Reklama
Strona 1 z 5 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 63

Temat: [Poradnik] [Poradnik NG] Jak bezpiecznie skillowac na monku na NG i MC!

  1. #1
    Avatar Young Worrior
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    1,302
    Siła reputacji
    19

    Domyślny [Poradnik NG] Jak bezpiecznie skillowac na monku na NG i MC!

    Witam! Chciałbym przedstawić mój poradnik dotyczący skillowania Paladynem/Knightem na bocie NG na monku.

    Muszę podkreślić, że nie jestem autorem tych skryptów! Zostaly one stworzone przez użytkowników tego(Klik!) forum!!!

    No to zaczynamy:

    1. Co da Ci mój poradnik?
    -Możliwość skillowania nie bojąc sie o deda i utracenie swoich cennych skilli i lvla.

    -Łatwe skillowanie, dzięki któremu nie będziesz musiał siedzieć.
    godzinami przed komputerem wpatrując sie w monitor i nudząc się.

    -Większe możliwości w bocie NG, jeśli jeszcze takich nie posiadasz...



    2. Co musimy posiadać?

    Musimy miec:
    -Bota NG. Najlepiej zaczerpniętego z Tego(Klik!) downloadu, gdyż jest to stronka twórcy tibiabota NG.
    -Paladyna/Knighta
    -Druida(Poziom 27 lub większy, aby móc summonowac monka)
    -Czas i kasę. (Czas na skillowanie i kasę na kamienie i food/robaki)
    - Te skrypty:
    Run to pz when player attack:
    Kod PHP:
    Const
      WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'
    
    Var
      Run: Boolean
    
    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := nil;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].ID = ID then
        begin
          Result := Creatures.Creature[x];
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    
    procedure Event_Attacked(ID: integer);
    Var
      Creature: TTCreature
    begin
      if Self.Attacking = ID then Exit;
      Creature := GetCreatureByID(ID);
      if Creature <> nil then
      begin
        if not Creature.NPC then Run := True;
      end;
    end;
    
    
    Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
      Result := nil;
      if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
      if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
      if Self.Z <> Z then Exit;
      Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end;
    
    Procedure UseLadder(X,Y,Z: Integer);
    Var
      Tile: TTile;
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
        Tile.Item[1].Use;
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    Procedure UseRope(X,Y,Z: Integer);
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Self.Containers.UseItemWithGround(3003, X, Y, Z);
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    Procedure MoveTo(X,Y,Z: Integer);
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Self.MoveTo(X,Y,Z);
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    Procedure UseShovel(X,Y,Z: Integer);
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Self.Containers.UseItemWithGround(3457, X, Y, Z);
        Self.Containers.UseItemWithGround(5710, X, Y, Z);
        Sleep(1000);
        Self.MoveTo(X, Y, Z);
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    
    Procedure WaypointToAction(X,Y,Z,Action :Integer);
    begin
      UpdateWorld;
      Case Action of
        1: UseRope(X,Y,Z);
        2: UseLadder(X,Y,Z);
        3: MoveTo(X, Y+1, Z+1);
        4: MoveTo(X, Y-1, Z-1);
        5: MoveTo(X, Y, Z-1);
        6: MoveTo(X, Y, Z);
        7: UseShovel(X,Y,Z-1);
        8: MoveTo(X, Y, Z);
        9: Sleep(X*1000);
      else
        MoveTo(X,Y,Z);
      end;
    end;
    
    
    Function WaypointReached(X,Y,Z,Action :Integer): Boolean;
    begin
      UpdateWorld;
      Result := False;
      Case Action of
        1: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
        2: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
        3: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        4: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        5: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        6: if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
        7: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        8: if (abs(Z - Self.Z) = 1) then Result := True;
        9: Result := True;
      else
        if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
      end;
    end;
    
    
    Function CountWaypoints(FilePath: String): Integre;
    Var
      i: Integer
      WaypointFile: TextFile
    begin
      i := 0
      AssignFile(WaypointFile, FilePath);
      ReSet(WaypointFile);
      while not EoF(WaypointFile) do
      begin
        temp:= ReadLn(WaypointFile);
        i := i+1;
      end;
      Result:= (i/4);
    end;
    
    
    Function ExtractWaypointsFromFile(FilePath: String; Count: Integer): Integre;
    Var
      i: Integr
      WaypointsArray: Integer
      WaypointFile: TextFile
    begin
      WaypointsArray := VarArrayCreate([0, Count - 1, 0, 3], $C);
      AssignFile(WaypointFile, FilePath);
      ReSet(WaypointFile);
      for i:=0 to Count-1 do
      begin
        WaypointsArray[i,0] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
        WaypointsArray[i,1] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
        WaypointsArray[i,2] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
        WaypointsArray[i,3] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
      end;
      CloseFile(WaypointFile);
      Result := WaypointsArray;
    end;
    
    Var
      Waypoint: Integer
      WaypointsCount: Integer
      Index: Integer
    begin
      Index := 0;
      Run := False;
      WaypointsCount := CountWaypoints(WaypointFilePath);
      WP := ExtractWaypointsFromFile(WaypointFilePath, WaypointsCount);
      while not Terminated do
      begin
        UpdateWorld;
        ProcessEvents
    
        if Run then
        Repeat
          Sleep(500);
          if WaypointReached(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]) then Index := Index +1;
          WaypointToAction(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]);
          UpdateWorld;
        until ((Index = WaypointsCount) or Terminated)
    
        Sleep(100);
      end;
    end;
    Stop and start attacking monk:
    Kod PHP:
            Const 
      PercentToStopAttacking = 20 // how much % monster should have to stop attacking it?
      PercentToAttackAgain = 40
      
    var 
      Creature : TCerature; 
    
    function GetAttackedCreature:TCreature;     
    var     
      x: integer;     
    begin     
      Result := nil;     
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do     
      begin     
        if x >= Creatures.Count then Break;     
        if Creatures.Creature[x].Attacking=true then     
        begin     
          Result := Creatures.Creature[x];     
          Exit;     
        end;     
      end;     
    end;     
    
    While not terminated do 
    begin 
      if PercentToStopAttacking > PercentToAttackAgain then 
      begin
        Self.DisplayText('You must have the PercentToStopAttacking LOWER then the PercentToAttackAgain!');
        exit;
      end;
      UpdateWorld; 
      Creature := GetAttackedCreature; 
      if Creature <> nil then 
      begin 
        if Creature.health <= PercentToStopAttacking then  
        begin 
          Creature.attacking := false; 
          repeat 
            If Creature.Health > PercentToAttackAgain then 
            Creature.Attacking := true; 
            UpdateWorld; 
            sleep(500); 
          until (Creature.Health = 0) or (Creature.health >= PercentToAttackAgain) or (terminated); 
          if Creature <> nil then
          if Creature.health >= PercentToAttackAgain then Creature.Attacking := true;
        end;   
      end; 
      sleep(500); 
    end;

    3. Gdzie ustawić bota?
    W jednym z tych miejsc(podam tylko dwie miejscówki z thais, które są mi znane, i w których często skillowalem):

    1) W tym(Klik!) miejscu. Należy przynieść sobie food w bagu i kamienie(dla palka), a dla Knight'a tylko food. Lurujemy sobie wolfy, które znajdują się trochę na północny-wschód od naszej miejscówki.
    Stanąć tak jak na obrazku:


    Kolory:
    Czarny- Druid
    Brązowy- Monk
    Czerwony- Paladyn/Knight


    2) W tym(Klik!) miejscu. Potrzebne będą: kamienie, wędka i robaki.
    Należy się ustawić w ten sposób:


    Kolory:
    Czarny- Druid
    Brązowy- Monk
    Czerwony- Paladyn/Knight
    Biały-Parcel (żeby nie biły nas 3 spidery, bo jest to nie potrzebne- i tak nie dadzą więcej shieldingu)
    Zielony- Spidery (lutnięte z miejsca na północ od naszej miejscówki)

    Aby łowić botem, wchodzicie w i klikacie "On". Musicie mieć otwarty bp z wędką i robakami, inaczej bot nie zacznie łowic.. Jeśli bot w pewnym momencie nie będzie chciał łowić, po prostu poczekajcie trochę, aż zrespią się ryby na wodzie, bo juz wszystkie widocznie wyłowiliście...


    4. Skrypty- Jak je ustawić?


    a) Run to pz when player attack:

    -Uruchamiamy tibię oraz Bota NG.

    -Wchodzimy na nasze postacie.

    - W obu miejscówkach robicie tak(zaznaczacie waypointa w pz-protection zone):

    Następnie:



    -W bocie NG na Knight'cie/Paladynie wchodzimy w scriptera


    -Wklejamy tam skrypt Run tu pz when player attack
    Kod PHP:
    Const
      WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'
    
    Var
      Run: Boolean
    
    function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
    var
      x: integer;
    begin
      Result := nil;
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
      begin
        if x >= Creatures.Count then Break;
        if Creatures.Creature[x].ID = ID then
        begin
          Result := Creatures.Creature[x];
          Exit;
        end;
      end;
    end;
    
    procedure Event_Attacked(ID: integer);
    Var
      Creature: TTCreature
    begin
      if Self.Attacking = ID then Exit;
      Creature := GetCreatureByID(ID);
      if Creature <> nil then
      begin
        if not Creature.NPC then Run := True;
      end;
    end;
    
    
    Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
    begin
      Result := nil;
      if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
      if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
      if Self.Z <> Z then Exit;
      Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
    end;
    
    Procedure UseLadder(X,Y,Z: Integer);
    Var
      Tile: TTile;
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
        Tile.Item[1].Use;
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    Procedure UseRope(X,Y,Z: Integer);
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Self.Containers.UseItemWithGround(3003, X, Y, Z);
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    Procedure MoveTo(X,Y,Z: Integer);
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Self.MoveTo(X,Y,Z);
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    Procedure UseShovel(X,Y,Z: Integer);
    begin
      if Z = Self.Z then
      begin
        Self.Containers.UseItemWithGround(3457, X, Y, Z);
        Self.Containers.UseItemWithGround(5710, X, Y, Z);
        Sleep(1000);
        Self.MoveTo(X, Y, Z);
      end;
      else Unreachable := True;
    end;
    
    
    Procedure WaypointToAction(X,Y,Z,Action :Integer);
    begin
      UpdateWorld;
      Case Action of
        1: UseRope(X,Y,Z);
        2: UseLadder(X,Y,Z);
        3: MoveTo(X, Y+1, Z+1);
        4: MoveTo(X, Y-1, Z-1);
        5: MoveTo(X, Y, Z-1);
        6: MoveTo(X, Y, Z);
        7: UseShovel(X,Y,Z-1);
        8: MoveTo(X, Y, Z);
        9: Sleep(X*1000);
      else
        MoveTo(X,Y,Z);
      end;
    end;
    
    
    Function WaypointReached(X,Y,Z,Action :Integer): Boolean;
    begin
      UpdateWorld;
      Result := False;
      Case Action of
        1: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
        2: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
        3: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        4: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        5: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        6: if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
        7: if (Z = Self.Z) then Result := True;
        8: if (abs(Z - Self.Z) = 1) then Result := True;
        9: Result := True;
      else
        if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
      end;
    end;
    
    
    Function CountWaypoints(FilePath: String): Integre;
    Var
      i: Integer
      WaypointFile: TextFile
    begin
      i := 0
      AssignFile(WaypointFile, FilePath);
      ReSet(WaypointFile);
      while not EoF(WaypointFile) do
      begin
        temp:= ReadLn(WaypointFile);
        i := i+1;
      end;
      Result:= (i/4);
    end;
    
    
    Function ExtractWaypointsFromFile(FilePath: String; Count: Integer): Integre;
    Var
      i: Integr
      WaypointsArray: Integer
      WaypointFile: TextFile
    begin
      WaypointsArray := VarArrayCreate([0, Count - 1, 0, 3], $C);
      AssignFile(WaypointFile, FilePath);
      ReSet(WaypointFile);
      for i:=0 to Count-1 do
      begin
        WaypointsArray[i,0] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
        WaypointsArray[i,1] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
        WaypointsArray[i,2] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
        WaypointsArray[i,3] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
      end;
      CloseFile(WaypointFile);
      Result := WaypointsArray;
    end;
    
    Var
      Waypoint: Integer
      WaypointsCount: Integer
      Index: Integer
    begin
      Index := 0;
      Run := False;
      WaypointsCount := CountWaypoints(WaypointFilePath);
      WP := ExtractWaypointsFromFile(WaypointFilePath, WaypointsCount);
      while not Terminated do
      begin
        UpdateWorld;
        ProcessEvents
    
        if Run then
        Repeat
          Sleep(500);
          if WaypointReached(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]) then Index := Index +1;
          WaypointToAction(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]);
          UpdateWorld;
        until ((Index = WaypointsCount) or Terminated)
    
        Sleep(100);
      end;
    end;
    - I klikacie:


    Dzięki temu skryptowi, jeśli ktoś zacznie Cię atakować, bot pójdzie do protection zone- świątyni, która zaznaczyłeś w Cave Huntingu!


    b) Stop and Start Attacking monk:

    -Uruchamiamy tibię oraz Bota NG.

    -Wchodzimy na nasze postacie.

    -W bocie NG na Knight'cie/Paladynie wchodzimy w scriptera


    -Wklejamy tam skrypt Stop and Start attacking monk:
    Kod PHP:
    Const 
      PercentToStopAttacking = 20 // how much % monster should have to stop attacking it?
      PercentToAttackAgain = 40
      
    var 
      Creature : TCerature; 
    
    function GetAttackedCreature:TCreature;     
    var     
      x: integer;     
    begin     
      Result := nil;     
      for x := 0 to Creatures.Count - 1 do     
      begin     
        if x >= Creatures.Count then Break;     
        if Creatures.Creature[x].Attacking=true then     
        begin     
          Result := Creatures.Creature[x];     
          Exit;     
        end;     
      end;     
    end;     
    
    While not terminated do 
    begin 
      if PercentToStopAttacking > PercentToAttackAgain then 
      begin
        Self.DisplayText('You must have the PercentToStopAttacking LOWER then the PercentToAttackAgain!');
        exit;
      end;
      UpdateWorld; 
      Creature := GetAttackedCreature; 
      if Creature <> nil then 
      begin 
        if Creature.health <= PercentToStopAttacking then  
        begin 
          Creature.attacking := false; 
          repeat 
            If Creature.Health > PercentToAttackAgain then 
            Creature.Attacking := true; 
            UpdateWorld; 
            sleep(500); 
          until (Creature.Health = 0) or (Creature.health >= PercentToAttackAgain) or (terminated); 
          if Creature <> nil then
          if Creature.health >= PercentToAttackAgain then Creature.Attacking := true;
        end;   
      end; 
      sleep(500); 
    end;
    I klikacie:



    5. Healing, aby dojść do świątyni!

    Kiedy napadnie nas pker, a będziemy trenować w miejscu nr 2, nie uda naszemu botowi uciec do swiątyni, jeśli nie ustawimy leczenie się. Oto jak to zrobic:

    Dobrze byłoby, jeśli używamy czaru, żeby nasza mana się odnawiała manafluidami. Jak to zrobic? Tak:

    Najlepiej w "Minimum mana" wpisać 160 jeśli używamy exury vity, lub 40 jeśli Exury Gran.



    6. Aby GM nas nie przyłapał na botowaniu!


    Zaznaczamy funkcje GM Safe.



    7. Abyśmy nie padli od zlurowanych monsterów!
    Wczoraj jakiś 8 knight lurnął mi wolfa i padłem druidem, więc wymyśliłem jak zapobiec takiego rodzaju atakom!
    Wchodzimy w cave hunting i zaznaczamy opcje "Attack Monsters" u Druida! U Paladyna/Knighta jest to nie potrzebne, gdyż te postacie muszą być atakowane przez jakiegoś moba dla skillu shielda.


    8. Jeśli podczas skillowania jesteśmy w domu!
    Jeśli podczas skillowania jesteśmy w domu, to zawsze mamy dostęp do komputera. Dobrze byłoby, gdyby bot powiadamiał nas kiedy coś się dzieje. Oto jak tego dokonać:

    Kiedy już wszystko zaznaczymy i ustawimy głośniki na maxa, to możemy iść do kibelka, kuchni, coś zjeść, a nawet się zdrzemnąć...




    Teraz powiem do czego służą funkcje, które zaznaczyliśmy:
    -GM Detected, kiedy przyjdzie do nas GM, bot zacznie wyć.

    -Low Health, gdy będziemy mieli poniżej wpisanej liczby hp, bot zacznie wyć.

    -Player On Screen, jeśli odwiedzi nas jakiś noobek, lub CM, bot zacznie wyć.

    -Audio Alarm, zaznaczyliśmy to, aby zamiast człowieka mówiącego nam "Player on Screen", "Low Health", bądź "GM Detected", bot wył głośnym alarmem, który jeśli ustawimy głosniki na odpowiednią głośność usłyszymy z drugiego końca domu.


    9. Anty Kick!
    Na pewno wiecie, że jesli przez 15 minut stoimy w miejscu nie ruszając sie tibia kickuje nas z gry, aby tego uniknąć, wchodzimy w bota NG, następnie w "Options" zaznaczamy funkcję "Anty Idle" dzięki, której co 14 minut nasza postać będzie tańczyć. Jest to bardzo ważne, ponieważ bez tej funkcji, nasze postacie zostaną wylogowane po 15 minutach skillowania!

    Jeśli zrobiłeś/zrobiłaś wszystko zgodnie z moim poradnikiem pozostaje mi tylko życzyć
    Miłego Skillowania! :)

    Mam nadzieje, że się przyda :) Jeśli znajdziecie jakiś błąd to powiedzcie mi gdzie on jest, to go usunę :)

    @Mudzinex
    Nom :P Powinni zrobić podforum o artykułach do botów ;S Ale trudno :P To w koncu ich forum ^^

    @Mikey the'Xan
    Starałem sie robic jak najbardziej szczegółowo =]

    @edit2
    @Down
    Thx! :P Juz poprawione ;] Nie używam polskich znaków normalnie(przyzwyczajenie z tibii), więc troche ciężko się przyzwyczaić ^^


    Pzdr
    /Young;]
    Ostatnio zmieniony przez Young Worrior : 04-10-2007, 10:36

  2. #2
    Avatar Mudzinex
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Gliwice
    Posty
    221
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Przyznam, poradnik szczegółowo opisany :)
    Ja osobiście korzystam z tego samego (znałem wcześniej ;dd) ale chowając się do domku ^^'
    Pewnie wielu osobom się przyda ..

    Moja sugestia jest taka, abyś dodał do tego opcję alarmu, gdy wykryje GMa, gdy player zaatakuje etc :)
    Bo zieloni tego mogą nie umieć ;dd

    ps
    Powinni zrobić podforum w dziale Boty, o artykułach :|


    #edit
    literówki:
    zrobic
    ustawic
    swiątyni
    Nastepnie
    bedzie chcial
    znajduja sie troche
    dzieki ktoremu
    sie
    mozliwość
    :)
    /enki.

  3. #3
    Avatar Mikey the'Xan
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    WrocLove
    Posty
    375
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ładny poradnik, przejrzysty... NG crackowaleś czy kupiłeś <lol2> głupie pytanie ;S Gdybym dalej grał w Tibie poradnik z pewnością by mi sie przydal.A co do błędów to raczej nie ma bo ja sie tam nie znam na ng;] Tak jak pan up napisał poradnik szczegółowo napisane, może to i lepiej bo nie bedzie pytań typu 'nie rozumiem tego, nie rozumiem tamtego'
    Ocenka, 10/10 bardzo fajny :))

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Dwiks
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    127.0.0.1
    Wiek
    36
    Posty
    10
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Może zamiast koniecznie zapisywania pliku pod nazwa pk i tylko i wyłacznie na dysku D:\ warto rozpatrzyć zmiane stałej w pliku skryptu i zamiast
    WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'
    dac WaypointFilePath ='X:\xxx.wpt'
    gdzie X to nazwa dysku a xxx to nazwa pliku. Nie prosciej?

    I jeszcze to "Untiled", nie powinno być 'untitled'?

    Literowki, poradnik idiot friendly, mimo wszystko uwazam ze moze sie przydac ;)
    We stand alone. Goouuuuus Fraaavvvvaaaaaa Hail Del'Toro.

  6. #5
    Avatar Manufactury
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    31
    Posty
    230
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Dzięki wielkie! Sam korzystam z Ng, już pare razy miałem problem ze skilowanie, tylko że na ghulu. Pomoc 100%!

  7. #6
    konto usunięte

    Domyślny

    Nie no young teraz się postarałaś :) Przejrzysty poradnik i łopatologiczne podejście :) To się liczy, i jeszcze na dodatek dużo scrennów :) Mi poradnik się nie przyda (użuwam TA) ale dla innych czemu nie :)

  8. Reklama
  9. #7
    Yeti

    Domyślny

    Ładny poradnik. Napewno przyda sie niektórym :) Niestety nie mi bo nie mam kasy na NG ;(

  10. #8
    Avatar Kostek
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Gdynia
    Wiek
    33
    Posty
    503
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Tak na prawdę, to opcja Gm Safe chuja daje... Gma odczeka sobie te 14 minut i stwierdzi, że masz włączoną taką opcję i dostaniesz bana - znam to z własnego doświadczenia (oni aż tacy głupi nie są).

  11. #9
    konto usunięte

    Domyślny

    #up
    Nie musisz mi tego mowic ; <
    @topic
    Poradnik ladnie napisany, prostym jezykiem, gratuluje pomyslu i checi ; d
    /Rvvc.

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar Young Worrior
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    1,302
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Kostek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak na prawdę, to opcja Gm Safe chuja daje... Gma odczeka sobie te 14 minut i stwierdzi, że masz włączoną taką opcję i dostaniesz bana - znam to z własnego doświadczenia (oni aż tacy głupi nie są).
    Tak? Nie prawda :) Kiedy GM przyjdzie i będziesz stać 15 minut i cię dopiero wyloguje to możesz mu powiedzieć ze poszedłeś do kibla i po prostu afk byleś :) Poza tym, to że GM przyjdzie do ciebie podczas skillowania to jest szansa 1/1 000 000 =]
    Gorzej jak CM :/ Ale, żeby przyszedł GM albo CM to ktoś Cię musi zareportować, GM/CM musi być online i jeszcze musi mu się chcieć, a to sie zdarza baardzo rzadko :) W tych miejscówkach które pokazałem, odwiedzą cię max 3 osoby na tydzień i zazwyczaj będą to naapki, które zwiedzają Tibijskie Landy :D

    Cytuj Rvvc02 napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    #up
    Nie musisz mi tego mowic ; <
    @topic
    Poradnik ladnie napisany, prostym jezykiem, gratuluje pomyslu i checi ; d
    /Rvvc.
    Dzięki ^^

    Cytuj Dawiks napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Może zamiast koniecznie zapisywania pliku pod nazwa pk i tylko i wyłacznie na dysku D:\ warto rozpatrzyć zmiane stałej w pliku skryptu i zamiast
    WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'
    dac WaypointFilePath ='X:\xxx.wpt'
    gdzie X to nazwa dysku a xxx to nazwa pliku. Nie prosciej?

    I jeszcze to "Untiled", nie powinno być 'untitled'?

    Literowki, poradnik idiot friendly, mimo wszystko uwazam ze moze sie przydac ;)
    Fakt! Powinno być "Untitled" Już poprawiłem :)
    A ile jest już poradników typu "Jak używać widelca!" ;S Np. taki poradnik "Jak upiec ciasto i korzystać z banku" Przecież to każdy wie, a mimo to został przeniesiony do artykułów ;O





    @Topic
    Zaraz dodam nowe funkcje :) I będzie po sprawie :P

    @edit
    Dodałem 3 punkty: "7. Abyśmy nie padli od zlurowanych monsterów!", "8. Jeśli podczas skillowania jesteśmy w domu" oraz "9. Anty Kick!"

    Pzdr
    /Young;]
    Ostatnio zmieniony przez Young Worrior : 04-10-2007, 10:38

  14. #11
    konto usunięte

    Domyślny

    Człowieku tego własnie szukałem dzięki za ten poradnik szczegolnie go to PZ bo bardzo jest przydatny ;]
    Gdym bardziej poznalbym bota NG to byloby Bosko ;p jak narzie umiem odpalac rune maker i te podstawowe a ze skryptami to juz tak lekko nieidzie ;/
    Dzieki za dobry poradnik ;p

  15. #12
    Avatar Kostek
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Gdynia
    Wiek
    33
    Posty
    503
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Tak? Nie prawda :) Kiedy GM przyjdzie i będziesz stać 15 minut i cię dopiero wyloguje to możesz mu powiedzieć ze poszedłeś do kibla i po prostu afk byleś :)
    Czy nie rozumiesz, że wylogowanie się w idealnie 15 minut po przyjściu gm'a jest dosyć dziwnym zachowaniem? Na prawdę za to banują.

  16. Reklama
  17. #13
    konto usunięte

    Domyślny

    Nie wiem jak inni ale ja jeszcze nie zauważyłem żeby ktoś był za przeniesieniem :)
    A ja jestem jak najbardziej :) Bo wszystko ładnie opisane :) itp
    I wykonał kawał dobrej pracy :)

  18. #14
    Avatar Kropeczkowaty
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    41
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Wg mnie można by było przenieść ^^, ale ta miejscówka pierwsza
    jest do kitu, bo tam sporo osób chodzi na banszi xD
    W ogóle to super poradnik mi się na pewno przyda.

  19. #15
    Avatar Young Worrior
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    1,302
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    @up
    Fakt, słaba.. Ale na niej w 4 dni wbiłem skille 60/43, 9 lvl palkiem.. Ona jest raczej lepsza dla palków i kiedy siedzisz przy kompie :P Dałem tylko te na których ja skillowałem, nie narzucam wam aby trenić własnie w tym miejscu, to są tylko przykłady jak ustawić bota żebyście nie padli :D


    Pzdr
    /Young;]

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Poradnik] [PORADNIK] Jak bezpiecznie uciec przed PK
    Przez maciom2 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 01-06-2011, 07:37
  2. [8.74][NeoBot] JAK SKILOWAC NA MONKU ?
    Przez Dent w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2011, 06:30
  3. JAk logować się bezpiecznie na Tibia.com
    Przez Gracjan Prastacki w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-10-2010, 17:20
  4. [Poradnik] [PORADNIK] Jak bezpiecznie dojść do Mrocznej Katedry
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 129
    Ostatni post: 25-07-2009, 14:48
  5. Odpowiedzi: 175
    Ostatni post: 29-03-2008, 07:51

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •