Kurwa taki kleszcz by wyjebal pol torgowicy z supli w 20 sekund. Czy ty jestes najebany bimbrem czy piwami
Wersja do druku
Kurwa taki kleszcz by wyjebal pol torgowicy z supli w 20 sekund. Czy ty jestes najebany bimbrem czy piwami
"Ma on wpływ na graczy o połowę mniej potężnych niż potwory." czy to oznacza, ze na graczy bardziej poteznych niz potwory nie ma wplywu ? a co z graczami rownie silnymi co potwory ?
dzieki, aris.
20 sekund to by moze wystala cala torgowica jak by jeden po drugim dostawal takiego kleszcza XD
o kurwa to chyba ten kleszcz z borelioza
@roman
@galaczek
That's my job. :)
@Dobrze Wyszkolony
Nie jestem pewien, czy rozumiem twoje pytanie, ale spróbuję. :D "Ma on wpływ na graczy o połowę mniej potężnych niż potwory." Oznacza to, że obrażenia spowodowane przez truciznę będą POPRAWNE tak samo dla graczy. Albo obrażenia od trucizny w stosunku do potworów będą DUŻE, tak samo jak w stosunku do graczy. Powiedz mi, czy to ma sens.
to ma sens
dzieki aris
Aris wbijamy cała torgowica w 6 plus nieudas najebany z chivim namówiłeś
essa klifordzik przejmujemy dure pod szyldem torgowicy pozdro wariacie białostocki essa ponownie
Ariz kurwa kiedy tibia dla boro
Here's our modified Fire Wave.
Przejdź do 1080p
https://youtu.be/-QDUBe3HBSk
Fire Wave has a unique blast radius while at the same time a modified mana-cost and damage-range. Fire Wave roughly costs half as much mana as Energy Wave and deals roughly half as much damage. We feel what we've done with Fire Wave offers overall the most use-function.
And remember on Dura monsters are harder and not so easily dealt with by repetitive methods. Some Monsters of the same Type, EG some Cyclops' and some Necromancers, can be damaged by Energy and not Fire and other Cyclops' and Necromancers can be damaged by Fire and not Energy. So Fire-Wave indeed has its place.
POLISH TRANSLATION
Oto nasza zmodyfikowana Fire Wave.
Fire Wave ma unikalny promień wybuchu, a jednocześnie zmodyfikowany koszt many i zasięg uszkodzeń. Fire Wave kosztuje mniej więcej połowę many niż Energy Wave i zadaje mniej więcej połowę obrażeń. Czujemy, że to, co zrobiliśmy z Fire Wave oferuje w sumie najbardziej użyteczną funkcję.
I pamiętaj, że na Dura potwory są trudniejsze i nie tak łatwo radzić sobie z nimi powtarzalnymi metodami. Niektóre potwory tego samego typu, EG niektóre Cyklopy i niektóre Nekromanty, mogą być uszkodzone przez Energię, a nie przez Ogień, a inne Cyklopy i Nekromanty mogą być uszkodzone przez Ogień, a nie przez Energię. Tak więc Fire-Wave rzeczywiście ma swoje miejsce.
Aris
Dura's Website
Dura's Discord
Dura's Facebook
Dura's Whatsapp
czy ty jestes aris najebany
co to za chujnie zes znowy wymyslil
jaki tutaj w ogole exp stage bedzie czy tam zwykly exp bez stage bo jak jakies 1x albo 2x to iks de
@Boruciarz
Nie ustaliliśmy jeszcze daty Boruciarz, ale wydaje się, że jest ona właściwa około 4 tygodni.
@gracz pxg
Nie ustaliliśmy jeszcze stawek, ale będzie to na niższej stronie. Pamiętaj jednak, że na Durze możesz otrzymać doświadczenie na wiele sposobów, nie tylko zabijając potwory, więc nie jest to takie proste jak "What is the Exp Rate". :)
Nie będzie jednak żadnych etapów. Tylko jedna opłata za doświadczenie (dla potworów).
Nasza strona zostanie ukończona wkrótce, kiedy to nastąpi, zamieścimy ją tutaj po jej aktualizacji, wtedy będziecie mogli zobaczyć jak będzie wyglądała struktura "Advancment" (exp i rates).
ENGLISH ORIGINAL
We havn't decided rates yet gracz but it will be on the lower side. However remember that on Dura you can recieve experience in many ways, not just killing monsters, so it is not as simple as "What is the Exp Rate." :)
There will be no stages though. Just one experience Rate (for monsters).
Our website is done soon, when it is done I will post it here after it's updated, you will then be able to see how "Advancment" (exp and rates) will be structured.