Cytuj:
tibia77
Nie chodzi tylko o sam wygląd, ani rozmieszczenie na ekranie, choć to też ma spore znaczenie. Ale np. nie dało się otwierać więcej bpków, nie było hotkeyów w ogóle (nie chodzi mi o hotkeye na runy itp. ale w ogóle ich nie było, na tekst też), na battle list też nie było paska hp tylko opisy typu "heatlhy", "barely wounded" itd. brak delaya (to pewnie po stronie serwera, ale klient może też mieć ograniczenie), brak skillbarów, brak safe mode'a, brak kanałów i wiele wiele innych różnic.
Po prostu nowy lekko przerobiony klient to nie to samo co stary oryginalny. Ze starym projekt byłby o wiele ciekawszy, zwłaszcza, że prawie nikt go nie zna/nie pamięta i mógłby sobie zobaczyć, jak ludzie grali, gdy 95% torga robiła w pieluchy.
Byłoby to coś niepowtarzalnego. A tak, to będzie wyglądało jak wszystkie otsy, tylko ze starą grafą.
Maksymalnie z tego co wiem dało się otwierać dwa kontenery na raz(nie bp, ale ogólnie skrzynie itd.). Skillie pokazywały się jako cyferki bez procentów. A do innego playera pisało się poprzez kanał główny z użyciem jakijś magicznej komendy przed tekstem(nie pamiętam jakiej...). Ogólnie to żeby odtworzyć starego klienta to trzeba by było jakoś rozwalić pakiety(w sensie jaki pakiet za co odpowiada i jaka jest jego budowa) albo napisać własnego klienta od zera co jest w sumie lepsze bo poszedłby nawet na win xp <. Poza tym to nie jest coś skomplikowanego. Stary klient działał na zwykłym api. Nie używał opengla czy directxa. Całość opierała się na zwykłym okienku, dialogach i panelach. Myślę, że w dzisiejszych czasach coś takiego możnaby samemu napiasać w rok(wraz z edytorem).