-Zwiększone zostały obrażenia combo
-Dodano atrybut Dodge (możemy go zwiększać specjalnymi książkami, które zdobywamy z potworów)
-Dodano nowy spell "Dual Flash" dla wszystkich od poziomu 500 i Ki Lvl 90
-Usunięto exhaust po rzuceniu Mwalla (kiedyś mogliśmy przez to paść, bo przez chwilę nie działało senzu)
-Każde 10 shieldingu daje 1.5% absorba (zaczyna się już od 10 shielda)
-Zwiększenie szybkości wbijania skilli
-Zwiększenie atk speed z 65 do 100 (speed pozostaje podobny)
-Nowa profesja zrobiona z postaci C8, C13, Master Roshi, King Vegeta - broń to Ki Blast, dodatkowo mają Czar Energy Barrier, który daje całemu party 15%abs na 4 sec
-2x mniejszy exhaust na Senzu
-Wiele nowych questów i przedmiotów
-Nowe expowiska dla wysokopoziomowych graczy
-Zmienione niektóre Rajd Bossy
Jeżeli dojdzie jeszcze coś nowego zedytuję temat
Darmowy PACC - jako że większość serwerów idzie w tym kierunku to i tutaj zrezygnowaliśmy z płatnego premium, ale za to dodaliśmy nowy sms shop z różnymi przedmiotami pomagającymi w czasie rozgrywki(każdy item można zdobyć bez użycia sms shop-a), mamy nadzieję że dzięki temu więcej osób przekona się do tego serwera i że ożywi to Wary.
Exp Stage - myślimy nad zwiększeniem expa po 800 lvlu, gdyż wiele nowych osób skarżyło się na trudność we wbiciu swojego pierwszego max reba, robiąc go przez to na niskim lvlu i potem odstając od innych "MAX-ów. Stage po 1800 został na poziomie z poprzedniej edycji, gracze zgodzili się że 1800 lvl to wystarczająco wysoko i zmniejsza to w dużym stopniu różnice lvl-owe jakie były dawniej.
Ochrona PvP - PvP zmieniono z lvla 300 do lvla 500, gdyż bardzo dużo graczy padało ofiarą pk-erów w początkowych lokacjach i zniechęcała się.
Trap system - możemy wysłać gracza z lvlem poniżej 500 do temple(oczywiście sami musimy mieć wyższy lvl oraz 100 soula), jeżeli przeszkadza w jakimś Warze lub blokuje expowisko, od 500 lvla jest już PvP także nie było sensu ustawiania tego wyżej
PvP-Enfo - Enfo zostało po raz kolejny zwiększone, tak aby na warach była szansa odrobić część lvli.
38 Unikalnych Zbalansowanych Postaci - nikt inny nie może pochwalić się taką ilością grywalnych postaci, wejdź i przekonaj się sam. Do 36 postaci, które były w dostępne od paru edycji dodano autorskiego Legendary Sayiana, który jako pierwsza postać ma możliwość wyboru czy chce być DPS czy Tankiem.
Podział Postaci - postacie zostały podzielone na Tank i DPS, w tej edycji dołączy do niej jeszcze trzecia klasa
Unikalne Spelle - Każdy z Tanków bije dużo więcej Melee i posiada spell Mafuba, zatrzymuje on wrogiego gracza na 3 sekundy i jest pomocny w trapowaniu i combowaniu ludzi, a nawet w ucieczce żeby zyskać trochę czasu. Dodatkowo każda postać ma dostęp do Magic Walla i niektóre również do Kamienia(coś w stylu Krzaczków)- uznaliśmy że samo bieganie za sobą na follow jest bez sensowne i takie mechanizmy ze zwykłej Tibii sporo zmienią
Dodatkowo każdy ma dostęp do 8 spelli zależnych jedynie od ki lvl-a (tu własnie znajdziemy MWall czy Kamień
Combo System - Każdy DPS ma 5-spellowe Combo z czego każdy spell ma czas ładowania o 1 sek większy niż poprzedni żeby wszystkie skleiły się w jedno duże uderzenie. Przedłużono zasięg spelli do 4 kratek gdyż wyższe lvle było często ciężko zabić, ponadto przebijanie trapów będzie łatwiejsze.
PvP Coins - Za zabicie gracza z lvl-em 1000 lub więcej otrzymujemy pvp coin, większą ich ilość można wymieniać na potężne przedmioty wspomagające naszą postać, w tym najsilniejsze buty i bronie na serwerze.
Wzywania wymagające współpracy - Posiadamy kilka questów, na które potrzeba zebrać się w większą grupę i mimo tego mogą trwać one po parę godzin. Niektóre Bossy mogą stawić nie lada wyzwanie.
Bossy- Poza bossami questowymi po mapie rozrzucone są inne, które można farmić dla zdobycia itemów. Można zdobyć z nich sety i bronie takie jak Epic Set, Legendary set i Uniq set. Dodatkowo są bossy które dadzą nam ticket na nowy czar czy wejście na dodatkowe expowisko.
Questy - Poza ogromem questów skrzynkowych i takich w stylu Anihilatora 1, 2, 3, 4-ro osobwe, są również takie, które wymagają od nas zebranie określonych przedmiotów w celu otrzymania nagrody.
Rajdy - Ulepszono system rajdów, większość Bossów została przerobiona.
Pierwszy Reborn można zrobić już na 250 lvlu jednak zalecany to max czyli 1000 lvl, do pokonania jest droga z różnymi Saiyanami zaczynając od ssj4. Po Rebornie zachowujemy swoje Hp, Ki, Skille i zaczynamy od poziomu 1.
Drugi Reborn, zwany Black Rebornem możemy wykonać uprzednio robiąc zwykły Reborn, dodatkowo wykonać musimy 40 Sag, za które dostajemy specjalny item uprawniający nas do wejścia do NPC Black Reborn. Sytuacja podobna jak na zwykłym Rebornie, zachowujemy Hp, Ki, Skille i zaczynamy z LvLem 1, wbijając lvl 1000 po Black Rebornie odblokowujemy Black Transform, który daje nam spory przyrost mocy.

Poza zwykłymi Transformami, których każdy ma kilka co 30-50 lvli są jeszcze Transformy questowe. Zaliczają się do nich transy, które używać można po Rebornie
RQ - 300lvl,
FRQ - 400lvl,
SRQ - 500lvl,
SFRQ - 600lvl i
Black, po Black Rebornie i wbiciu 1000 lvl-a. Dodatkowo poprzedni quest na Fuzję zastąpiono nowych questem na
White Transform dostępnym od 1400 lvl-a, gdyż zmuszało to wiele osób do dobierania się w odpowiednie pary postaci. Co za tym szło bardzo wiele postaci została kompletnie nieużywana.
Zakładki