Witamy Pana Profesora na igiełce perełce
Zodiakk dawaj kolejne kurwa foty
Wersja do druku
Witamy Pana Profesora na igiełce perełce
Zodiakk dawaj kolejne kurwa foty
Intencjonalne zabijanie dżiszok teamu przez torg peel - YouTube
chce znowu usłyszeć ODDAWEJ KURVO TEGO LAJF RINGA RINGA
OPONENCI W SZOKU
Załącznik 369286
Ta, oponenci w szoku, aż im się rzepy odpięły same.
zdjecia, poprosze zdjecia :)
ale sie kurwa zapowiada jatka
super sprawa muj ulubiony temat
dodawajcie wiencej zdjenc
pozdrawiam
Ovuvuevuevue Enyetuenwuevue Ugbemugbem Osas
dlaczego 15min pezeta za most dmg??
dlaczego na tym otsie za most dmg jest 15minut pz xD i to nwm czy na most dmg czy nie po prostu 2 osoby dostaja 15 o chuj tu chodzi
00:48 Gamemaster: Zeby wyrownac "szanse" na rewanz, w przypadku kiedy ludzie "sneakuja" sie na jedna osobe, majac przewage liczebna.
00:48 Gamemaster: Poza tym to osoba z "most damage" bardziej zaszkodzila niz "last hit".
00:48 Ogromny Jak Zwierz: ale w takim razie sa 2x 15min pz
00:48 Ogromny Jak Zwierz: ma tak byc?
00:48 Gamemaster: Tak
xD
skilluje z typem zadaje mu most dmg w czasie przychodzi typ upierdala go na ue ale to ja jestem wiekszym szkodnikiem z most dmg logika gma na trupie
no jak to o co chodzi? maciuś z pszemkiem zrobili otsa i cyk 500€ już wpadło na starcie
Żeby wyrównac "szanse" na rewanż, w przypadku kiedy ludzie "sneakuja" sie na jedna osobe, majac przewage liczebna. (Po udanym zabójstwie, trzeba "bronić" dwóch postaci - nie jednej, co sprawia, że trudniej uciec).
Poza tym to osoba z "most damage" bardziej zaszkodzila niż "last hit", więc to jej bardziej "należy się" kara.
Napomknę tylko, że jeżeli last hit i most damage to jedna i ta sama osoba - to nie szukamy "drugiej most damage" - i tylko jedna osoba ma 15 minut kary.
nie mozemy nawet sneaky akcji zrobic w ktorej typa dobija jakis noob char z fire fielda/sd bo 2 typa 15 dostaje brawo administracja walka 10vs all server bardzo viable
Miała być rozgrzewka przed torgerą, a szykuje się igiełka na lata (ewentualnie 2 tygodnie)
No ale to byś musiał na nim skilować bijąc go jakieś kolosalne liczby. Jeżeli będziesz skilował na nim w przeciągu - powiedzmy - godziny, to nie liczymy całej godziny, tylko próbkujemy damage w czasie.
Wymyślasz sytuacje, które nigdy nie będą miały miejsca, z mechaniką, która nie działa jak myślisz. I na tej podstawie wysnuwasz wnioski.
Tak, dokładnie o to chodzi - żebyś nie dobijał noob charem. Zachęcamy do aktywnej walki. Oczywiście nie wyklucza to sytuacji, w której - po takim sneaku, chowacie graczy i "uciekacie". Ale chcemy, żeby przeciwnik też miał czas na reagowanie i szanse na rewanż.