* Asysta przy zabójstwie:
Jeśli gracz pomoże w trapowaniu gracza, lub sparaliżuje go, będzie się to liczyło jako pomoc w zabójstwie. Gracz będzie wpisany na listę zabójców, oraz zabójstwo wyświetli się w jego profilu, jednak nie będzie się to wliczało do limitu fragów.
* Uczciwe walki:
Jeśli gracz otrzyma przynajmniej 40% obrażeń poprzez PvP w ciągu ostatnich 60 sekund przed śmiercią, jego straty w doświadczeniu i skillach będą odpowiednio zmniejszone według pewnego wzoru.
* Bless PvP:
Jest to dodatkowy bless, który można kupić u NPC w dowolnej świątyni i kosztuje tyle co zwykły, pojedynczy bless. Jeśli gracz zginie w PvP (40% obrażeń w ciągu minuty przed śmiercią), mając tego blessa, nie straci on swoich standardowych błogosławieństw, ani Aola.
* Revenge Skull:
Po "nielegalnym" (unjustified) zabójstwie, zabójca przez 7 dni będzie miał pomarańczową czaszkę, widoczną jedynie dla ofiary. Oznacza to że ofiara może atakować swojego zabójcę bez wbijania skulla, ani fraga. Należy jednak pamiętać, że taki atak wiąże się z pz lockiem i żółtą czaszką.
* Zamiana pozycji w trapie:
Jeśli postać otrzyma obrażenia w PvP i nie może się poruszyć na żadną kratkę obok siebie, w określonych warunkach dostanie możliwość zamiany miejsc z jednym z trapujących graczy.
* Opóźnienie po zmianie pięter:
Dwusekundowa blokada ataku po zmianie piętra nie będzie już obowiązywała ataku na innego gracza. Możliwe jednak będą tylko ataki celowane, wciąż nie będzie można używać ataków obszarowych.
* Poprawka w stackach:
Obecnie powyżej pewnej ilości osób w stacku, gracze znajdujący się najniżej nie są wyświetlani w oknie gry oraz na battle list. Po patchu będą się wyświetlać wszyscy gracze i nie będzie można już się ukryć w ten sposób. Dodatkowo na serwerach PvP i Enfo, wszyscy gracze w stacku będą posiadali wszystkie możliwości bojowe.
Zakładki