ten zapisujacy sie mlvl to rak, ja na 50 mlvl z tej lepszej runy (co miala sie konczyc a nie konczy x-D) walilem po 250, a jak jakis smiec skitra sie gdzies na nocke i wbije 80 mvl to bedzie bral kazdego na hita
Wersja do druku
ten zapisujacy sie mlvl to rak, ja na 50 mlvl z tej lepszej runy (co miala sie konczyc a nie konczy x-D) walilem po 250, a jak jakis smiec skitra sie gdzies na nocke i wbije 80 mvl to bedzie bral kazdego na hita
Runy i wszystkie wymyślone pierdoły zostają usunięte, zapomniałem to wczoraj napisac.
Z mlv musi zostać ale pamiętaj że outfity oraz przedmioty maja ochronę od śmierci wiec przy maksymalnym zestawieniu możesz otrzymywać o ~30% mniej z sd. Dodatkowo mlv idzie X1
Te itemy custom z ochrona imo bez sensu. Powinna byc max ochrona taka jaka byla wtedy na rl.
Imo system outfitow też powinien zostać tak jak był. Żeby ludzie trochę się namęczyli aby zdobyć jakiś. Teraz jeśli lvl nie będzie resetował się po deadzie to ludzie chętniej będą chodzić na bossy i wtedy takie coś ma sens.
Bossy będą w jednym miejscu, ba nawet będzie teleport aby nie było zbędnego szukania. Co 45 w jednym miejscu będzie się respił inny boss i tyle.
Outfity będzie się zdobywać za fragi tak jak zaproponował @Kucyk ; , jest to dobry system gdyż nie trzeba rozmawiać z NPC tylko z buta robimy outfit gdy zdobędziemy X fragów.
Kilka outfitów będzie dodanych na starcie a inne będą z questów jak poi lub annihilator.
Addony jednak będzie trzeba zdobywać na dwa sposoby
1. Bossowie czyli tak jak wczesniej lub z ludzi, będzie istnieć minimalna szansą, że wypadnie nam przedmiot do addonu z talona
A czy nie lepiej odwzorować po prostu NAJLEPSZY WAR SERWER jaki kiedykolwiek istniał? Mowa tutaj o EDGEots czy wcześniej pvp-enfo.no-ip.org
Każdy zaczyna z 50lvlem, bossy na mapie z globalnymi komunikatami jak ktoś je zabije, przy wbiciu 200lvl dostawało się, priv konto (które zaczynało z 60lvlem), które można było kupić w sms shopie.
To tylko moje zdanie
z tego co pamietam w godzinach szczytu gralo po 300+ osob az trzeba bylo nowe tereny dodawac bo ludzie sie nie miescili na mapie.
na edge po śmierci traciłeś całkowicie poziom, zostało to tutaj wdrożone i jak widzisz wyszło dupa bo ludzie tego nie akceptują
Moim zdaniem jedyny war ots który by mógł dlugo postać to taki noob war gdzie zaczyna się grę z 10-20 levelem.
Kiedyś był taki ots i stał bardzoo długo. Zrobił bym go nawet pod najnowszą wersje tibii co było by hitem, naprawdę sam bym na takim czymś pograł.
70-150 to już ustalone, temat noobwara można zamknąć
Ludzie byli źli przez debugi. Edge było inaczej skonstruowane, tam utrzymanie się do 200lvla dawało ci nagrodą w postaci priv acc na tydzien oraz możliwości dostania się na coraz lepsze questy, a tych było pelno z tego co pamietam to: demodras/softy/anni/morgaroth/ferumbras/yeti/jakis ognisty. Z tego co pamietam exp lecial w miare szybko a mozna bylo bic tylko lvle 50 nizsze i wyzsze od swojego, wiec nie dochodzilo do sytuacji gdzie 200lvl zabijal 50 na hita. Nie wiem jak teraz by taki ots w stylu edge wypalil. Pamietam jak ludzie robili teamy w temple podawali sobie ventrillo albo szukali ekipy na demodras questa z ktorego byla rozdzka/strzala/stonestkin? do wyboru.
Teraz stał noob war gdzie grało 600 ludzi upadł bo nie miał bajerów itp. Wspomniesz jeszcze moje słowa nie było jeszcze noob wara pod najnowszą wersję.
To jest jedyna szansa aby serwer stał dłużej niż jeden dzień. Znowu się napracujesz i nic z tego nie będzie, przemyśl to chcem dobrze.
U nas 150 dawał możliwość zabijanai bossów i zdobywanai dzięki temu addonów ale ludzie nie chcieli no to nie bede na sile tego wprowadzał.
Na Edge zawsze poziom spadał do tej 50 jak miales premium miales 60.
Tam mieli algorytm że jak róznica wynosi ponad 40 poziomów to bijesz słabiej, też chcieliśmy to wprowadzić ale się nie opłaca bo dmg jest liczony na tej Tibi od MAGIC LV / SKILLI więc taki 70 i tak będzie bił po 300.
Na edge wolniej się wbijało poziom niż na amber. U nas za jednego fraga dostawałeś 5 POZIOMÓW jak zabiłeś solo 150 poziom to wskakiwałeś na 108.
Ja grałem na edge bardzo długo, na pvpenfo.pl też grałem i na kilku innych więc znam + i - . Najgorsze jest to, że nie znam sposobu aby zaprojektować system bez edycji. Ale jak ludzie wolą restarty postaci to nie będę szedł pod prąd.
Ten serwer upadł bo administrator jest janem i nie potrafi napisać najłatwiejszego skryptu na mc + tam było 200 graczy i 400 botów.
Serrio chcecie serwer gdzie knight bije po 800 pvp, topka ma 60 poziom a zaczyna z 13 do tego skille od 90+ nie działają ?? Proszę Cię badź poważny takie serwery jak tamten są po to aby was wydoić z kasy.
Wiec o czym my tu mówimy
Dalej nie rozumiesz. Ty masz lepszą wiedzę więc zrobił byś to lepiej. Kiedyś noob war stał kilka miesięcy.
Rozumiem Ciebie ale gra 13 poziomami jest trudna do zbalansowania a prawie niewykonalna.
Jak wyobrażasz sobie wara 13 poziomami albo OB ? Nie da się tego zrobić a między 70-150 to już trochę łatwiej nieprawdaż?
Jak mam zbalansować dmg profesji skoro na 13 poziomach mają one po 200 hp. Trzeba wszyskie runy, bronie, czary, kalkulatory dmg przepisać na nowo.
My korzystamy z orginalnego kalkulatora dmg Tibi. Jak wpiszesz sobei kalkulator dmg w google i napiszesz Mag/50 mlv uderza z runy sd to Ci pokaże dokładnie taki sam dmg jaki my posiadamy.
Nie zmienialiśmy formuł oprócz UE ale możliwe, że wrócimy do starej formuły która wg. mnie jest zbyt OP