Ahh te orki z Majorki :D Moge już grać, ktoś tęsknił?????????????
Wersja do druku
Ahh te orki z Majorki :D Moge już grać, ktoś tęsknił?????????????
Wszyscy !!!!
Kiedy reset postaci?
Nie chce niczego obiecywać, bo nie mam pewności czy po drodze nie pojawią się jakieś czasochłonne problemy, ale zostało mi już bardzo mało rzeczy do wykończenia serwera
imo by sie przydaly lepsze manasy jakies, bo na niektorych mobach ciezko wyrobic ze zwyklymi, a te co dales to sa najwyzej dla nohandow co nie ogarniaja kliknac manasa co ture, bo zwyklymi mansami sie szybciej wypotuje
bedzie reset char?
bedzie
Zamysł lepszych manasów jest taki, żeby uniknąć natychmiastowego przypływu dużych ilości many co własnie mogłoby być nadużywane w pvp (spam manasow na utamie = niesmiertelność)
To, że wygladają na manasy dla no-handów to efekt uboczny, ja to bardziej traktuje jak duży manas rozłożony w czasie.
apdejt
Ogólnie knight miał za bardzo 'darmowy' exp i przy obecnym lootrate i problemach finansowych innych profesji nie mógł zostać w tym stanie.Cytuj:
Update:
- Knight melee dmg now is scaled with his max hp. (100%hp =100% melee dmg, 50%hp = 50% melee dmg etc.)
- Knight new spell: Berserker Mode (Utito Kina)
Spell costs 100% mana
Berserker mode lasts 10 sec
While in berserker mode knights melee dmg is increased (depends on % missing health) up to 2 x max dmg
- Exura kina now takes 20% current hp and restores 20% max hp in time
- Normal mana potions are blocked when super/ultra/mega mana potions are active
Teraz musi trzymać swoje hp, aby dmg pozostał ten sam.
Dodatkowo ma możliwość bycia grozniejszym ale musi poświecic defensywe (stracic hp) oraz wykorzystac mane
Exura kina zmniejszona do 20%. Ogólnie wydłuża to regeneracje knighta jeżeli ograniczamy sie tylko do tego spella. Ponadto podkreśla cel tego czaru = mało kosztowne uleczenie się do średniego poziomu hp. (Nie powinno ono służyc do leczenia sie do full, tutaj powinno sie inwestowac w runy/siohera)
@down
Spowodowane było to bugiem z anti-paralyze ringiem, ale juz powinno być ok
no to w pvp masz obecnie ze mozna sie potowac 3 manasami na raz: mmp, ump i mp
imo knight teraz niegrywalny
Racja, a jeżeli miałbym zacząć grę teraz to wybrałbym msa i szybko bym zarobił bo wiem co i jak ;d.
Jeżeli dmg knighta jest teraz bazowany na hp a obecny dmg czyli to 100% na moim 120 skillu z sovem w trainera wynosi 300DMG.
Próbując expić na hydrach/ss/medusa biłem je po 200 mając cały czas yellowke czasami red hp, robiąc olbrzymie waste ale przynajmniej exp, teraz mam bić w zależności od hp czyli będę bić najczęściej za 100, w przejawach do 70dmg w wyżej wymienione potworki, ponieważ biorę 5-6 ich i wale exori = waste, waste, i exp jak na ghoulach z gfb.
Blokując możliwości knighta co do solo expa, od razu został zrzucony na ostatni szczebel
-0 DMG W PVP
-BRAK EXPA SOLO
Podczas gdy inne profesje dostają buffy, nawet druid dostał do pvp z poxów.
A pallek nadal będzie bił swoje z con cona,
ms nadal swoje z sd
druid nadal swoje też z sd.
Może wydawać się że narzekam (bo tak jest), ale zanim wprowadzisz zmiany, przetestuj je proszę pare x.
Apropo problemów finansowych innych profesji,
na serwerze jest od groma questów na itemy, jeżeli miałbym 2-3 osoby do pomocy to około 50-60lvla mielibyśmy łącznie z 60cc ;d
W sumie zamysł dość dobry. Bo można wybrać czy lecisz bardziej w dmg czy bardziej w bloczenie. Jedynie zastrzeżenia bym miał do kosztu. No bo jednak obecnie knight nie zyskuje dmg z lvlem, więc taki koszt 100% many na wyższym lvlu jednak daje się we znaki. Może lepiej gdyby to miało jakiś stały koszt aktywacyjny, a potem co sekundę czy co ileś by zabierało manę. I póki mamy manę żeby mogło pobierać to by było włączone, a ponowne użycie czaru lub spadek do 0 many by to wyłączał.
dobry pomysł z tym dmg knighta zależnym od hp XD
Już to widzę że na low lvlach knight będzie gównem xD.
Imo na high levelach też będzie gównem. :D
dmg już wcześniej był za niski, a teraz średni dmg output będzie jeszcze niższy, szczególnie przy biciu kilku potworów na raz.
Żeby włączyć berserkera potrzebuję na moim 255 lvlu jakieś 1300 many, czyli na najlepszych dla mnie manasach (mmp) muszę użyć 3 manasy i to trwa za długo żeby móc tak expić.
Ja mimo wszystko uważam że dmg każdej profesji powinien być uzależniony od lvla, bo to jest dla mnie śmieszne pvp jak (dla przykładu) 500 ek nie może zgwałcić 100 msa na arenie 1vs1.
Każda profesja powinno móc sobie jakoś tam poradzić solo i nie odstawać, w tej chwili knight nie jest dobry ani do pvp, ani do expa solo.... a bloczenie bossów też jest sprawą dyskusyjną ;d
Dla zobrazowania, przed wszytkimi zmianami siła profesji przedstawiała się tak:
-MS/ED
-RP
-EK
A teraz :
-RP
-MS
-ED
-wisp
-fire devil
-orc shaman
-EK