Jeden z najlepszych poradników jakie widziałem ponieważ gram druidem to bardzo mi się przyda ;D
Bardzo fajnei została opisana opłacalność sofcików ;D
11/10 :)
Wersja do druku
Jeden z najlepszych poradników jakie widziałem ponieważ gram druidem to bardzo mi się przyda ;D
Bardzo fajnei została opisana opłacalność sofcików ;D
11/10 :)
Jeden z najlepszych poradnikow jakie widzialem na torgu:) Piszesz dokladnie jak Filia The Dragon wiec najwyzsza ocena 11/10 :D
Pozdrawiam, Mike~~
Dobry poradnik. Przyda się. Mógłbyś jeszcze dodać przedmioty które dają x do Mlvl (np. Focus Cape).
- Necrotic Rod(19lv) atakuje z użyciem żywiołu śmierci co uniemożliwia nam expienie na wszelkich tibijskich Ghostlandach Teraz jest też Northwind rod, która eliminuje ten minus :)
Poradnik Super, chociaż opisałes 80% tego co chciałem zobaczyć w expowiskach :D bardzo dokłądnie przyłożyłeś się do strony estetycznej :)
9/10
Wy jesteście widzę już jak dwa stare ortodoksyjne żydki:).
Co do wypowiedzi Rafqq to zgodzę się z nim w kwestii summonów, przy tym podpunkcie summony to powinno być napisane kursywą, pogrubieniem, times new romanem, wielką czcionką whatever że expienie z summonami to już nie te czasy(jest już passe - tak to się pisze?:D). Kiedyś kiedy sorc bił z visa niemal z melee, kiedy obrywał ogromne hity wtedy faktycznie summony były jakimś rozwiązaniem. Teraz sprawa jest prostsza, visy są na odległość i o wiele łatwiej wyciągnąć profit z hunta. Jeśli chodzi o używanie summonów na dragach na jakimś jednym pięterku, bijąc 3-4 sztuki to większego loota wyniesiemy z rotwormów na darashii nim coś wypadnie. Tomby i scarab y -3 z summonami to też katorga.
Moim zdaniem powinno się expić do 40 lvla na helheim/tombach z manachami(miejscówki z dużą ilością mumii - bardzo kasodajne potwory). A potem próbować expić na ancientach. Są to genialne potwory, mnóstwo kasy, p armów, itemów i klejnotów. Trzeba tylko bardzo uważać na backspawny, paraliż i mała jak na ten lvl ilość hp. Kiedyś kiedy nie było Rashida nikt nawet nie myślał o asach, teraz czasy się zmieniły.
A co do tej wypowiedzi Rafqq że lepiej bić z sd dle niż 1k many stracić to
jakaś bzdura(przynajmniej tak mi się wydaje). Po pierwsze na dle idzie od 70 lvla tak koło 600 many bez manashielda. Po 2 każdy sorc woli jednak jak najwięcej many użyć by mlvl rósł. Przy deadzie sorca/druida bardzo ciężko mlvl odrobić. Nie wspominając o tym że bardzo wolno rośnie. Po 3 to aż takiego super expa nie ma na dlach z sd bo duży resp dli to tylko na poi, a żaden low lvl raczej się tam nie zapuści.
A i napisz o tych itemach co mlvl dodają.
Edit: A jeśli chodzi o dragi to te skubańce się chyba od 70 lvla zwracają.
Świetny poradnik bardzo dokładny i wyczerpujący według mnie
10/10
Poprawo to !Kod:Terra Wave- czar podobny do Ice Wave lecz tutaj obrażenia pochodzą od żywiołu ziemi. Czar kosztuje 2500GP‚ zużywa 210MP a minimalny poziom by go użyć to 18. Inkantacja to Exevo Tera Hur.
Poza tym Całkiem całkiem :>
Jedyny poradnik uktualniony do 8.21 :>
9/10
Świetny poradnik! Teraz właśnie wychodzę moim druidem na maina, i na pewno z niego skorzystam ;) Wszystko ładnie opisane, są zdjęcia, pisz więcej takich poradników, bo są one świetnie ;) Pozdro
A ja mam pytanie co do necro to z czego walic?(oprocz roda,moze summony;p)Z gory dzieki.
@topic
Poradnik dobry moim zdaniem moglbys sie bardziej o eq rozpisac bo teraz po upie mozna roznie pojsc ;p
Świetny poradnik! Właśnie zacząłem swoją przygodę jako druid, i na pewno skorzystam :) Wszystko ładnie opisane :) Pozdrawiam
To raczej przedstawienie co to druid i co się nim robi, a nie opis efektywnej gry. Efektywna gra = szybki exp, albo dużo kasy.
Przejrzysty dobry poradnik, wiele z niego się dowiedziałem :) A co najważniejsze jest aktualny opisane są nowe rody mana potiony itp myślałem że będzi to jakiś stary poradnik, ale się myliłem. Naprawdę się postarałeś :) Gratulacje.
Wielkie Dzieki. Temat bardzo mi sie przydal.
Bardzo dobry poradnik. Zrobilbym kilka zmian dotyczacych expienie bo gralem druidem bardzo dlugo. 9 z duzym + /10
niezly poradnik 9/10
Terra Wave- czar podobny do Ice Wave lecz tutaj obrażenia pochodzą od żywiołu ziemi. Czar kosztuje 2500GP, zużywa 210MP a minimalny poziom by go użyć to 18. Inkantacja to Exevo Tera Hur.
Od kiedy to Tera hur jest od 18?? chyba 38 :)
Takiego poradnika właśnie szukałem wielkie dzięki
Mógłbyś dodać gdzie można dobrze zarobić druidem bo to by się przydało
i na nargor od 33 lvl można expić zmień to ;]
Update by sie przydał z nowymi terenami (Yalahar)
Co do ekwipunku... nie zgadzam się co do blue robe i blue legs. Taniej nosić glacier kilt, da ci małą odporność na lód i małą podatność na energię (która i tak nie jest chyba przez nic groźnego używana).
A jak wybierasz się na smoki/demony, zakładasz magma coat i magma legs.
Myślę że warto dodać o żywiołowych setach.
Jeden z lepszych poradników jaki widziałem ostatnio(wiem, że ma rok, ale czesto tutaj nie zaglądam). Widać, że włożyłeś bardzo dużo pracy, aby wyglądało to tak jak wygląda. Pod względem wizualnym jest wykonany rewelacyjnie, treści też bardzo dobre. Twój poradnik o paladynie w porównaniu z tym wypada 'słabo". Ale koniec tego dobrego:D, dalej rób co masz robić, bo widać, że znasz sie na rzeczy.
Pozdrawiam
Hmm no bardzo dobry poradnik , raczej nic wiecej dodac nie mozna jak najbardziej + dla Ciebie
Nom według mnie dobra robota. Nic dodać nic ująć :)
bardzo ładny poradnik
10/10!
Musiałeś się sporo namęczyć ale widać efekt. Poradnik wykonany perfekcyjnie! Przyda się nie jednemu druidowi i zachęci wielu do tej profesji
ja zrezygnowałem z gry Edkiem ponieważ za duże waste wszędzie
dobry poradnik ;]
pozdro ;d
Poradnik świetny na prawdę Szacunek dla ciebie za zrobienie go ;)))
Chyba zaczynam grac druidem ;))
Tylko czemu on ma tak strasznie mało HP :(
Poradnik dobry, tylko zaktualizuj dział Ekwipunek, bo teraz lata się chyba w tych armach, które dają do mlvl.
Wydaje mi sie ze 38 nie 18. Reszta spoko. :)Cytuj:
Terra Wave- czar podobny do Ice Wave lecz tutaj obrażenia pochodzą od żywiołu ziemi. Czar kosztuje 2500GP, zużywa 210MP a minimalny poziom by go użyć to 18. Inkantacja to Exevo Tera Hur.
Poradnik ma parę drobnych błędów i literówek. Mimo to jest dokładny i czytelny. 8/10
Hmm, nie chce być wredny, ale poradnikiem traktującym o "efektywnej grze druidem" to bym go nie nazwał. Mi to bardziej przypomina opis tejże właśnie profesji. Powinno być więcej o expieniu.
Ja od siebie poleciłbym jeszcze expienie na slimach od 13 lvla. Może loot nie jest rewelacyjny(:P), ale za to exp jak na ten lvl jest bardzo dobry. Ja na 13 lvlu wyciągałem w kazordoon, ( tam jest 5 slimów bodajże) 11k expa/h, chociaż czekałem chwilami na respawn. A jeśli ktoś zna lepsze miejsca, to mysle że byłby w stanie nawet 15k/h wyciągnąć, co jak na ten lvl jest bardzo dobre :P ( lvl w 30 minut)
Jeśli chodzi o efektywną grę druidem na pacc...
to najpierw rooty tak do 30 lvl
potem mino darashia 30-45 < - bardzo szybki exp i dobra kasa tylko lootbagi trzeba robić
45-60/65 < - tomby ankrahmun :). Można próbować za tp -1
A potem to już do ~120 smoki venore/edron oraz yalahar! Gdzie dość , że szybko zdobędziemy lvl to jeszcze zarobimy na wyższym lvl ogromne pieniądze! :).
na lvl ~120-130 możemy spróbować POI DL lub Fenrock DL'e gdzie również zrobimy szybkie PG
Słaby ten poradnik bo po każdym upie trzeba pisać od nowa a nie edytować -.-'
Tu nie ma nawet wzmianki o yarahal :/
Eq też słabo opisane, questy, expowista-wszystko słabo
Naprawde potrzeba zaktualizować to ;<
więc to zrób ^^
długo nie grałem drutem a jeśli już grałem to było to PG bez skupiania się na szczegółach gry tą profesją po update więc nie mam zamiaru aktualizować tego poradnika.
A dla wszystkich którzy napiszą jeszcze "potrzebna aktualizacja" czy cokolwiek w ten deseń już od dziś mogą wygrać 30#
Słowo się rzekło.
Jak znajdę trochę czasu to napiszę paradnik dla druida.