Jak regen 1x to magowie biegają z summonami i ze skull stafem względnie z bright swordem
Jak regen 1x to magowie biegają z summonami i ze skull stafem względnie z bright swordem
Ale dlaczego ty liczysz exp potrzebny na lvl - te 10%? xD To sie liczy exp robiony na godzine +10% bo z kazdego moba dostajesz te 10% wiecej co 10 godzine na respie jedna dostajesz gratis i tak daje to boosta + z golden account z tego co ten zjeb pisal na otlandzie dostajesz promo za free na 20lv
płacz o zachwianie balansu w niezbalansowanej gierce
Ja policzyłem ile trzeba wbić expa na dany lv plus te 10 % bonusu i mi wyszło że dopiero w awansie z 41 na 42 golden accouny zyskuje przewage.
Czyli ty masz 41 lv a golden account 42 zakladajac ze expicie tak samo szybko.
No kupując golden account jest jeszcze oszczedność 20 k na promocji ale jak trzeba kupic pacc za gp w grze to trzeba wydac na pacc a potem jesscze na promocje
nie żebym się przypierdalał, bo masz sporo racji, ale poległeś na zadaniu z podstawówki "sanki kosztują 100 złotych, sanki podrożały o 10%, a następnie staniały o 10%, ile kosztują sanki?"
a tak szczerze, to jak ktoś ma hajs, to co za różnica, czy kupi golden account, czy runy? z dwojga złego już lepiej, żeby serwer ten hajs dostał niż makaki-farmerzy, tymbardziej, jeżeli servidor miałby być w miarę ok
a jak się p2w nie podoba, to się obudźcie i zmieńcie gierkę, bo tibia p2w zawsze była i będzie
Ale ja tu za kazdym razem dodaje procenty, gdzie ten błąd ?
Ja wiem, że z x+0.1x wychodzi wam funkcja liniowa, ale w rzeczywistości tak nie jest. Wykres wbity_level / czas nie jest przecież liniowy
Co więcej, czym szybciej wbije jakiś level, tym szybciej podhacza lepsze moby => więcej expa dostaje => szybciej wbije kolejny level.
No i dokładnie, w chwili gdzie Ty robisz te 1k exp na h, ten drugi typo już podhacza jakieś rotwormy na fibuli i ma 5k/h.Cytuj:
wyjdzie o 5 ratów szybciej z rooka niż normalny gracz.
Nie możesz sobie po prostu wziąć 100 levela, dodać mu 10% expa raz pasywnie, bo on dostaje tego expa dodatkowego cały czas, i ten dodatkowy exp wpływa na to ile expa na h kręci; i tak, wiem że według matematyki nie ma znaczenia kiedy i do czego dodasz mu te 10% ale w świecie tibijki ma.
I nie chodzi mi o to czy te 10% to dużo czy mało bo mało obchodzi mnie ten OTS, tylko te wasze poczynania matematyczne są po prostu nietrafne
Panie i panowie proszę się wstrzymać z dyskusją, poczekamy do jutra i zobaczymy co serwer przedstawi, a właściwie admini przedstawią nam - graczom.
Te absurdalne zasady prawdopodobnie to strzał z dwururki w oba kolana na raz ale jak to w praktyce będzie działać to zobaczymy, tym bardziej z taką ilością ludzi w obsadzie serwera.
ma znaczenie, bo mówisz po prostu o efekcie procenta składanego, brałem to pod uwagę, ale to jest tutaj zaniedbywalne, naprawdę... i można przyjąć założenie ze stałym 10%
zaniedbywalne po 1 dlatego, że skoki pomiędzy mobami są tylko kilkuprocentowe, po 2 dlatego, że sporo w biciu mobów zależy od skilli i mlvla
po 3 w zestawieniu z p2w w oparciu o runy, to tak jak pisałem wyżej - samo 10% expa jest śmieszne i zaniedbywalne
dokladnie, w czym gorsze jest +10% expa od kupienia 500bp gfb i przepaleniu tego na tombie ? XDD
Cala rozkmina jest o to czy lepiej zostawic golden acc z bonusem expa/free proma czy pacc z normalnej tibi no i na 7.4 koniec koncow normalny pacc>golden acc jest lepszy imo bo strata tego 10% expa snowballuje
wiesz profesorek, jeżeli pacc area jest niby mniej optymalne do expa niż facc(nie wiem, bo się nie znam), to w głównej mierze świadczy to o dość chujowym designie, no i zawsze zostaje kwestia innych czynników paccowych
czy większym p2w nie jest jednak powiększony regen z promki, mniejszy spadek levela i skilli, no i spelle, czyli chociazby uratowanie sobie dupy exani terą albo hur upem, gdzie jako facc byś już zdechł, tak samo możliwość poskakania po statku
możliwość wysyłania parceli z lootem przez postmana itd.
ciężko mi ocenić, czy bardziej p2w jest pacc czy golden acc tutejszy, w każdym razie - zakładając, ze masz rację, to i tak obydwa są chujem w porównaniu z kupowaniem golda i run, więc tak czy siak nie ma to znaczenia, czy se gmek wprowadzi pacca, czy golden acc z 10% expa i darmowym 20k
Te wasze liczenie procentowe i robienie z 10% dodatkowego expa funkcji liniowej (x+0.1x) nie ma sensu, a już na pewno nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.
Jak Ty się jeszcze kisisz na ratach, bo "zostało Ci 5 do dobicia" i robisz 2k expa na godzine, typek z dodatkowym expem siedzi już na rotwormach i robi 5k/h.
Ty go dogoniłeś na rotwormach, ale co z tego jak on za chwile idzie na dwarfy - i znów będzie miał więcej expa/h => więcej expa wbije => zwiększy się różnica levelowa.
I tak, wiem, że matematyka podpowiada wam zrobienie x+0.1x ale to jest gierka tibijska; gdzie te matematyka się nie sprawdza.
Jeżeli serio chcecie to liczyć matematyczynie; to musielibyście rozpisać medianę expa/h per level; liczyć exp/h +10% dla "golden acc" i sprawdzić po jakim czasie koleś wbije lvl 100 z boostem, a po jakim bez.
I gwarantuję, że to nie będzie różnica godziny czy dwóch. A czym dłużej trwa ta dysproporcja => tym korzystniej wypada golden acc.
Dzieje się tak dlatego, wykres zdobywanego doświadczenia w czasie liniowy nie jest (tak jak zakładacie), już bardzej przypomina wykres fuunkcji f(x) = tg(x)
Zresztą, gdyby 10% expa nic nie dawało albo dawało skrajnie mało, to kto by to kupował i po co? =)
Nie chcę się wykłócać czy te 10% expa ma znaczenie czy nie, czy większym p2w jest golden acc czy pacc, bo w sumie ciężko mi jednoznacznie stwierdzić i zasłonie się wygodnym "trudno powiedzieć"; bo mało mnie obchodzi ten serwer. Tak tylko chciałem zwrócić uwagę, że te wasze wyliczenia mijają się z rzeczywistością już u założeń.
Zapomnieliście o dyskryminowaniu ludzi, którzy będą grać solo i nie dostaną bonusa w expie takiego jak drużyna, która składa się ze wszystkich profesji.
Cytuj:
Experience Share
When you're in party, you're automatically sharing with everyone in your party that fulfill the requirements.
To share experience, you must be at least 2/3 of the level of the one who killed the creature.
You also need to have attacked an creature recently.
You get 20% bonus while sharing experience with other players.
You get 30% bonus if there's at least 2 vocations in the part.
You get 60% bonus if there's 3 vocations in your party.
And you get 100% extra experience if all vocations are sharing in same party.