Self.Position()
local BLOCKED = 0
local COORDINATES = DP_POSITIONS[i]
for j = CREATURES_LOW, CREATURES_HIGH do
local CREATURE = Creature.GetFromIndex(j)
if (CREATURE:isPlayer() and CREATURE:ID() ~= Self.ID() and CREATURE:isOnScreen()) then
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[1]) then
--SOUTH
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y-1) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y-2) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y-1, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y-2, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[2]) then
--WEST
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x+1 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x+2 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x+1, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x+2, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[3]) then
--NORTH
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y+1) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y+2) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y+1, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x, COORDINATES.y+2, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
if (Map.GetTopUseItem(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z).id == DP_IDS[4]) then
--EAST
if ((CREATURE:Position().x == COORDINATES.x-1 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (CREATURE:Position().x == COORDINATES.x-2 and CREATURE:Position().y == COORDINATES.y) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x-1, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false) or (Map.IsTileWalkable(COORDINATES.x-2, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == false)) then
BLOCKED = BLOCKED+1
end
end
end
end
if (BLOCKED == 0) then
print("XenoBot is now trying to reach a free depot.")
Self.UseItemFromGround(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z)
wait(2000, 4000)
if (Self.DistanceFromPosition(LAST_POSITION.x, LAST_POSITION.y, LAST_POSITION.z) >= 1) then
wait(5000, 10000)
if (Self.DistanceFromPosition(COORDINATES.x, COORDINATES.y, COORDINATES.z) == 1) then
print("XenoBot has successfully reached a free depot and will now proceed with following actions.")
wait(2000)
return true
end
end
end
end
return false
end
while (ATTEMPTS > 0) do
if (reachDP()) then
return true
end
ATTEMPTS = ATTEMPTS-1
wait(100)
end
return false
end
function Self.ShopSellItemsDownTo(item, count)
wait(300, 1700)
Self.ShopSellItem(item, Self.ShopGetItemSaleCount(item))
wait(900, 1200)
end
I jak masz tak ustawione lua to nei wchodzi Ci na sam zamek ?
Żadnego komunikatu o błędzie itp itd?
Lua dobre ładujesz ?
@gary tyler fox
tak, normalnie wczytalem skrypt i chodzil po dolnych pietrach, zatrzymywal sie niedaleko schodow i z powrotem wracal na dol i tak w kolko, nie chcial wchodzic na gore nie wiem dlaczego, żadnego błędu ani nic, wszystko dzialalo tak jak powinno, sam kupil poty, doszedl na zamek, rozkopal dziure itp
@Maciek_1993 ;
Poszukaj w temacie z którego masz skrypt czy ktoś miał takie błędy, bo albo to jest drobny błąd kodu którego mi się osobiście szukać nie chce, albo skrypt jest zjebany, albo nie wiem, za mało cappa, dochodzi do checkera i się wysypuje, dużo opcji jest w sumie ;d
@gary tyler fox
wie ktoś skąd zassam cracka do xeno do tibii 10.76? na pandoriumx nie dziala ;/
Posiadam kilka skryptów dla plaka chętnie się nimi podzielę za opłatą:
Muggy Plaints
Drillworms east cave
Zao Dragon Lords
Derfia Vamp Hell
jeżeli ktoś jest zainteresowany to pisać na prv
mam problem, skillujemy sobie z ziomkiem na xenobocie zostawiając sobie na afku, i dziala przez pare h po czym sie cos pierdoli bo co chwile jest ze "game not responding" i nas wywala po czym reconnectuje bo mamy zaznaczone to w toolsach, mamy zaznaczone anti idle zeby sie krecil char ale to nic nie daje, ktos cos pomoze?
Macie może skryp, który zakłada Stealth Ringa jak się pojawia Corym Skirmisher ?
Oraz ogólnie skrypt na Corymy Veno dla 50 knighta?
Witam szanownych userów. Szukam skryptu na ab trolle dla paladyna. Na forum xenobota znalazłem jeden od CrystalScripts czy jakoś tak, który jest zbugowany, solidscripts i jxscripts odpadają, bo mam cracka i nie chce mi się bawić w ustawianie usera i passów.
Czy ktoś z Was może ma takowy i chciałby się nim podzielić? A może masz jakieś ciekawsze skrypty dla facc paladyna? Napiszcie PW, to dobijemy ewentualnego targu. Moge zapłacić w PLN za skrypty :)
PS. Chętnie też przyjmę (odpłątnie) Femor Hills Trainera dla pallka :)
Pozdrawiam i czekam na PW ! :)
a ja byłbym zainteresowany full afkiem na grimy darashia (-1 bądź -3) dla palka pod otsa shadowcores/lunarforce, płacę na którymś z tych serwerów :)
xeno nie zbiera w ogole lota z barbarianow jak je ubija, jakies pomysly dlaczego?;/
ofc z innych potworow ubitych w okolicy zbiera
a wlasciwie to tylko z 1 rodzaju barbariana zbiera, a z pozostalych 3 nie
takie plecaki powinienes miec.
Załącznik 330525
Kupuje 5 hp potkow i 5 many
zaczynasz w dp ab -1
zbiera kase i podnosi speary i automatycznie wklada je do reki
klucz 3033 musisz miec w brazowym plecaku
Troll Ab Lua
Troll Ab XBST
Skrypt robi rundke po 3 pietrach i leci do dp zostawic kase w banku troll bunche do dp.
@Mexy na forum xeno tlumaczylem ze przerobilem to wlasnie z crystal ale mi sie nie zacina caly czas lata :)
to nie wiem co jest :P ja dwa dni na tym skrypcie i bez zadnego problemu
Jeśli jest ktoś zainteresowany
Port Hope Taks Crocodile dla paladyna full afk (20+) za 100K na Iona albo Antica
pw do mnie
Komunikat : attempting to reach xenobot server, please wait. wszyscy tak maja czy tylko ja?;p
Też to mam, prawdopodobnie każdy to ma.
Wywaliłem plik hosts.ics, XenoBot ładnie się ładuje.
Chociaż pojawia się komunikat "XenoBot is up to date", co nigdy się nie pokazywało.
Zupełnie jakby chciał się cały czas auto update'ować (mimo, że nie wyszła żadna nowa wersja).
Jednak problem nadal istnieje, bo XenoPatcher nie działa, niby patchuje, ale po zalogowaniu wyskakuje komunikat Invalid Username...
Było wysztko ok az dzisiaj chce wlaczyc i wyskakuje attempting to reach xenobot server :(
Co moge zrobic zeby Xeno bot znowu działał.
Jak się połączyć z shadowcores za pomocą tego bota?
Panowie @UP. Nie chcę tutaj nikogo reklamować, ale polecam cracka ze strony pandoriumx.com. :) Dostęp jest płatny, ale w cenie dostajecie szybkie update'y do xeno, ibota, ibot+ a także dużo płatnych skryptów (nawet do Winbota).
Dobre jest również to, że mamy "w cenie" bardzo dobry ping tunnel od pandoriumx :)
Witam mam problem z xenobotem zrobiłem swój pierwszy full afk i prawie wszystko działa dobrze oprócz kupowania manasów, nie wiem czemu ale mam napisane, ze ma kupować 700manasów a on kupuje zawsze tylko 200 ;/
wrzuc skrypta na pw albo tu i mnie oznacz to zobacze
sprawdzi mi ktoś tego skrypta lua w czym jest błąd ? bo nie kupowal mi dobrze manasów, więc skopiowałem z innego skrypta i zadziałało kupuje teraz dobrą ilość ale teraz błąd pojawił się na samym początku skryptu przy i nie wiem o co chodzi
Kod:18:41 XenoScript Error:
Script: NIGHTMARES.lua
Line #: 150
Chunk: ...Users?Arek?Documents?XenoBot?Scripts??NIGHTMARES.lua
Error: attempt to compare number with nil
This is an error with user-input and should not be reported as a bug with XenoBot.
link do skryptuKod:http://speedy.sh/DUxYu/NIGHTMARES.lua
@Mexy ;
Dostęp do pandoriumx jest za free
siemanko
potrzebuje skryptu na podnoszenie itemków z ziemii i ładowanie ich do bp, który znajduje się również na ziemii - czyli robienie lootbaga
Dolaczam sie do prosby kolegi wyżej