Nie mam zdania, ale powinni dodac jakies nowe i ulepszyc aktualne, bosy niby nie sa latwe ale jak masz ekipe ogarnieta to spokojnie ubijesz...
Wersja do druku
Nie mam zdania, ale powinni dodac jakies nowe i ulepszyc aktualne, bosy niby nie sa latwe ale jak masz ekipe ogarnieta to spokojnie ubijesz...
dla mnie powinni powiększyć obrone i ilość zycia bossow.
atak tylko troszke w dodatku częściej - za mniej dmg.
ew. zrobienie czegoś dzięki czemu pokonanie bossa bedzie oplacalne tylko z teamem składajacym sie ze wszyztkich profesji.
druid leczy, sorc i pala dmg, kina tank.
Orsz jest ciotą. Byle ek jest w stanie zbloczyć.
Osobiście uważam że powinni dodać nowe bossy-takie które trudniej ubić. W dodatku nie w sposób 'pół serva vs ghaz' tylko w pomieszczeniach trudniejszych-żeby postacie nie stały wszystkie na 1 kratce. Ataku niekoniecznie trzeba większego bo absurdalną sprawą byłoby złożenie się na combo 300ek~ w m ringu i ssa. Ubijanie powinno polegać na skoordynowaniu drużyny poprzez odpowiednie siohanie blokera, shootowanie bossa oraz jego bloczenie.
Pozdrawiam, nie każdy ma okazję posiedzieć przy komputerze przez 2h bez przerwy.
Powinni dodać takie bossy które by przez długi czas bili.
Bo co to teraz jest Ghazbaran albo Ferumbras?
Że by dodali takie które prawie niemożliwe do zabicia sa tak bez przesady ale dużo mocniejsze od aktualnych.
Mogli by dodać wkoncu Apokalypse xdd Takie moje zdanie a inne polepszyć :P
powinni zacząć od zwiększenia hp, dziwnie to wygląda, ze "boss" inq ma 95 k hp a ghaz tylko 60
"bossy" inq - bossem trudno nazwać coś co solo można uwalić, wyjątkiem jest hellgo
#up
apocalypse do 8 k combo wali, ale łapa + śmierć ssa by trzeba ostro zmieniać, ale bot lp by sobie poradził
#do geniusza matematyki
pallek potrzebuje o POŁOWĘ większego lvl, to nie działa tak, że skoro knight ma o 1/3 więcej hp, to pallek musi mieć o 1/3 lvl większy
15-10=5
15:5=3
ale
15-10=5
10:5=2
trudne?
Jak dla mnie, to niektóre bossy (w szczególności ghaz itp) powinny być hiper-zajebiste... no i oczywiście zmniejszyć im loot.
Moim zdaniem powinno być tak że bossy powinny mieć po 400k hp jak nie więcej, ale nie być tak super ultra zajebiste, na dzisiejszy poziom dobry boss powinien mieć :
- 400k hp
- Combo 2k~~ + Summony 600-1000
- Odporny częsciowo na wszstko
I wtedy bylo by fajnie i atak bossa mozna było by nazwać Raidem.
@up
to ludzie jak mrowki by padali ;x
@top
powinni wymyslic takie bossy na ktore hunta by trzeba bylo planowac a nie sie pakowac tylko ; )
mogli by znów zaczać sterować ferumbrasem, jeden z członków cipsoftu miał by specjalnego klienta którym by własnie nim sterował tak jak to było kiedyś, była by to walka cipsoftu z graczami, naprawde duże wyzwanie bo taki potwor zachowywał by sie jak gracz (atakował shooterów itp)
A co Ty na to ? :D
Przecież ostatnio orsha zbloczył ms ^^...
O... znalazłem linka
http://tibia.net.pl/wiesci-ze-swiato...e-inferny.html
Cytuj:
Blokowania bestii podjął się 178 Master Sorcerer
Fail ...
Wtedy tak naprawdę bloker byłby nie potrzebny, a jakby CIPsoft był w złym humorze to by cały team powybijał ..., i były by wieczne pretensje "Jeb*** cipsoft, zabił mnie - a na pensje to kase z mojego PACC'a mają !11!!1!!1!1!!11!11!"
btw. te twoje pomysły to coraz gorsze są --.--
@Edit2:
Zaraz pewnie na rooku bedzie orsh i "Nobody" będzie blokał ...
Tak szczerze powiem, że 300 ms/rp solo by zabrali Orsha... ^^
Jego siła jest podobna do moobów z inq.
Żadnych questów już nie ma hardcorowych, Demon Oak to nie problem, a INQ czyści 6 osób...
Mogli by też blokować wyjście z pomieszczenia z bossem. Wchodzisz, i albo zabijasz, albo padasz - wtedy nie byłoby tak łatwo :)
Oprócz tego Cipsoft mógłby poprawić IQ bossów, tak aby atakowały nie tylko tego, co bossa exetuje. Ciekawiej by było, gdyby Ghazbaran zmieniał target co 10 sekund - bez ogarnięcia mwalli na około niego można byłoby sobie pomarzyć o skończeniu raida.
Ogólnie mówiąc, walka z bossem powinna być dłuższa, mniej przewidywalna - po prostu trudniejsza.
Pozdrawiam, Visher