A pacc scrolle czy cos
Ogólnie 3 mam kciuki wbije porobić uszki
Wersja do druku
A pacc scrolle czy cos
Ogólnie 3 mam kciuki wbije porobić uszki
Kwestia systemu pacca będzie jeszcze dyskutowana.
A co do reszty pytań, to j/Master - Port Hope nie będzie, tak samo jak Katedry i innych rzeczy, które były dodane po 7.4.
Ank jako miasta też nie będzie, bo na Torgerze wojna djinnów przebiegła nieco inaczej, co miało wpływ na kształt tego terenu.
A tu jeszcze screen z overrespem na mino hellu, wtedy to było dość powszechne, bo co chwilę ktoś tam łaził i podlurowywał minosy pod schody.
Sądząc po nowym sprajcie boxa, to musiała być wersja przynajmniej 7.3
https://i.imgur.com/tdpgFv3.png
jeśli target zniknie z ekranu na jedną kratkę to nadal będę miał go zaznaczonego? patrz medivia
czy też usuniecie wszystkie śmietniki i światła z domków i gracze będą mogli dokupić je za walutę torgową?
będzie możliwość otworzenia dodatkowych paneli do otwierania bpkow lub vipow etc? rozumiem, że ficzer z otwartymi bpkami po zalogowaniu nie będzie istnieć
kolor klienta będzie klasyczny? szary, nie prawie czarny jak na medivii?
co za obrazek dacie na start klienta?
będą jakieś nowe czary po jednym dla konkretnej profesji? jeśli tak to nie pisz
czy ficzery typu kopanie orów, łowienie różnych ryb, tworzenie potraw będzie istnieć?
no i końcowe pytanie bo czytałem ale nie jestem pewien, stawiacie na ludzi (graczy) czyli to jak oni sami sobie grę ułożą (z pomocą oczywiście) czy jednak content, który będzie ich prowadzić (tudzież sugerować drogę) po nieznanych terenach tibijskich?
a i jeszcze jedno, pewnie do tego dojdziecie w trakcie ale co zrobicie z handlowaniem kontami i sharowaniem?
kurwa tyle pytań tak mało odpowiedzi
będzie w kliencie wbudowany cam player/recorder?
Z tego, co pamiętam, to jest to normalne tibijskie zachowanie w orientacji północ-południe, w związku z tym, że widoczność w tych kierunkach to 5 kratek, a w kierunkach wschód-zachód 7 kratek. Dlatego atak się utrzymuje w tym zakresie i bronie dystansowe też mają taki zasięg.
Na razie nie ma takiego planu.Cytuj:
czy też usuniecie wszystkie śmietniki i światła z domków i gracze będą mogli dokupić je za walutę torgową?
Tak, chcemy, żeby był dodatkowy panel, pozwalający otworzyć więcej bpków. Poza tym, klient tibijski pasował do ówczesnych monitorów z proporcjami 4:3, a nie obecnych 16:9, więc przydałoby się to skorygować.Cytuj:
będzie możliwość otworzenia dodatkowych paneli do otwierania bpkow lub vipow etc? rozumiem, że ficzer z otwartymi bpkami po zalogowaniu nie będzie istnieć
Ficzeru z otwartymi bpkami po zalogowaniu nie ma w planach.
Klasyczny.Cytuj:
kolor klienta będzie klasyczny? szary, nie prawie czarny jak na medivii?
https://i.imgur.com/nAAOKOv.jpgCytuj:
co za obrazek dacie na start klienta?
Może być?
Może coś być.Cytuj:
będą jakieś nowe czary po jednym dla konkretnej profesji? jeśli tak to nie pisz
Nie ma takich planów. To nie Medivia, to Torgera :kappaCytuj:
czy ficzery typu kopanie orów, łowienie różnych ryb, tworzenie potraw będzie istnieć?
Nie rozumiem pytania xDCytuj:
no i końcowe pytanie bo czytałem ale nie jestem pewien, stawiacie na ludzi (graczy) czyli to jak oni sami sobie grę ułożą (z pomocą oczywiście) czy jednak content, który będzie ich prowadzić (tudzież sugerować drogę) po nieznanych terenach tibijskich?
Nie będzie żadnego przewodnika, ani prowadzenia za rączkę, gracze sami będą musieli odkrywać co i jak.
Myślimy o tym.Cytuj:
a i jeszcze jedno, pewnie do tego dojdziecie w trakcie ale co zrobicie z handlowaniem kontami i sharowaniem?
kurwa tyle pytań tak mało odpowiedzi
Będzie.Cytuj:
będzie w kliencie wbudowany cam player/recorder?
Możliwe, nie zapominamy o rooku.
Na niektóre z tych pytań na razie odpowiadamy ogólnikowo, bo jest jeszcze za wcześnie, ale przed startem na pewno się dowiecie więcej.
kurwa trzymam za to kciuki powodzenia pany ^^
pamietam te mino hell kiedys jak biegalem z nobami na questa i zawsze dupa obsrana na kogo sie rzuca, zblocza i zatluka xD
w sumie nie zagram wogole, ale licze ze wreszcie uda sie zrobic jakis ots na poziomie i pogra troche ludzi, ale znajac zycie skonczy sie jak zawsze, a nawet jak wyjdzie to przy poziomie kumoterstwa administracji bedzie pkrzekret niczym na kasteria.pl
a właśnie, jak z runkami? mana system, spelle i tworzenie run bez zmian z 7.4?
zero kumpelstwa
https://media1.tenor.com/images/52e4...b263/tenor.gif
Glowne obawy tak naprawde sa (przynajmniej u mnie) o brak zainteresowania ze wzgledu na poziom wypaczenia tibijskich umyslow, ktore beda miec ogromny problem zaakceptowania Tibijki taka jaka byla bo nie znaja jej z tego jak bylo naprawde tylko ze zbugowanych otsow. Bylo juz kilka projektow, ktore odwzorowaly dobrze 7.4 i wszystkie sa juz martwe i to byla jedna z przyczyn. Pozostale to brak reklamy i kiepska administracja bo zazwyczaj byly to projekty jakichs oszolomow robiacych re z 7.7 przez 5 lat siedzac w piwnicy, ktorych zdolnosci psychosocjalne ograniczaly sie do podania reki dziadkowi jak obchodzil 89 urodziny i robil impreze na straznicy w Majdanie Sopockim Pierwszym.
Jak przy testach dle dla mnie wpierdol spuszczaly nie mowiac o demonach to samemu trudno bylo mi zaakceptowac szara rzeczywistosc xD Bo przeciez na otsach jak zapierdoli gfbka czy fwave raz na 6 tur to jest wszycho
Tak, spelle mamy dokładnie tak, jak były w 7.4.
Mamy dokładne wzory, który uzyskaliśmy przez RE cipowego silnika, i wszystko inne też. Np. poison storm u nas ma poprawny zasięg, większy od ueka, z dmg zależnym od lvla/mlvla, nie jak np. na Medivii, gdzie jest mniejszy zasięg i stały niski dmg.
Tak samo, spelle, które miały ustawioną minimalną siłę = 100%, u nas też ją mają, a te które nie miały, to nie mają.
Spelle oczywiście są od mlvla, a nie od lvla, i nie ma runek w sklepach.
Nawet opis po daniu 'look' na runkę jest dokładny (na większości otsów jest inny).
Nie będzie żadnego kumoterstwa. Możemy kogoś lubić/nie lubić, ale nie jesteśmy tak głupi, żeby się tym kierować w kwestii zarządzania serwerem.
Wiadomo, że znamy osobiście (ze wspólnej gry, albo przynajmniej z torga) wiele osób, które potencjalnie mogą wbić na Torgerę, ale to niczego nie zmienia. Jeżeli trzeba będzie kogoś zbanować za czitowanie, to zbanujemy, choćby z największym bólem serca :kappa ale tak musi być i wszyscy znajomi powinni to zrozumieć.
Po doświadczeniach z tylu kumoterskich otsów, nie dziwimy się, że ktoś nie wierzy na słowo, no ale albo wejdzie i się przekona, albo nie. Nie ma tu nic więcej do dodania.
Knight będzie 100% z 7.4 czy będzie miał inaczej naliczany dmg z łapy aka boost dla eka?
zgadza się, transparentność przede wszystkim :kappa
nie, nie będzie żadnego zboostowanego dmg
będzie za to mały rework armora i być może korekta we wzorze na czas potrzebny do wbijania kolejnych skilli (jak już Master wspomniał, planujemy też korektę w expie na level)
te kwestie są właśnie dyskutowane i analizowane, więc może wkrótce napiszemy coś więcej
kupa gówno SPER MA
ło kurwa to jakiś dobry programista musi być coś pokroju @Seyaelo ;
Szanujmy się @Bubuch ; -szku
@LordCompi ;
EverBot będzie? :kappa
https://iv.pl/images/30031373542183823682.png
Tak serio to już ostrze chuja na ten server. Jeśli uda się go wypuścić, to rzucam pracę, dziewczynę i zagłębiam soę w nostalgię Tibi 2k3
niby torgots a nie ma seyaelo w drużynie
Chłopaki może szukacie gamemastera?
Jestem dostępny w godzinach 9-14, bo tak pracuje, ale mogę przejść na tryb 8-15
To jak?? Będę szukał botów i pomagał graczom
ogólnie to przeciw inflacji polecam questy który mogą być zrobione tylko raz w sensie nie mozna by bylo robic servicow
i wszystkie itemki od knight axe w gore droprate obnizyc 2x i zrekompensowac w dropie golda/lootbag itemkow fajne by to bylo i nawet torgowicze by mogli worki podpierdalac
Prawdziwy torgowicz nie robi lootbagow tylko je kradnie. Service questow jest zajebisty, dodatkowa opcja zarobku a jak ma być to low rate to aż tak lekko nie będzie, żeby codziennie jakiegoś ofa serwisować..
service of'a mmmmmmmm nie wiem czemu ale stanoł mi
Chuja bedziecie mieli, a nie service ofa
^ to oficjalne stanowisko administracji nt. systemu questow
to co delete za service ofa? xD
Nagrody w skrzynce i kto pierwszy wezmie ten lepszy. Czyli ekipa idzie na questa i dzieli sie nagrodami. Tak kiedys bylo i ja bym szedl w tym kierunku.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
O, wlaśnie chciałem to pisać.
Brakuje właśnie w tych wszystkich OTSach chociaż jednego który poświęci trochę więcej uwagi ekonomii i interakcji pomiędzy graczami. Ja bym jeszcze poszedl krok dalej i pozwolił dany quest zrobić tylko raz na dzień. Do tego dołożyć jeszcze parę innych ekonomicznych fjuczerow i bedzie mega.
Spokojnie nic sie nie bujcie o to juz zadbalismy.
:pogchamp
Problem polega na tym, że po takim serwisie, dajmy na to DHQ, na serwerze pojawia się nagle 20 demon helmetów, 20 par steel bootsów i 20 demonek, z którymi nie ma co zrobić, bo podaż znacznie przewyższa popyt i itemy stają się gówno warte, a sprzedawanie ich do NPC dodatkowo pogłębia inflację gpków.
Nie mówiąc już o questach takich jak BK, gdzie jedynym kosztem są 3 uhy na przebiegnięcie i 5 minut czasu. W praktyce to jest darmowy crown arm i crown shield dla każdego 50 lvla.
Jeśli do tego dodamy, że w tibii armor daje tyle co nic, to wychodzi że popyt na itemy jest praktycznie zerowy i cała ekonomia leży. A nadmienię tutaj, że w niektórych przypadkach ten upgrade armora może faktycznie zupełnie nic nie dać, bo taki jest wzór (a mamy wyciągnięty dokładny wzór z cipowego silnika).
W starej tibii itemy były w cenie, dlatego że większość nie miała pojęcia, jak małą rolę odgrywa lepszy armor, poza tym, cieszyli się z samego faktu posiadania; a po drugie był spory napływ nowych graczy i demografia wyglądała zupełnie inaczej: elita stanowiła najwęższą grupę społeczną, a pospólstwa i mieszczaństwa było wielokrotnie więcej.
Dzisiaj nikt już się nie jara lepszym eq, każdy wie, że to gówno daje, nie ma wielkiego napływu nowych, a przekrój społeczeństwa jest dużo bardziej wyrównany.
Ale nawet w tibii przejście na nowy quest system (7.2) spowodowało kryzys na wielu serwerach i już w następnym updacie trzeba było dodać NPCów skupujących nadmiar itemów (7.3 - djinny).
Na tych nowszych jeszcze to jakoś działało, ale dzisiaj serwery starzeją się dużo szybciej, a za takiego knight armora nikt nie da więcej niż 6k, nawet jeżeli będzie jednym z pierwszych na serwerze (a mówię tu o low rate'ach).
Dlatego wprowadzimy pewne korekty, żeby to poprawić. Po pierwsze, będzie nieco inny quest system, mający łączyć zalety starego i nowego; po drugie, niektóre questy mogą zostać utrudnione, bądź zmienione (w tym zmienione mogą być nagrody), wiele itemów może też być trudniejszych do zdobycia; a po trzecie, będzie mały rework armora, tak, żeby gracze znów starali się ulepszać swój ekwipunek, i to nie tylko grając knightem. Nie tylko armor będzie odgrywać trochę większą rolę (również w PVP), ale też różnica między przykładowym knight armorem, a crown armorem, będzie nieco większa.
Chcemy odejść od wprowadzonego w nowszej tibii (i przeważnie na otsach) schematu typowego dla gier 'single player', gdzie łup z polowania sprzedaje się do NPC, następnie u innego NPC kupuje się zaopatrzenie i zaraz można lecieć na następne polowanie.
Zamiast tego, proponujemy powrót do korzeni, gdzie szeroko pojęty handel z innymi graczami - sprzedaż, kupno, wymiany barterowe, szukanie tzw. 'providerów', budowanie znajomości itp. - był nieodłączną częścią gry.
Oczywiście, zdajemy sobie sprawę, że tak duży napływ nowych i taka piramida w przekroju społecznym są niemożliwe do osiągnięcia w dzisiejszych czasach. Nie chcemy też całkiem przebudowywać wszystkiego i zmieniać w "nową grę". Mają to być korekty, które mamy nadzieję przynajmniej nieco poprawią sytuację.
Niedługo więcej szczegółów.
Bardzo fajnie to się czyta i bardzo fajnie to wygląda, lecz to co wspomniałem w moim poprzednim poście - w tych czasach jest garstka osób którym spodoba się taki inny+trudniejszy system. A szkoda, bo powtórzę się - zajebiście to brzmi.
Ah, aż wróciły wspomnienia jak to kolega z podwórka miał na 7.4/7.5 Tibi rh, dsm, clegi, bohy, demonke, brighta i gsa i to było dla większości coś nieosiągalnego xD A jak kolega z klasy podjebał komuś w depo vampire shielda to o kurwa, bogacz i ustawiony na wieki xD
Szkoda, że nikomu w 100% nie uda się już tego odwzorować - z prostej przyczyny - my, gracze, zmieniliśmy się oraz znamy to wszystko na wylot. Itemy, questy, każdy tunel to jest już wszystko przez wszystkich przeorane, trudno zaskoczyć czymś w Tibi co te wiele lat temu za czasów 7.4~ było wielką tajemnicą dla większości z nas.
bardzo transparentne opisy niczym z eldrick ots
a tego ważna sprawa czy bd jakieś cluby dodane?
wystarczy wypierdolić to zajebaneyalaharankh i magia wraca, bo ludzie znów będą ogarniać miejscówki typu rotwormy veno, guardy, draconie i reszta gówna o której w dobie ankh się nie myśli w ogóle
i cyk gra wolniejsza o 50%, to już rozwiązuje połowę problemów
do tego tak jak wcześniej - zminimalizowanie podaży itemków, zwiększenie wartości armora i cyk nagle marzenie o dsmce znowu staje się aktualne, a nie, że idziesz na poi dle i wracasz w pięciu zbrojach
ciężko się expi, bo nie ma zjebanych expowisk z 7.4 -> niski lvl, ciężko zdobyć itemki -> ciężko zwiększyć lvl, bo słabe itemki a armor jest ważny -> armor jest ważny więc chcesz lepszy -> zapierdalasz na rotwormach żeby uzbierać na knight seta cały dzień -> zdobywasz kseta, dzięki temu możesz iść na lepsze potworki zużywając małe ilości run, bo na nic cię nie stać, także max to dwarfy soldiery -> ekonomia się trzyma, gierka się trzyma, 100lvl najwcześniej w 4 miesiące
aha zapomniałbym o najważniejszym, nie pamiętam kiedy zmieniali mana regen, chyba dopiero w 7.6, ale musi być oryginalny w 100%, żeby runki były chodliwe jak chuj, a nie, że jeden typek robi 50 plecaków w dzień i w 2 tygodnie cały serwer ma zapasy na pół roku
ale jak otakie sprawy chodzi to oczywiście wam ufam
sory pisze jak najebany, bo srałem
pzdr
co do młotków:
war hammer łatwy do zdobycia i kurewsko mocny, najlepsza broń na serwerze, na którym nic nie ma
no i co zajebiście, ale jednak, żeby wbić pare skilli to trochę czasu jest, szkoda takiego rycerza co poszedł w cluby, dlatego rozwiązanie upatruje w 2 możliwościach, a może 1
dodanie młota dwuręcznego w okolicach 52/30, dostępnego na ani albo innym hujstwie (trochę jak war hammer, ma pierdolnięcie, ale słabiej w defie niż inne)
dodanie młota jednoręcznego, żeby nie niszczyć legendy thunder hammera, coś takiego jak blessed sceptre 47-48/30, żeby nie był lepszy niż sov, bo jednak trzeba wynagrodzić rycerza co nie poszedł na łatwiznę w cluby
przydała by się dodatkowa skrzynka z thunder hammerem na anni
kozak otees wyczuwam. 1x ratesy albo lepiej 0.5/0.25 gdzie za rata 2expa jest i mozna grac. Takie 2 dni na wyjscie z rooka to bylo by pieknie
mam nadzieję, że będzie dało się zdobyć spike sworda
to ja zostaje na roku jak będzie jakie mysteriando
proszę
Kto robiąc takiego otsa nie zrobił by questa na sof? Co do tego jaxi co piszesz, to zgadzam się z tobą w stu procentach.
Nie no zajebiście, zróbcie rooka z dojebanym RPG to z 30 osób online 15 nie będzie wchodziło na maina xD
Na prawdę trzeba przemyśleć jak to będzie wyglądało wszystko przy niskiej liczbie graczy, bo nie oszukujmy sie, dzisiejsze otsy napędzane są przez legendarne 'war timki', które tutaj po prostu nie wejdą bo wyexpienie 60 maga będzie wyzwaniem i zajmie sporo czasu. Można udawać że wyjebane, kto będzie chciał to będzie grał ale przy nastawieniu na interakcję między graczami może stanowić to dużą barierę, bo od kogo kupię runy skoro nikt nie sprzedaje i komu sprzedam złoconego Serpent sworda jeśli na 5 knajtow online dwóch używa sworda ale mają już coś kupione
a co to 3ba miec 60lvl, zeby sie napierdalac? bo ja taki slaby grajek wiec nwm