-
Patch na którego tak długo czekaliście właśnie Wyszedł!!!
Najnowsza Innowacja wprowadzona w tym Patch'u jest Wykuwanie Przedmiotów w Kuźni czyli tzw. Crafting System. Dzięki temu Udogodnieniu będziecie w stanie tworzyć przedmioty z podstawowych Materiałów . Screenshoty są poniżej Tekstu.
- Wpierw, Gracz musi zebrać wszystkie potrzebne składniki.
- Kiedy posiadamy wszystkie składniki udajemy się do Kuzni gdzie wkładamy określona ilość produktów do Skrzynki po czym używamy na niej Młota Kowala.
- Podstawowe Składniki oraz Narzędzia do zbierania ich możecie kupić u NPC Zaur, Który został przeniesiony ze Świątyni do Kuźni. Jest Mnóstwo kombinacji składników aby wytworzyć przeróżne przedmioty z specjalna pasywna Zdolnością.
- Fist fighting to teraz 'craft mastery', im dany gracz posiada wyzszy skill tym moze tworzyc lepsze przedmioty i zwiększa się jego szansa na powodzenie.
Jest tez kilka Specjalny Receptur które pomogą stworzyć wam jedne z najpotężniejszych przedmiotów. Każda z takich receptur może zostać użyta tylko raz chociaż da się ja odzyskać w niektórych przypadkach(Kiedy ulepszasz przedmiot wykonany dzięki Specjalnej Recepturze , możesz użyć Młota na tym przedmiocie aby odzyskać Recepturę, Ale stracisz 'bonusowa Umiejętność' z danego przedmiotu.)
Inne Zmiany:
- Nowy Potwor: Earth Elemental[L.280]. Lokalizacja: północny-wschód od "strange house checkpoint".
- Nowy quest: Elements Sphere, wymagany level : 300+.
- Nowe Zadania: Solo and Dual arena (level 250+) Znajdują się w East City.
- Yalaharian outfit i first addon są teraz dostępne (Wybaczcie brak second addona xD). Lokalizacja: Wschodnia część mapy, "travelers camp".
- Zmiany w "bounce", Teraz ta umiejętność działa poprawnie podczas PVP ; Ale jeśli nie będzie drugiego przeciwnika na którego "bounce" powinien trafić to podstawowy cel otrzyma 60-100% obrażeń z pierwszego attaku.
- Npc of Mebli został naprawiony.
- Armor i Resistance został poprawiony , teraz działa poprawnie od Startu.
- Bronie Pasywne: critical,stun zostały naprawione, czasem źle działały.
- Healing bonus został osłabiony oraz działa od teraz tak samo jak Attack czy Defense bonus.
- PvP protection jest do 50 levela.
- Nazwane zostało 'szczęśliwą' obroną w walce PvM - Jeśli podczas walki z potworkiem zdarzy się ze otrzymasz wysokie combo i kolejny cios będzie również wysoki to otrzymasz tylko 50% obrażeń, dzięki czemu nie zginiesz. Jednak ta zdolność działa tylko raz na kilka minut, wprowadzone zostało to aby pomoc nowym wiec nie próbujcie tego wykorzystywać :P
- Podczas Wojen Gracz nie traci Przedmiotów, jedynie Doświadczenie i Skille.
- Naprawiony został Błąd gdzie Ulepszone bronie podnosiły armor i resistance.
- Lifesteal Stone został osłabiony do 15%(było 20%).
- Naprawiony został platinum amulet(armor i resistance były źle liczone).
- Naprawiony został Błąd przez który shielding rósł źle na Trainach.
- Osłabiony został przyrost m-levela podczas Spamowania czarami(wybacz Ellzie <3) oraz poprawiona została struktura treningu.
- Zmieniona została Nagroda w Quescie 'Annihilator in mines'; To zadanie zostało zresetowane u każdego gracza, jeśli ktoś ma ochotę może je zrobić po raz kolejny.
- Poprawiony został błąd przez który nie można było leczyć osób które były ogłoszone.
- Od teraz potwory które maja ponad 340lev maja (10-30%) szansy na przebicie Armoru i Odporności.
- Usunięta została Komenda Teleportu oraz Kick'owania u Gm'ow. Już nie będziecie narzekać na Nadużywanie Władzy.
-
-
Sory, że odświeżam po takim czasie ale interesuje mnie czy Fare admin tego otsa pracuje teraz nad jakimś projektem? Jak ktoś coś wie na ten temat proszę o odp. :-)