Innym powodem dla którego tworzy się odrębny system pisania skryptów jest modułowość bota. Jedni robią wszystko w jednym wątku, inni wielowątkowo, jedni na timerach, inni zupełnie tego nie używają... Niektórzy tworzą w każdym wątku inną formę, kod do niej który obsługuje i nie ma dostępu do innych form, inni robią formy w jednym wątku a cała reszta w innych i podobnie nie ma zazwyczaj dostępu. (Zaraz się odezwie 5 hejterów pseudo-koderów więc sprecyzuje: no dobra, dostęp zależy od języka i api którego się wybierze, ale PRZEWAŻNIE go nie ma).
Generalnie co bot to obyczaj i planując bota programista musiał by się nastawić na kopie elfbota, a zazwyczaj z tego co zauważyłeml większość botów jest nawet nie planowana tylko po prostu programiści piszą kolejne funkcje a potem jakoś je sklejają. W większości botów ciężko potem to wszystko połączyć żeby napisać jeden scripter do obsługi wszystkiego i zwyczajnie już potem jest za późno żeby taki czy inny scripter dodać bo nie będzie działał bez znacznego nakładu pracy.
Pomijając już fakt ekonomiczności i planowania zostaje jeszcze takie coś jak przekonanie programisty że jego projekt jest najlepszy i co tam jakiś elf bot, neobot czy inne ścierwo, skoro jego bot nawet dużo mniej fukcjonalny jest najlepszy. Krótko mówiąc pewność siebie :P
Osobiście jak byłem jeszcze szarym graczem ~3 lata temu i używałem elfa to też się denerwowałem że każdy bot ma inny scripter, ale teraz kiedy sam tworze boty już zdecydowałem podczas planowania że scripter także będzie własny i maksymalnie uproszczony.
@down
nie wiem z jakimi botami próbowałeś ale przykładowo w moim nic takiego się jeszcze nie zdarzyło.. wszystko działa jak powinno. Może nieumiejętnie korzystałeś z TA włączając looting w cavebocie i lootera na raz...
Zakładki