N/C...
Jeśli już, to wir sehen nicht...
Wersja do druku
Ciekawe ale to tylko malutka wsazywka w calosci to prawie nic :P
mam dla was taka mala informacje. w pierwszym poscie gosc podaje tlumaczenie ksiazki z biblioteki ? hmmm to wam powiem ze znalazlem ksiazke dokladnie z takim samym tekstem i nic nie trzeba tlumaczyc (mam namysli to tlumaczenie o mino magach) ksiazka dostepna jest na pohu
Jestem co raz bardziej ciekaw o co chodzi ;] moze i ja sproboje odkryc o co chodzi
Co?
Czyli Beho. Ciagle mówia "My nic niewidzimy"??
Beho.alfabet to najwiksza taj. Tibi ^^
hmm pomyslcie tak...
czy KnightMare (tworca mapy i prawdopodobnie jezyka 469)
czy nie mial by nic do roboty jak tylko wymyslac tak skomplikowany kod ??
moj kumpel wpadl na wlasny szyfr
pierwsza wersja:
555666555 =lol
55777338 =kret
6444666668288777 =minotaur
a teraz trodniejsza
565 =lol
5738 =kret
64668287 =minotaur
jesli nie bedziecie umieli zgadnac jak to dziala to sam napisze...
mozliwe ze cipy sami uzyli tego kodu :)
@up
Nie licytujmy się, kto wymyśli bardziej skomplikowany w rozwikłaniu, a banalny w ułożeniu kod, bo nie o to chodzi !
@topic
Tak mnie naszło przed momentem w kwestii liczby oczu. Wiadomo, że jest ich 5, 4 na "odnóżach" i jedno duże pośrodku. Może tutaj tkwi problem. Sam 486486 mówi, że potrzeba odpowiedniej ilości oczu do rozmowy. Ale czy beho używają wszystkich 5 do rozmowy? Może rozmawiają tylko 4 na odnóżach, a największe jest do patrzenia. Inaczej beho musiałby czekać, aż drugi skończy mrugać, by mogły coś powiedzieć. Inaczej nie zauważyłby, że ten drugi "mówi". Rozumiecie, o co mi chodzi, prawda?
Afff... To nic nie znaczy zapewne
@up
Za takiego posta to można ci tylko reporta sprzedać . -.-
@up2
Moja teoria parę postów wcześniej też zakłada że nie wszystkie oczy są wykorzystywane do rozmowy , i że trzeba to wziąć pod uwagę.
@up do kolesia który napisał kod , wymyślony przez jego kumpla
Napisać kod każdy może: mogę napisać ze 1 - znaczy minotaur , i nigdy tego nie rozszyfrujecie.
Myślę że naprawdę trzeba skupić się na wskazówkach a nie spekulować i podawać własne kody -.- bo taką metodą to nigdzie nie dojdziemy.
Edit:
Myślę że kolejność liczb może mieć znaczenie . Bo np w słowie 1232351242 (przykład zmyślony) 1 stojąca na pierwszym miejscu w linijce kodu , znaczyć może zupełnie co innego niż 1 stojąca na 7 miejscu w tej że linijce kodu .. Dlatego kombinacje mogą się powtarzać.
Edit2:
A bym zapomniał
@down
REPORTED!!!!!!11111111111111onoeponeoneone ..
Naucz sie edytować posty , i pisz na temat a nie sam kody wymyślasz i rozkodowujesz -.-
Bardzo ciekawy temat :) Gościu nie podał pewnie żadnych konkretów, bo nie chciał psuć zagadki. Na jego miejscu też bym nie powiedział rozwiązania. I nie mówcie, że Cipy zrobiły to tylko dlatego, żeby był klimat, i że robią to dla pieniędzy, bo kiedyś Tibia nie było AŻ tak komercyjna ;p
jeżeli ktos wogole maży by rozkodowac jezyk 469 musi miec dostep do wielu ksiąg w tibii i byc swietnym z matmy. Przydala by sie terz matematyka starożytna
@up
"terz?" xDD
A czym się różni matematyka "starożytna" od teraźniejszej ?? ^^ Chyba ta teraz jest nawet bardziej bogatsza bo z biegiem czasu była uzupełniana ^^
Ten kto napisał ten tekst nie ma zielonego pojęcia jak rozkodować ten język ^^ Kolejny twórca tanich sensacji ;]
Jeżeli jednak jest inaczej to wielkie gz ale nie wydaje mi się aby trzeba było aż tak głęboko szukać, jeżeli to wogóle jest do rozkodowania to podpowiedź znajdziemy w grze. Nie ma questów które nie są w jakiś sposób związane z npc albo księgami ^^
Pamiętajcie też że Knightmare nie jest znowu jakimś tam geniuszem czy coś xD Jego wyobraźnia też ma granice
@up
w starożytności użuwano wielu systemów liczenia, tak jak my używamy np. dziesiątkowy (najpopularniejszy), dwójkowy (binarny).
Więc może ludzie z cipsoftu posłużyli się którymś z nich