Reklama
Strona 3 z 20 PierwszaPierwsza 1234513 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 21 do 30 z 196

Temat: Magic levele knighta

  1. #21
    konto usunięte

    Domyślny

    witam!
    Chciałem dodać, że postacie taki jak: Bubble z pewnością ma powyżej 8mlv. Z resztą ma tyle kasy że nabiła by pewnie do 10. A zakładam, że ma 9mlv co i tak jest dość dobrym wynikiem. Poza tym na 1mlv zużyłem ok. 6 mf'ów.
    Pozdroo 4 all

    Gandalf The necromancer (z tibia.de) napisał:
    No, Im not Polak, NL, SWE, BR. I don't speak spanish, I won't be your protector, father or mother. I don't give items, you can't join the guild, you can't add me to your VIP, and no I don't want to train. And no, you may not test hit. master noob:(

  2. #22
    konto usunięte

    Domyślny eghh

    Juz bym wolal kupic MPA :P

  3. Reklama
  4. #23
    konto usunięte

    Domyślny Re: Magic levele knighta

    [quote="Zielu"]-- najlepiej zrobić sobie UH albo SD makera i na MC trenić knightem i robić kase na MFY[quote]

    :shock: :shock: lol,namawiasz do emca?? :twisted: chcesz bana:) :twisted: ?? :razz:

  5. #24
    Avatar alien
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    33
    Posty
    7,296
    Siła reputacji
    24

    Domyślny Re: Magic levele knighta

    [quote="farmer1990"][quote="Zielu"]-- najlepiej zrobić sobie UH albo SD makera i na MC trenić knightem i robić kase na MFY

    :shock: :shock: lol,namawiasz do emca?? :twisted: chcesz bana:) :twisted: ?? :razz:
    Ja chce, ja chce!
    Gdybys jescze mogl go dac...

  6. #25
    konto usunięte

    Domyślny ok

    Dobra dabelka przydala mi sie troche do mojej postac
    ale moj max m lvl dla knighta to 3 :P

  7. #26
    konto usunięte

    Domyślny

    nikt nie bedzie tak robil mlvl za drogo

  8. #27
    Avatar Tom@$Z
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    33
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj toosheck napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zrob jeszcze coś takiego dla sorca :P
    Nom, przydało by się....


    A ile na 15 mlvl knighta ?? :D

  9. #28
    konto usunięte

    Domyślny

    jak sie pytasz o ilosc many na 15mlev od zera to jest to tyle (tak mniej wiencej wychodzi z obliczeń) 2869776000 many a od 14 1913187600many
    :)
    wienc powodzenie przy robieniu czegos takiego
    a tu masz link do tabelki
    http://tibia.valkiria.net/ArticleDetails.aspx?ID=5171

  10. #29
    zaghi

    Domyślny

    Ehh a jakby knight by miał 15mlev ciekawe co by się stało:D... Taka buble ciekawe jaki hit by zadała z sd:D

  11. #30
    konto usunięte

    Domyślny

    Cytuj zaghi napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ehh a jakby knight by miał 15mlev ciekawe co by się stało:D... Taka buble ciekawe jaki hit by zadała z sd:D
    Chyba w tym roku Bubble nawet 10 mlvla nie nabije ;p więc nie ma co liczyć że ktokolwiek z knightów będzie miał 15 mlvl...

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •