Założycielu tematu, to jest dosyć proste. Istnieją pewne programy, które samoczynnie mogą Ci pomagać w restartowaniu modemu. Nie będę zapodawał linka bo nie wiem czy mogę. Ten owy programik restartuje Ci codziennie o 10:01 CEST albo ewentualnie o której tam chcesz. Bota ustawiasz identycznie, gdy rozłączy Cię z postaci bot ma prawo wciągu piętnastu minut zrobić "Auto Relog" , "Login With". Podajesz wszelkie informacje "Passy" dla bota i loguje Cię po uzyskaniu informacji od komputera, że internet został prawidłowo podłączony (Standard.) Po czym nie musisz nawet dotykać skryptu w bocie bo już wcześniej go ustawiłeś. Jeżeli znajdziesz owy taki programik, który na pewno znajdzie się na wujku Góógle dasz sobie radę. Pierwszy raz słyszę by neostrada robiła takie cuda, byłem posiadaczem bardzo długo neostrady i teraz aktualnie mam Vectre. Radzę Ci zadzwonić na infolinię "Neo". Masz tutaj numer : "801 505 505". Zadzwoń tam po czym musisz zapamiętać bądz podać swój HOST + IP + Adres zamieszkania i zapytać się o wszelkie komplikacje czy to tylko u Ciebie czy oni mają jakąś wadę w swoim komputerku. A to może też być wina rutera bo się przegrzewa (Lecz wątpię.)
Jak sprawdzić HOST + IP?
http://www.mojeip.com.pl/
Jak sprawdzić moją prędkość internetu?
http://www.speedtest.pl/
Wszelkie problemy pisz w tym temacie drogi założycielu postaram się pomóc.
Zakładki