W tym temacie chciałbym zachęcić wszystkich do wspólnego rozpracowania systemu , który wszedł w życie razem z tibia 8.4.
Ostatnio ktos na tibia.com napisał temat , w którym napisał swoją teorie dotycząca anty-bota , za pomocą matematyki.
Link do tematu:
hxxp://forum.tibia.com/forum/?action=thread&threadid=2485811
Co o tym myślicie ?
Proszę też żeby osoby zbanowane wypowiadały się w tym temacie :
- Jak często bocili ?
- Ile godzin dziennie ?
- Expili czy skillowali ?
- Jaki lvl.
- Bot którego używali.
Razem możemy stworzyć teorie , dzięki której moglibyśmy ominąc system. Zachęcam.
Marballek
@down
The Math System
A player should receive a test like this if:
L=Level
Xp=Experience
Xp/L = <10
Exp gaining divided on your level = less than 10.
Examples:
* A player level 40 hunting Rotworms (40 exp).
40Xp/40L=1Xp/L which is less than 10.(Receive Test)
A level 40 can bot Rotworms
* A player level 120 hunting Demons (6000 exp).
6000Xp/120L=50Xp/L which is larger than 10.(Skip Test)
A level 120 can't bot Demons
* A player level 8 hunting Rotworms (40 exp).
40Xp/8L=5Xp/L which is less than 10.(Receive Test)
A level 8 can bot Rotworms
* A player level 40 hunting Dragons (700 exp).
700Xp/40L=17.5 which is larger than 10.(Skip Test)
A level 40 can't bot Dragons
* A player level 200 hunting Dragons (700 exp).
700Xp/200L=3.5Xp/L which is less than 10.(Receive Test)
A level 200 can bot Dragons
* A player level 400 hunting Frost Dragons (2100 exp).
2100Xp/400L=5.25Xp/l which is less than 10.(Receive Test)
A level 400 can bot Frost Dragons
This shows that this system actually might work pretty well with this math option.
Pierwszy post ;]
Zakładki