Reklama
Strona 1 z 4 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 57

Temat: Dlaczego akurat Mino Mag?

  1. #1
    Pan Pawelek

    Domyślny Dlaczego akurat Mino Mag?

    Pozwolilem sobie zalozyc nowy topic(pozdrawiam Mandarke ktory zapewne bedzie musial go oczyszczac;] :p) bo dreczy mnie jedno pytanie: Dlaczego wiazecie nierozerwalnie Mino Maga ze Spike Swordem?? Uwazacie to za pewnik mur beton tak jest mowicie! Ale czemu tak twierdzicie? Czemu Tp u Mino Maga ma byc tp do SS? Dla mnie to nie ma sensu bo:
    Spike sword wiaze sie z NPC (Dallheim, Amber, Tomem moge nie pamietac dobrze imion bo nie gram juz i trollami ktore ukradly cos z miasta)
    Za to MM wiaze sie z expowiskiem i jego historia. Ten tp to zepsuty tp do Mintwalin.
    No i gdzie tu powiazanie? Jakie kolwiek? Dajcie mi choc jeden argument ktory polaczy te dwa elementy! Nie ma? Tak myslalem.
    Teraz napisze co sadze o poszukiwaniach SS. Zakladacie ze trzeba sie dostac do MM i probujecie co wam sie nie udaje. Przedstawie wam to obrazowo:
    Mamy rownanie. Wydaje wam sie ze znacie wynik(choc nie macie podstaw) i zamiast ROZWIAZAC rownanie DAZYCIE ZA WSZELKA CENE do uzyskania tego wyimaginowanego wyniku. A co jesli wasze zalozenie jest bledne? Moze wlasnie dlatego nie udaje wam sie rozwiazac zagadki.
    Pomyslcie o tym. Jak wpadne na cos jeszcze dam edita;]

  2. #2
    Astesolee

    Domyślny

    A co jesli wasze zalozenie jest bledne?
    Pomyśl logicznie ;) przecież nie możemy tego określić ;p
    Trzeba próbować wszystkiego i w końcu może się uda...

    Ja uważam, że to jest ze sobą związane.
    Wspominałeś o tych NPC i jak dobrze pamiętam maja trochę wspólnego ze wszytskim xD

  3. Reklama
  4. #3
    Pan Pawelek

    Domyślny

    Cytuj Astesolee napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pomyśl logicznie ;) przecież nie możemy tego określić ;p
    Trzeba próbować wszystkiego i w końcu może się uda...

    Ja uważam, że to jest ze sobą związane.
    Wspominałeś o tych NPC i jak dobrze pamiętam maja trochę wspólnego ze wszytskim xD
    No mysle logicznie i zauwazam jednopoziomowosc waszego myslenia. Wiesz kto to jest Knightmare? On dba zeby wszystko bylo logicznie powiazane i to nie w taki sposob najpotezniejszy miecz-najpoteznijeszy potwor na rooku;]
    Wszystkiego? Nie tak sie nie rozwiazuje questow. Owszem metoda prob i bledow ale nie na slepo... Zazwyczaj bazuje sie na ksiazkach i na info od NPC(doskonaly przyklad desert quest)
    Uwazac mozesz ale czy masz dowody? Zadowole sie najslabszym... Wg mnie ktos rzucil kiedys to haslo i wiekszosc stwierdzila "hmm to calkiem mozliwe" i tak powtarzali sobie jako cos nie potwierdzonego az to stalo sie faktem... Ktorym moze nie byc;] I uwierz mi NPC maja malo wspolnego z MM tylko Hyacynt(znow nie pamietam:P) wspomina cos o nim ale tylko ogolnikowo.

  5. #4
    Avatar Srajtasma
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Ziemia
    Wiek
    33
    Posty
    313
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Właściwie nic nie dodałeś tylko bardziej rozjuszałeś poszukawnia.
    Takie "Gdybania" na gówno się zdadzą więc oszczędź sobie słowa "A jeżeli". W ten sposób sam pokazujesz że sam zamierzasz dojść do celu bez wcześniejszego "obliczania".

    Pytasz się czemu Mino Mag?
    A dlatego, że jest to potwór do którego jest na pewno jakiś dostęp i nie powiesz mi chyba, że Mino Mag biegający po pokoju do którego są drzwi i Spike Sword ustawiony w miejscu nie do zdobycia którego da się gdzieś "przenieść" jest rzeczą normalną gdzie najlepsze potwory mają do 50 expa, a najlepsza broń ataku 18.

    Co do NPC których podałeś to są to takie osoby które są związane z wyspą od początku jej powstania więc wiedzą bagatela zapewne wszystko (nie wiem czy na pewno wszystko bo nie adałem z nimi), więc nie trudno stwierdzić że mogą czegoś nie wiedzieć.

    Ostatnio oglądałem filmik jak gość zdobywa Spike Sworda xD
    Uśmiałem się, ale ta ostatnia komnata mi się podobała ze skrzynią z "spikeswordem" ;))
    absolutely the greatest!



  6. #5
    Avatar Adamanta Daramian
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    bolzga
    Wiek
    30
    Posty
    286
    Siła reputacji
    18

    Domyślny Re

    Ja uważam że to Mino Mag ponieważ, teleport którego chroni prowadzi do zbrojowni w Mintwalin no nie? a jak zbrojownia to i broń :) a jak broń to Spike sword I dlatego MM kojaży mi się z Spike Sword
    Solve et Coagula

  7. #6
    Pan Pawelek

    Domyślny

    Właściwie nic nie dodałeś tylko bardziej rozjuszałeś poszukawnia.
    Takie "Gdybania" na gówno się zdadzą więc oszczędź sobie słowa "A jeżeli". W ten sposób sam pokazujesz że sam zamierzasz dojść do celu bez wcześniejszego "obliczania".
    O wreszcie przybyles bedzie mozna z kims podyskutowac.;] Ja nie gdybam nie podalem zadnej innej teorii. Obalam wlasnie stara(i zla wg mnie) A robie to po to zeby uswiadomic wam chaotycznosc i blednosc waszych zalozen.
    Pytasz się czemu Mino Mag?
    A dlatego, że jest to potwór do którego jest na pewno jakiś dostęp
    Nie nie musi. Nikt tego nie powiedzial;] Jak dla mnie dodaje smaczek RPG temu expowisku ktore ma swoja historie nierozerwalnie z nim zwizana.
    i nie powiesz mi chyba, że Mino Mag biegający po pokoju do którego są drzwi i Spike Sword ustawiony w miejscu nie do zdobycia którego da się gdzieś "przenieść" jest rzeczą normalną gdzie najlepsze potwory mają do 50 expa, a najlepsza broń ataku 18.
    No i gdzie tu sens gdzie tu logika;> To tak jakbym powiedzial na mainie "O ten Warlord sword (tez boski atak;]) u cycka jest napewno powiazany z demonem w Liberty Bay(no co tez potezny potwor do ktorego musi dac sie dojsc!!111;p)" BEZSENS....
    Co do NPC których podałeś to są to takie osoby które są związane z wyspą od początku jej powstania więc wiedzą bagatela zapewne wszystko (nie wiem czy na pewno wszystko bo nie adałem z nimi), więc nie trudno stwierdzić że mogą czegoś nie wiedzieć.
    Pogadaj dowiesz sie wiecej o SS niz z gdyban twoich kolegow ktorzy stworzyli "SSQ zwiazanego z MM"
    Ostatnio oglądałem filmik jak gość zdobywa Spike Sworda xD
    Uśmiałem się, ale ta ostatnia komnata mi się podobała ze skrzynią z "spikeswordem" ;))
    Filmik to fake wiec nie rozumiem po co o nim wspominasz;>

    Ja uważam że to Mino Mag ponieważ, teleport którego chroni prowadzi do zbrojowni w Mintwalin no nie? a jak zbrojownia to i broń :) a jak broń to Spike sword I dlatego MM kojaży mi się z Spike Sword
    ROZWALILES MNIE KOLEGO :D:D To co ja na nargorze(no w koncu pirackie lupy nie;]?) znajde MLS bo tam tez jest zbrojownia. BEZSENS!!! PROWADZI DO MINTWALIN I CO? Nie rozumiem chcesz przejsc do mint pozniej isc do thais przetransportowac sie pozniej znowu na rooka;> Gz chyba nie wiesz co to mintwalin..


    Czy nie znajdzie sie nikt gotow bronic starego porzadku;>?

  8. #7
    Avatar kuuba
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    D-ca
    Posty
    75
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ja tez myslalem dlaczego spike sword zawsze kojarzy sie z mino magiem. Byly filmiki jak zabijaja mino maga ale mysle ze to fake. Ale mozliwe zeby minomag byl powiazane ze SS. A jesli chodzi o NPC to byl juz chyba temat i wszyscy probowali sie pytac NPC. Ale mi sie wydaje ze bardziej minomag jest powiazany ze SS niz NPC. NPC daja wskazowki.

  9. #8
    konto usunięte

    Domyślny

    ej a MM jest na pacc arena?

  10. #9
    Pan Pawelek

    Domyślny

    Cytuj kuuba napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja tez myslalem dlaczego spike sword zawsze kojarzy sie z mino magiem. Byly filmiki jak zabijaja mino maga ale mysle ze to fake. Ale mozliwe zeby minomag byl powiazane ze SS. A jesli chodzi o NPC to byl juz chyba temat i wszyscy probowali sie pytac NPC. Ale mi sie wydaje ze bardziej minomag jest powiazany ze SS niz NPC. NPC daja wskazowki.
    Nie NPC wykazuja jawny zwiazek z NPC i opowiadaja jego historie. Za to MM jak stoi zamkniety w swej komnacie(przeczytajcie cos nie cos o posilkach z mintwalin) tak stoi i nie wykazuje ZADNEGO zwiazku z SS.
    Widzicie? Nikt mi nie potrafi przytoczyc przyzwoitego dowodu na ten zwiazek... Czekam dalej.


    Up nie jest facc area.


    EEeee... Zawiodlem sie troche na was;] Myslalem ze sie na mnie rzucicie i bedziecie bronic starej teorii a wy g.. placek;p To tylko potwierdza to co napisalem.

  11. #10
    konto usunięte

    Domyślny

    hm... mozna by nad tym opierac wiele teorii... ja np slyszalem ze ten tp to (w ksiazkach aby uaktrakcyjnic gre napisali to ale to mai nne znaczenie tten teleport a raczej cel ) ze to jest teleport dla gm-ow zeby latwiej sie teleportowali z rooka do maina ... nie wiem jak oni tam maja na globalu ale na ots'ie przeciez trzeba dawac ciagle ta komenta /a 200 ... i tak do nieskonczonosci, a tutaj po prostu wejdzie w teleport i jest tam:

    ale kolejny raz mowie : predzej ghoul jest powiazany z tym niz ten je* minomag! powtarzam wam zadna osoba na 8 lvlu nawet na mainie (no moze jak se zrobi bogaty koles 80 m lvl , mpa, g legi , mms , steel bootsy... to da rade ^^ )ALE NIE NA ROOKGARDZIE!!... a jak wiadomo gm's i pekniete jeze... (moje nowe okreslenie na cipska :D ) nie nawidza rookslayerow ! dlatego po prostu zeby uaktrakcyjnic gre to zrobili; ale
    teraz sobie ktos pomysli - "Chwila chwila ale po co robili te zagadki? przeciez to tylko zatrzymuje gre!" tak byc nie moze ! rookgard jest to latwe miejsce nowych do pokazania jak sie gra! zobaczyc wszystkie opcje itd itp etc mozna by wiele wymieniac... Gra tez musi miec swoje sekrety poniewaz:
    wbija sobie noobek pierwszy raz gra w tibie dobija w 2 dni tam 4 lvl (jak nie mniejszy ^^ bez obrazy prosze ) idzie idzie idzie zabija zabija zabija idzie zabija sprzedaje kupuje idzie zabija zabija sprzedaje kupuj idzie zabija sprzedaje kupuje idzie idize idzie idzie zabija idzie dziie idzie idzie idzie idzie zabija zabija zabija idzie zabija sprzedaje kupuje idzie zabija zabija sprzedaje kupuj idzie zabija sprzedaje kupuje idzie idize idzie idzie zabija idzie dziie idzie idzie idzie idzie zabija zabija zabija idzie zabija sprzedaje kupuje idzie zabija zabija sprzedaje kupuj idzie zabija sprzedaje kupuje idzie idize idzie idzie zabija idzie dziie idzie idzie idzie idzie zabija zabija zabija idzie zabija sprzedaje kupuje idzie zabija zabija sprzedaje kupuj idzie zabija sprzedaje kupuje idzie idize idzie idzie zabija idzie dziie idzie idzie idzie idzie zabija zabija zabija idzie zabija sprzedaje kupuje idzie zabija zabija sprzedaje kupuj idzie zabija sprzedaje kupuje idzie idize idzie idzie zabija idzie dziie idzie (i tak pare milionow razy) i niestety ale wtedy on se pomysli: japierdziele co to jest za gowno ? jestes kwadratem bijesz prostokaty sprzedajesz jakies gowno za cienka kase ! a wystarczy jedna mala zagadke ktora go bedzie meczyc przez jakis czas da sobie spokoj i z motywacja do dalszej gry pojdzie na maina zeby rozwiazywac dalsze rzeczy !



    (mam nadzieje ze nie pomotalem)


    __,,..--;;:://|| STRESZCZENIE ||\\::;;--..,,__

    nowi gracze maja wiekrze wyzwania dzieki zagadka co ich przyciaga w koncu daja sobie spokoj i ida szukac nowych zagadek co im sprawia przyjemnosc i przyciaga ich do gry a poizniej przez dlugie godziny w gronie newbie graczy gadaja co oni nie zrobili.. (

    gg: (specjalnie robie bledy,..)
    EJ STARY KIM BENDZIESZ JAK WYJDZIESZ Z RUKA ?
    -ja bede najtem a co ?
    -no bo stary ja tesz musze byc najterem bo widzialem ostatnio taka zajeczepista bron normalnie co sie spajk sword nazywala czy po jakiemus takiemus !
    -o ja pokaRZesz mi jom ?
    -jasne ! ale jak jom zgarniemy to ja biore!
    =kk ziom !






    o kurde troche ot :d

    dobra napisze : mm zawsze sie z ss (sof ) kojazyl poniewaz
    bestA+bestB=2best!
    najsilniejszy potwor ktorego widzimy na rooku to mm czyli bestA a najsilniejsza bron to ss czyli bestB co nam daje rozwiazanie (newbie sobie zawsze tak pomysla) ze jak najsilniejszy potwor w grze no to ma zwiazek z czyms najsilniejszym prawda?...


    no znaczy 2best ma oznaczac super fajna wyczepista kombinacje...

  12. #11
    Avatar Łukaszek93_PL
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Gliwice
    Posty
    485
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Jest juz pozno i niechce mi sie postow czytac ale:
    1. Minotaury uwiezily orki i wykozystuja ja do pracy.
    2. Trolle to slabe potwory wiec podlegaja orkom
    3. Jak orkom to i minosom =]
    4. Koło MM jest tp na maina (dokladnie do czegostam na eM)
    5. TO juz sie samo nasuwa... Skoro na maina to jakies lepsze rzeczy musza byc.


    @Mikel1994
    co do 1 TWOJEJ wersji:
    nie trzeba dawac ciagle /a 200 i sa osobni GM na rook i main.


    Mam nadzieje, że pomoglem
    Pozdro,
    Wexapus

  13. #12
    Pan Pawelek

    Domyślny

    Cytuj Łukaszek93_PL napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jest juz pozno i niechce mi sie postow czytac ale:
    1. Minotaury uwiezily orki i wykozystuja ja do pracy.
    2. Trolle to slabe potwory wiec podlegaja orkom
    3. Jak orkom to i minosom =]
    4. Koło MM jest tp na maina (dokladnie do czegostam na eM)
    5. TO juz sie samo nasuwa... Skoro na maina to jakies lepsze rzeczy musza byc.


    @Mikel1994
    co do 1 TWOJEJ wersji:
    nie trzeba dawac ciagle /a 200 i sa osobni GM na rook i main.


    Mam nadzieje, że pomoglem
    Pozdro,
    Wexapus
    Twoje myslenie jest dziurawe jak ser szwajcarski. Pewnie dlatego ze nie umiesz czytac.... To tak jakbym napisal Demony sa silniejsze od cyckow to czemu nie wypada z nich cyclopmania sword? O.o A w dodatku tp... Tp do mintwalin w dodatku zepsuty... Co ma mintwalin do SS... X.x Nic? Tak myslalem. No to wyspij sie i wroc jutro z lepszymi argumentami...

    *Nie umiesz... nie chcesz.. Ale co mnie to obchodzi;] wazne ze nie czytales.

  14. #13
    Avatar Łukaszek93_PL
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Gliwice
    Posty
    485
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Tak sie sklada, ze jeszcze nie spie -.-
    Kto tu czytac nie umie:
    To tak jakbym napisal Demony sa silniejsze od cyckow to czemu nie wypada z nich cyclopmania sword?
    a ja napisalem:
    1. Minotaury uwiezily orki i wykozystuja ja do pracy.
    dlatego potem napisalem
    3. Jak orkom to i minosom =]

    DAlej:
    Tp do mintwalin w dodatku zepsuty... Co ma mintwalin do SS
    Zepsuty ale działał!
    4. Koło MM jest tp na maina (dokladnie do czegostam na eM)
    Dokladnie tp jest do mintwalin'u. Ale do niego mozna sie dostac tylkoz głównej wyspy tzw. Main'a. Na mainie mozna zdobyc SS.

    Pozdro,
    Wexapus

  15. #14
    Pan Pawelek

    Domyślny

    Tak sie sklada, ze jeszcze nie spie -.-
    Kto tu czytac nie umie:
    Cytuj:
    To tak jakbym napisal Demony sa silniejsze od cyckow to czemu nie wypada z nich cyclopmania sword?
    a ja napisalem:
    Cytuj:
    1. Minotaury uwiezily orki i wykozystuja ja do pracy.
    dlatego potem napisalem
    Cytuj:
    3. Jak orkom to i minosom =]
    Napisales tez punkt drugi do ktorego odnosi sie aluzja z demonami. Trolle wcale nie sluza orkom ani minosom. Rotfl!
    DAlej:
    Cytuj:
    Tp do mintwalin w dodatku zepsuty... Co ma mintwalin do SS
    Zepsuty ale działał!
    Zebys ty wiedzial choc polowe tego co ja... Tak dzialal i stamtad przyszly minosy z MM na czele ale MM zdradzil i zamknal sie w swojej komnacie.
    Cytuj:
    4. Koło MM jest tp na maina (dokladnie do czegostam na eM)
    Dokladnie tp jest do mintwalin'u. Ale do niego mozna sie dostac tylkoz głównej wyspy tzw. Main'a. Na mainie mozna zdobyc SS.
    Zablysnales -.-' A pozniej wrocic na rooka... Tiaaa Ale po co mi jakis SS ja bym wzial SoV i MMS z golden armor i dopiero bym wrocil na rooka.. Uwierz mi to drugie jest rownie prawdopodobne jak pierwsze.


    Bezsens. Nie masz ZADNYCH dowodow.
    Tak orci pomagaja minosom... Ale trole nie -.-
    Ten tp ma wlasna historie. I uwierz mi wcale nie powiazana z SS nie wierzysz przeczytaj pare ksiazek i wroc tu z jakas wiedza.
    Jedynego SS na rooku mial dallheim ale mu skradziono. No i co gdzie tu powiazanie z MM?

  16. #15
    konto usunięte

    Domyślny

    #topic
    zgadzam sie z tobą bo nie może byc tylko jedna fabularna historia na rooku...tak samo są 3+(MM,SoF,Ghoul)
    I to troche glupie jak mowią"wchodzosz tp kolo mino maga i lądujesz tak gdzie spike sword lezy i go bieremta"
    nie
    bo w takim razie każdy chodził by sobie po niego po SaveServera

    W 100% zgadzam się z tobą

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Mino Mag , Mino Hell , Book
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 14-01-2008, 19:18
  2. spike sword i mino mag
    Przez drakono w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-07-2007, 23:18
  3. Czy Mino Mag sam otwiera komnate ?
    Przez Smoczek Leon w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 138
    Ostatni post: 11-07-2007, 13:10
  4. Mino Mag
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 06-06-2007, 20:24
  5. Mino Mag zabity na celescie!
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-02-2007, 14:28

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •