Bramki to kompletny fail. Już nie będzie waste'owania noobami na silniejszych potworach z blokerem- a to było bardzo dobre.
Cytuj:
Added new mid-/highlevel dungeon on Liberty Bay mountain
Z tego co widziałem, to te respy trochę tam nasrane, jak wyskakuje po 5+ behemłotów.
Cytuj:
Added dragon lair north of Darashia
n1
Cytuj:
Added Beholder/Gozzler dungeon near Beregar
bot place okz?
Cytuj:
Added Medusa/Serpent Spawn Dungeon on the Forbidden Islands
Może być fajna alternatywa na grupowy exp.
Cytuj:
Revised Tarantula Caves underground connections under Tiquanda
bot place okz?
Cytuj:
Revised Treasure Island Dungeon and added monsters
Koniec botowania na Pirate Ghostach?
Cytuj:
Marid/Efreet: reduced damage, slightly improved exp
Serpent Spawn: improved loot
Wyrm: improved loot, slightly more exp
Cyclops Smith: improved loot
All elves: improved loot
Wszystko fajnie. Tylko dziwię się, że poprawili loot elfom- przecież spawn w Yalahar spowodował gwałtowny spadek cen Holy Orchidów, a teraz będą już chyba w ogóle nic nie warte.
Cytuj:
Serpent Spawn: improved loot
Worker Golems: reduced drop chance for diamonds, added more hitpoints
Hellfire Fighter: slightly reduced loot
Rotworms: reduced gold slightly
Ghouls: reduced gold slightly
Roty, ghoule i jeszcze Chakoye- ewidentne tępienie bot-knightów.
A co do Workerów i HF'ów to nie rozumiem- dosyć silne potwory z których czasami wychodzi się na sporym waste.
@edit
A co do trainerów- ja wiem, że tracą graczy i może miasto prosto z OTSa (czyt. Yalahar) nie przyciągnęło wystarczającej liczby osób, ale bez przesady.