REFFF
szukamy tego samego ;D
Wersja do druku
Hehe to świetnie,może znajdzie sie ktoś,kto ma,albo zrobi nam taki waypoint Czekam z niecierpliwością =)
potrzebuje scryptu na frosty ... elf bot...
Potrzebuje skryptu na robienie loot baga. Chce aby zbierał steel helmety, scale armor, battle shield, double axe, battle hammer a gdy będzie 100 capa odnosił to to baga i zbierał dalej
Witam!
Od dłuższego czasu bardzo dużo czasu spędzałem na Google, powód można znaleźć w temacie, do rzeczy.
Potrzebuję skrypty na ciągłe atakowanie, a mianowicie, jak zaznaczę jakiegoś gracza, ten ucieknie mi z ekranu... dogonię go i zaś jest zaznaczony.
Gram na OTS enfo(pvp-enfo.no-ip.org), więc nie chcę żadnego skryptu co się nick podaję czy coś.
Aaaa! Najważniejsze! Chciałbym, aby tą opcję można było wyłączyć - najlepiej ESC.
Z wyrazami szacunku,
Master Dziadek
Szczaleczka juz ci podaje skrypt
do scriptera i exute scriptKod:var
LockID:integer;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
updateworld;
while self.attacking=0 do
begin
sleep(200);
updateworld;
end;
LockID:=self.attacking;
while not terminated do
begin
updateworld;
ProcessEvents;
if ((self.attacking)<>(LockID)) and ((self.attacking)<>(0)) then
LockID:=Self.Attacking;
If Self.Attacking=0 then
begin
Creature:=GetCreatureByID(LockID);
If Creature<>nil then Creature.Attacking:=true;
end;
sleep(100);
end;
end;
Mam ten skrypt, ale potrzebuję taki, by można wyłączyć te ciągłe atakowanie klawiszem ESC! Poooomooocy!
potrezbuje skryptu ktory bedzie zmieniał broń na mocniejszą kiedy x potwor na ekranie a kiedy go zabijie to zeby zakładał zpowrotem słabszą broń
bot: tibiabot NG
Kod PHP:Const //Enter the settings for when to change to DEFENSIVE// MonsterName = 'nazwa potwora' weapon1_ID = xxxx //Enter the settings for when to change to OFFENSIVE back// Weapon2_ID = xxxx function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem; var y: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin Result := Self.Containers.Container[x].Item[y]; Exit; end; end; end; end; function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature; var x: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin if x >= Creatures.Count then Break; if Creatures.Creature[x].ID = ID then begin Result := Creatures.Creature[x]; Exit; end; end; end; function GetCreatureByName(Name: string): TCreature; var x: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin if x >= Creatures.Count then Break; if Creatures.Creature[x].Name = Name then begin Result := Creatures.Creature[x]; Exit; end; end; end; while not terminated do begin UpdateWorld; Creature := GetCreatureByName(MonsterName); if Creature <> nil then if Creature.Z = Self.Z then begin A := 0; Self.Defensive; Weapon := GetItemFromOpenBackpack(Weapon1_ID); if Self.RightHand.ID <> Weapon1_ID then if Weapon = nil then self.DisplayText('Weapon1 wasnt found in open backpack!'); else Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0); A := 1; end; else begin Self.Offensive; if Self.RightHand.ID <> Weapon2_ID then begin Weapon := GetItemFromOpenBackpack(Weapon2_ID); if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0); else Self.DisplayText('Weapon2 wasnt found in opened backpack!'); end; end; sleep(600); end;
witam potrzebuje skrypt na elf boota ;p dokladnie na soldy w kazo
jezeli ktos ma to halp xD
@up, @down
Witam!
Od dłuższego czasu bardzo dużo czasu spędzałem na Google, powód można znaleźć w temacie, do rzeczy.
Potrzebuję skrypty na ciągłe atakowanie, a mianowicie, jak zaznaczę jakiegoś gracza, ten ucieknie mi z ekranu... dogonię go i zaś jest zaznaczony.
Gram na OTS enfo(pvp-enfo.no-ip.org), więc nie chcę żadnego skryptu co się nick podaję czy coś.
Aaaa! Najważniejsze! Chciałbym, aby tą opcję można było wyłączyć - najlepiej ESC.
Z wyrazami szacunku,
Master Dziadek
Master Dziadek:
nie jestem pewien czy działa na 100%
JA bym prosił o skrypta który atakuje potworki z dystansu (chodzi mi o 3 kratki czy na ile tam jest teraz po ubdate ustawione.) dla PallaKod PHP:var LockID:integer; function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature; var x: integer; begin Result := nil; for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin if x >= Creatures.Count then Break; if Creatures.Creature[x].ID = ID then begin Result := Creatures.Creature[x]; Exit; end; end; end; begin updateworld; while self.attacking=0 do begin sleep(200); updateworld; end; LockID:=self.attacking; while not terminated do begin updateworld; ProcessEvents; if ((self.attacking)<>(LockID)) and ((self.attacking)<>(0)) then LockID:=Self.Attacking; If Self.Attacking=0 then begin Creature:=GetCreatureByID(LockID); If Creature<>nil then Creature.Attacking:=true; end; sleep(100); end; end;
Ten Twój skrypt, tzn. nie wiem czy Twój działa prawie prawidłowo.
Dobrze:
- nie odznacza
Źle:
- po kliknięciu w klawisz ESC postać odznacza się i zaś zaznacza.
Proszę o pomoc od WSZYSTKICH!
Z wyrazami szacunku,
Master Dziadek
DOWWWWWWWWWWWWWN:
HEEEEEEELP
Ja szukam skryptu aby zamieniał kasę na playtnki i kolekcjonował. Jak ktoś może to jeszcze dziś. (NG jak coś)
@down:
Thx ;d ale jak go "wgrać"
@down:
dobra mam , działa ;D THXXX :D
Kod PHP:while not terminated do begin UpdateWorld; for i := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if terminated then break; for g := 0 to Self.Containers.Container[i].Count - 1 do begin if terminated then break; if Self.Containers.Container[i].Item[g].Amount = 100 then if (Self.Containers.Container[i].Item[g].ID = 3031) or (Self.Containers.Container[i].Item[g].ID = 3035) then Self.Containers.Container[i].Item[g].Use; sleep(10); end; sleep(10); end; sleep(500); end;
Muszą być oba.Kod PHP:procedure StackItems; var T: array of integer; x, y, z: integer; Temp: integer; begin T := VarArrayCreate([0, 19] , 3); Temp := -1; for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do begin if x >= Self.Containers.Count then Break; for z := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin T[z] := Self.Containers.Container[x].Item[z].ID; end; for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break; if Self.Containers.Container[x].Item[y].Properties.Pilable then begin if Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount < 100 then begin for z := y + 1 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin if T[z] = Self.Containers.Container[x].Item[y].ID then begin if Self.Containers.Container[x].Item[z].Amount < 100 then begin Self.Containers.Container[x].Item[y].movetocontainer(Self.Containers.Container[x], z, 0); end; end; end; end; end; end; end; end; begin while not Terminated do begin UpdateWorld; StackItems; Sleep(1000); end; end;
Tools > Scripter > Paste > Execute Script (trza pojedynczo)Cytuj:
#down:
Thx ;d ale jak go "wgrać"