najgorsze co mozna zrobic to zalozyc temat o otsie na torgu xDDD
tyle tu jadu ze ja pier....
Wersja do druku
najgorsze co mozna zrobic to zalozyc temat o otsie na torgu xDDD
tyle tu jadu ze ja pier....
@Kregox ; tym razem chociaz kup licznik na otservliscie i zaloz temat w dobrym dziale na otlandzie (bo poprzedni był w złym xDD) to moze chociaz te 200 osob na start wbije to bedzie dalo sie 2-3 dni pograc zanim wyjda xD
Trochę dobra beka, że 30 osób piszę, że serwer może nie wypalić bo:
20 powodów.
Kregox mówi, że spokojnie nie bójcie się nie będzie z tym problemu.
20 powodów okazuje się prawdziwych
Kregox piszę, że serwer się nie spodobał XD.
Ciekawe jest mówienie, że systemy się nie spodobały, jak tak naprawdę one w ogóle nie działały XD. To dziwne, rzeczywiście.
Nie mówiąc już oczywiście o tym, że nawet NAJLEPSZY i NAJBARDZIEJ DOPRACOWANY server by zdechł po 10 minutach, jakby go debugowało co chwilę, szanujmy się. Nie wiem co to ma wspólnego z gustami, skoro się grać nie dało XD.
Czyli wszystko było dobrze, tylko nie przypadło wam do gustu, ale spoko, zmienimy i będzie git. Zero samokrytyki. Z takim podejściem to nie wróżę sukcesu i za 15 edycji.
Ale najbardziej rozwala, że mają tutaj całe forum, a nawet nie raczą wejść i wkleić tego, co wrzucili na fb, czy gdzieś tam. xD
To proszę mi wytłumaczyć, po chuj ten dział jest?
Sami są sobie winni. Jak administracja określa się jako ekspertów od otsów, marketingu i wszystkiego i reklamuje serwer jako hur dur zajebisty, super dopracowany, unikalny i coś tam, coś tam, który potrzebuje własnego działu na torgu i na którym będzie 800 ludzi online, a na jeszcze innym 10000, a całość ubogaca jakimiś kołczingowymi gadkami, że jesteśmy diamentem, to przez pryzmat tego ludzie będą oceniać, proste. Gdyby serw był przedstawiony jako totalnie amatorski projekt postawiony na starym laptopie kolegi, którym faktycznie jest, to byłoby dużo mniej hejtów i więcej zrozumienia.
Takie coś napisał na wykopie, trochę pokory przez niego przemawiaCytuj:
@PortalZeSmiesznymiObrazkami @Shentang @instinCtoriginal @Poortland Dopiero teraz mogę Ci odpisać gdyż ostatnimi dniami obieralismy taktykę jak ugryźć wszystkie uwagi graczy.
Czy mnie razi zaistniała sytuacja? Tak, nie na to tyle pracowaliśmy. Ale jesteśmy graczami wiec rozumiemy czym to jest spowodowane i dlaczego. Nie chowany głowy w piasek tylko od razu gdy zobaczyliśmy zaistniała sytuacje podjęliśmy zdecydowane działania. Nie ma co ukrywać ale gracze nie zaakceptowali cześć założeń ktore im zaoferowaliśmy. Jest to nasza wina gdyż podczas testów takie opinie pojawiały sie sporadycznie. Pojawiały sie rownież debugi klienta, podczas testów rownież one występowały ale byliśmy przekonani, że jest to wina mapy za ktorej przebudowę sie zabraliśmy. Prawda okazała sie inna, wina silnika. Pracujemy na TFS 1.2 który bazowo jest pod najnowsza Tibie downgrate do 8.6 okazał się trudnym zadaniem. Zabieg ten wybraliśmy dlatego aby w przyszłości pracować nad inny projektami z zastosowaniami ktore są na amber. Np nasz system bonusów do outfitow i addonow. Amber stoi już na nowszym silniku TFS 1.2 na którym debugow już nie ma. Testowaliśmy to 3 gmami przez 24h sumonnujac potwory i zabijając je.
Na nowszej wersji silnika inaczej pisane są pewne rzeczy dlatego zmuszeni jesteśmy przebudować wszystkie skrypty.
Kilka innych rzeczy do wyjaśnienia. Nigdy nie mówiłem, że jestem po studiach marketingowych.
Ilu graczy wiedziało obprojekcie ? Sporo za malo, dużo osób zraziło sie że poziom spada co smierć lub relog, że plecaki wypadają, że outfitow na start nie ma. Tak jak mowię zrobiliśmy za trudne systemy i teraz je upraszczamy lub usuwamy aby gra była przyjemniejsza
Ja z tego miejsca mogę jedynie przeprosić że zawracałam wam gitarę w piątek.
Fajnie ze kladzie lache na to co jest na forum, jednego z dwóch oficjalnych partnerów (podejrzewam, ze na tibia.net.pl również cicho).
Zrobili za trudne systemy (gracze okazali się na nie za głupi/słabi, nie ich wina). Nie chowają głowy w piasek, ale nie raczą nic napisać na swoim własnym forum, tylko na jakimś wykopie (lol).
Aha, nie mówił, że jest po studiach marketingowych, tylko że się tym zajmuje zawodowo. To faktycznie bardzo istotne i wiele zmienia.
Wywalcie lepiej ten dział w cholerę, bo to jakiś ponury żart. Ciekawe czy kolega Kregox pamięta jeszcze jak parę dni temu cwaniakował w temacie elotha xD
tibia net to taki partner ze po prostu mają mały obrazek w miejscu na reklame xD
a sam temat ma tam dwie strony, z tego grubo ponad jedna to posty kerogxa
skończy się na tym że będzie zwykły serwer epvp dla 30 graczy, i to jest mój ostatni post w tym temacie, apeluje do was żebyście zrobili tak samo, dajmy temu zdechnąć śmiercią naturalną. jak kergonx będzie miał coś ciekawego do zaoferowania to się odezwie
Te kregox
Siadz tu przy stoliku i ja zaraz Ci powiem co masz zrobic z outfitami
Zaczynasz z citizen i masz 0 bonusow
po 10 fragach odblokowujesz
Mage = + 2 mlvl dla maga i druida
Hunter = +1 range dla palka
Knight = -10% otrzymywanych obrazen
potem powiedzmy 70 fragow dodajesz kolejne
Summoner jakies 10% wiekszy dmg z ue
Warrior, moze tu zaszaleje, ale mozesz mu dodac lepsze utani hur, cos pomiedzy utani gran hurem, on musi do typiarza dobiegac i to jest potrzebne, a wcale nie jest op
Oriental i cos dla palka
Po prostu zastanow sie czy chcesz jebany rpg czy pvp enfo i sie pobic, a fajnie jakby kazdy odczuwal nagrody z grania, dlatego nagroda za fragi jest najlepsza, a nie jakies uber questy na nie xD
Do tego punkty fajna sprawa, ale powinno to wygladac tak, ze nie masz odgornie zalozonego ze 30 pkt i dzielone na innych tylko
<15% dmg, dostajesz 0pkt (zeby avalancze nie abusowali, lub po prostu banowac za stanie przy temple i rzucanie na stacka), za kazde 10% zadane, 1 pkt / 50%+ dmg dostajesz ich 5, osoba ktora zdobyla fraga 5 pkt
macie utalentowanych programistow podobno, to niech dodadza ze takie rzeczy jak paraliz z miejsca zapewniaja 2 pkt - kazdy ma czuc ze cos robi, a nie ze poswiecam sie grajac druidem, rzucam parala, moja druzyna ma od razu przewage bo ja musze sie potac i wiadomo ze pozniej dokleje sd, okaze sie ze za malo dmg i dostaje chuja do dupy, a nie punkty
zmniejsz te wszystkie kurwa przejscia, do 1 miejsca sa 4 wejscia, znanie mapy powinno byc priorytetem, nie znasz to wpadasz w trapa, obecnie chyba nie ma miejsca, z ktorego nie da sie spierdolic na 3 inne mozliwosci XD wystarczy biec przed siebie
itemki to jakis zart, bo nikomu nie bedzie chcialo tego farmic
Powinno byc tak ze okej, zostawiasz to, kto chce niech je robi, ale sa one na stale (zwykly drop itemka jak padnie bez aola dla gapiow)
jak cos wymysle potem to dodam, ale jak nie masz zamiaru tu juz pisac to nie widze sensu XD
@
Zapomnialem dodac, ze te punkty bez ograniczen, sami ludzie przestana tworzyc random 20-30 osobowe teamy jak na starcie, bo nie bedzie sie to oplacalo, kazde 10% zadane rozdzielamy i zaokraglamy do gory
25% to juz daj mu te 3 pkt niech sie cieszy, to ma byc rozrywka, a nie serious biznes
Witam wszystkich.
Przyszedł moment w którym pragnę wyjaśnić wszystkie wątpliwości oraz odpowiedzieć na pytania które padły w ciągu ostatniego dnia, lecz zanim to nastąpi kilka słów ode mnie.
Na wstępie oprócz tego, że chciałbym przeprosić za nieudany piątkowy start serwera to również należą wam się przeprosiny za dobór słów podczas przekazywania informacji. Zgadzam się z wami w tym, że podszedłem do tego zbyt sztywno i profesjonalnie.
Zamieniłem ten temat z komunikacji w formie gracz->gracz na wizje urzędnik->gracz w którym występował bardzo formalny styl pisania. Spowodowane to było tym, że chciałem od początku pokazać, że macie do czynienia z osobami dorosłymi które poważnie podchodzą do tworzenia tego projektu.
Przechodząc do konkretów.
Krótko mówiąc start był niewypałem i nie ma co się oszukiwać, ani mydlić wam oczu, że było inaczej.
Największym błędem było to, że pospieszyliśmy się ze startem. Sporo spraw było załatwianych i domykanych na ostatnią chwilę.
To co wydarzyło się o 19 nie było spowodowane żadnym atakiem DDOS - był to po prostu błąd ludzki w kodzie, który został naprawiony zaraz po zlokalizowaniu.
Wystąpienie bossa DURAK który wprowadził NON-PVP na 25 min także było totalnym nieporozumieniem (ZAPOMNIELIŚMY ZMIENIĆ GODZINĘ <LOL2>).
Sam boss został osłabiony a NON PVP istnieje tylko w jego pomieszczeniu. Więc nikt nie będzie musiał na kolanach czekać na TRYB PVP.
Kolejną naszą wpadką były nieustające debugi klientów, które przy systemie restartowania levela okazały się niewybaczalnym błędem.
Aby to naprawić wszelkie nasze zmiany musiały zostać przeniesione na inną wersję silnika co z powodzeniem zostało uczynione już wczoraj.
Obecnie jesteśmy w trakcie testowania naszych systemów na nowym silniku oraz po wzięciu sobie do serca wszystkich waszych uwag przeprojektowywujemy kilka założeń serwera.
Po pierwsze usuwamy aole, po śmierci nie bedziecie tracili nic z ekwipunku.
Po drugie resetowanie lvl co relog/śmierć również nie przypadło wam do gustu. Myśleliśmy, że uczyni to grę bardziej zbalansowaną i nie dopuści do sytuacji w której nowy gracz będzie czuł się pokrzywdzony.
Po trzecie z racji tego, że z ciał nie będzie dropił backpack musieliśmy przebudować system potionów.
Po czwarte usuwamy sklepowe NPC, od teraz wszelkie przedmioty (odpowiednio dostosowane do waszej profesji) będą lecieć bezpośrednio z talonów (zdobywanych za fragi). Nie będzie potrzeby wracania do depo i kombinowania co kupić.
Po piąte damy wam możliwość uzyskania wszystkich outfitów oraz addonów bez konieczności bawienia się w zabijanie bosów (które swoją drogą będą umieszczone w jednym miejscu, a nie pochowane po mapie).
Mapa też przysparzała spore problemy - możliwość dojścia w każde miejsce na kilka sposobów, za dużo stacków, pięter oraz niepotrzebnych ozdóbek na które i tak nikt nie zwraca uwagi.
Przykładowa zmiana
https://i.imgur.com/TQt7ZwQ.jpg
https://i.imgur.com/CUbrgp0.jpg
Trainery zostaną przerobione aby każdy mógł z nich bez problemu skorzystać
Zostanie przerobione POI które będzie cały czas dla wszystkich otwarte oraz kilka innych rzeczy mających na celu stworzenie środowiska gry bardziej przyjaznego.
Co do rankingu AGR nasz algorytm jest oparty na ilości graczy zabijających, procencie zaangażowania w zabójstwo oraz analize rankingu wszystkich graczy uczestniczących w akcji (nie tylko Twojego ale i osoby zabitej).
Póki co jest on tak jakby w fazie beta, ponieważ nie jesteśmy w stanie sami sprawdzić jak będzie się on zachowywał przy większej ilości graczy.
Mamy nadzieję, że mimo fail startu zajrzycie jeszcze na Amber.
Dopiero teraz oficjalnie podajemy nasze stanowisko w sprawie amber gdyż musieliśmy dokładnie przeanalizować jak się za to wszystko zabrać.
Nie da się o Was zapomnieć
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje, ponieważ jak wiecie robimy serwer dla was.
To mi się podoba. Mam tylko pytanie co do resetowania lvla po śmierci. Mam rozumieć, że po śmierci nie będzie spadał do 70 tylko o kilka % ogólnego expa? Imo akurat po śmierci powinien być reset lvla, w końcu jakaś kara powinna być. Co innego po relogu - tu bym chyba zostawił lvl.
Zgadzam się z wami w tym, że podszedłem do tego zbyt sztywno i profesjonalnie.
Zamieniłem ten temat z komunikacji w formie gracz->gracz na wizje urzędnik->gracz w którym występował bardzo formalny styl pisania.
Zacznij od pisania szytwno, na temat tego ze juz sztywno pisac nie bedziemy
no ale juz lepiej jest bez pierdolenia jak w korporacji
tej gorki na prawo dol od depo i troszke w prawo jeszcze co sa 2 wejscia nie usuwajcie bo dobra jest
Kucyk odnośnie korpo-pisania
"Zacznij od pisania szytwno, na temat tego ze juz sztywno pisac nie bedziemy"
pierdol sie XD no offence
Po prostu chciałem aby było to stylistycznie napisane nic więcej :)