Reklama
Strona 1 z 18 12311 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 174

Temat: [7.4] REALISTIC WAR

  1. #1

    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Płock
    Posty
    547
    Siła reputacji
    6

    Domyślny [7.4] REALISTIC WAR

    Ma ktoś ochotę wbić i się coś pobić? Gra 60 osób
    http://realistic-war.no-ip.org/

  2. #2
    Avatar Anna Maria Wesołowska
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Kraków.
    Wiek
    25
    Posty
    3,895
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    torgowy ts ts.invd.pl często jest bite

  3. Reklama
  4. #3

    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Płock
    Posty
    547
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Dziekoweczka :) zajebisty server

  5. #4
    Avatar Luis Azmus
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    424
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Jak dla mnie chujowy ots, każdy pada na 2 sd w 1 turę, ale najwidoczniej ludziom się podoba.

  6. #5

    Notoryczny Miotacz Postów Killerz95 jest teraz online
    Avatar Killerz95
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Elbląg/Sopot
    Posty
    1,435
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    bo całe życie grałes na fraglesowni 10,8 z elf botem czy innym gównem

  7. #6
    Avatar Luis Azmus
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    424
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    oo jakiś internetowy random wie co robiłem całe życie, słodko...

  8. #7

    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Białystok
    Posty
    224
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    serwer spoko tylko jeden lub dwoch ogarnietych kumpli z tsem to mus.

  9. #8

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,795
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    zajebisty server i to nie od dzisiaj, zawsze jak wychodzil realistic to na poczatku gralo 2-10 osob a po 2 tygodniach siegalo 70 osob i chyba nawet tyle dzisiaj bylo. 70 os na takiej war mapce to zajebista sprawa i mozna sie dobrze pobawic z kims w teamie. polecam.

    btw smiszne jest to ze wystarczy 5 minut gry zeby zobaczyc kto gral na 7.4 a kto nie xD ludzie ze statami 0/15 wychodza z dp i wala sd i w tym samym czasie probuja uzyc exury vity ale sie nie da xD pogralem dzis z 20 minut ale sie rozjebalem jak ja jeden mialem trapa od 3 osob i jak zaczalem dookola chodzic to 2 kolesi tak missowalo sd ze ujebali swoich xDD i co z tego ze 2 tury sd i padasz jak mozesz sie krecic dookola a ludzie swoich ubija przez przypadek a ty dalej zyjesz...

  10. #9
    Avatar Drake.
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    25
    Posty
    688
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Dobry otsik, polecam

  11. #10
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    28
    Posty
    10,278
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    polecam tibia77 jako kompana, wblem dzis 1 raz fajnie sie gra naprawde


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •