Widzę Panowie SQL Injection ,,załatali" :))
A serwer b. dobry , polecam. :D
Wersja do druku
Widzę Panowie SQL Injection ,,załatali" :))
A serwer b. dobry , polecam. :D
Jak dla mnie słabe RPG, exp duży, ale przynajmniej mobki są odpowiednio silniejsze.
Na każdym stage +- 25 lvli możesz expić na 2-3 typach mobów. Nie masz w zasadzie szans lecieć na coś mocniejszego.
A nawet jeśli to nie masz sensu huncić coś mocniejszego bo nic cennego z nich nie leci, co najwyzej item 1-2 grade większy niż twój obecny, którego nie założysz a i nie sprzedasz za dobre pieniądze.
Do tego pacc za 10 dolców. W skrócie to kicha, nic dziwnego, że nie gra za dużo ludzi.
Jak wymienić te 10 g1 na jeden g2 ... bo nie czaje. Kładę na ladę, i co jeszcze muszę zrobić
Jakby ktoś chciał konto to mogę oddać, nie mam już zbytnio czasu na grę. 102 lvl, G3/G4 itemy, pare gemów, dużo stonów także tych rzadziej spotykanych, parę outfitów, skille w Top 20 chyba. Jak ktoś uważa że konto jest warte to może mi w zamian wysłać esa czy coś w tym stylu. Jak coś PW
Pacca od ludzi tanio kupisz, ja nie robiłem donate, a kupilem od ludzi wszystko z sms shopu w tym 45 dni pacc. Dobrze wyskillowanym knightem mozna isc na mobki o 50+ lvl wieksze. Exp jest zmodyfikowany tak aby było najmniej boterow. Na innych serwach "rpg" na takim 200+ z 2x exp masz lvl w 30-70min, a tutaj w 10 min.
Nowy Update!
Kod:Nowe potwory: Young Red Dragon[L.380]. Zlokalizowany na zachód od wejścia do Undead Bulwark.
Nowy potwory: Dworc Fleshhunter[L.200], Dworc Venomsniper[L.220], Dworc Voodoomaster[L.220]. Położenie: Północna część expowisk w East City (Teraz możesz przejść na expowiska idąc na północ, zaraz po tym jak opuścisz miasto (obok Bravery guildhouse).
Nowy boss, Lizard High Guard[L.225]. Zlokalizowany obok spawnu lizard sentineli.
Nowy boss, Werewolf[L.300]. Zlokalizowany w Undead Bulwark.
Dodane nowe zadania do NPC Elizabeth wraz z unikatowymi nagrodami.
Demonhunter outfit dodany. Możesz zacząc misje w południowej części miasta rozmawiając z Casumi.
Zmiany w systemie stunow, teraz, po każdym udanym stunie, każdy następny stun na przeciwniku będzie 50% mniej efektywny przez 2 sekundy.
Wprowadzlismy prędkość minimalną. Teraz pod wpływem kilku spowalniających zaklęc naraz twoja prędkosc nie spadnie pońiżej pewnego poziomu.
Komenda !boss, aby sprawdzić który z bossów jest aktualnie żywy.
Mount Undead cavebear dostępny.
Te bossy z których wypada cos unikalnego, teraz posiadają czerwoną czaszkę.
Efekt ryby green perch (zmiana outfitu) zostaną przeniesiona do normalnej ryby. Green perch posiadają teraz nowy efekt.
Naprawiono nakładanie sie stunów. Jeżeli przeciwnik ma stuna i dostanie stuna znów, aplikowany jest ten który ma dłuższe działanie.
Teraz musisz relogowac sie raz na 24 godziny w celu kontynuowania treningu ( Aby uniknąc nadużywania soul crystal)
Lizard doll została naprawiona, teraz poprawnie blokuje feary i silency
Zatrute bronie które wypadają z widow queen teraz zadają 75 obrażeń zamiast 25
Naprawiono rybę northern pike, teraz efekt dodający prędkość nie jest anulowany przez ring of swiftness, ryba może być użyta zaraz po tym jak stracisz jej bonus, dodaje 15 magic leveli magom (dotychczas 10)
Mapa świątyni zmieniona przez GM Elucaditus.
Naprawiono nadużywanie itemów dodających prędkość na eventach.
Naprawiono ranking 'Pierwsze 350 levele'
Berserker ma z powrotem czar exeta res
Naprawiono błąd komendy !restat z questem frost maiden.
Masa poprawek w komendzie !report, mnóstwo poprawek w kodach.
Zaczynam gre na serwerze nick Zakon, czy na serwerze lataja boty? I czy mgoe liczyc na jakies noob eq.
Może ktoś mi powiedzieć czemu jak wbijam z clienta cipsoftu to wyskakuje, że uzywam złego hasła?
Ze względu na to że Adziorroo jako lider naszej gildii zakończył swoją karierę na serwerze, w tym momencie odświeżam temat i chciałbym namówić Was torgowicze do dalszej gry na serwerze. Razem z graczem Divinum stworzymy nową gildię która zrzeszać będzie nie tylko członków torga ale również graczy z zewnątrz. Postaramy się rekrutować ludzi którzy są w miarę ogarnięci w sprawach serwera jak również będą potrafili pomóc nowo przybyłym graczom. Oto screen stanu mojej postaci na zachęte:
http://imageshack.us/f/254/greendk.jpg/
Również zachęcam do gry, serwer naprawdę warty uwagi, w końcu coś nowego, innego niż wszystkie inne otsy.
W razie czego - piszcie, chętnie pomogę ;)
http://i47.tinypic.com/108e9nr.jpg
Mówiłem chłopaki że się nie nadaje na lidera :D
Nie mogę niestety zmienić sobię rangi na członka a komuś dać lidera, mogę dawać tylko vice, więc chyba faktycznie musicie zrobić nową.
I przy okazji podbijam, jak ktoś chce to moje konto to mówcie, niekoniecznie chce za nie cokolwiek, jak komuś się nie chce zaczynać od 0 to mogę je poprostu podarować. Parenaście crystali na skill zwastowane jest w tym charze.
Powodzenia w grze!
@ed
Oddane
a gdzie jest lista czarow? bo mam 22 maga i exori vis nie dziala -,- i mlvl strasznie wolno rosnie mam 1 ;O wtf?
juz mam liste xD
http://ascalon-world.net//index.php/p/v/library
@edit
Ots zajebisty
http://i50.tinypic.com/20kooqr.png
jak to ban zabiera lvle?
ten ots jest za fajny na botowanie ;)
Jak ktos chce pograc razem/mi pomoc to msg Van Bell.
http://iv.pl/images/27243301863111702888.png
Zapraszam na serwer!
Jako ze malo osob jest z torga to bedziemy tworzyc nowa gildie na dniach. Jakby co bedzie tu info ;)
@up go go 100lvl ;)
http://iv.pl/images/40099038788227386431.png
@UP Masz seteczkę :D
Btw. Wiem, że skille słabe ale jakoś nie chce mi się skillować :L I dzis kolo 19 wyjazd do niedzieli, mam nadzieje, że jak wroce ktos bedzie jeszcze.
Czary które aktualnie możesz używać sprawdzasz komendą !spells
Jak będziecie robić gildie to ja też poproszę inva, nick Goddess
ja tez chce bo znam tylko 1 araba na tym ots :D add me
mam pytanie co jest bardziej oplacalne dla 75 maga: huncic na muted ratach (100lvl) czy lepiej na czyms sabszym takich zolwiach czy szkieletach (50-60lvl) ew. piraty od 125+ (daje rade bo jestem pro elo tibijczyk ale jest hard :D)
wgl to balance profesji nie ma ... mag jest najtrudniejszy , pozniej archer/kina i nie pierdolic mi ze tak nie jest bo ten arab ma kine i widze co robi z mobami a co ja robie ze swoim "speudo visem za 200 + 150 z roda" a on leje po 500+
ps.
dzisiaj 100lvl chce wbic :P
wiec nie wiem czy tu duzo czy malo ale bez wysylania sms od 0 nie znajac nic z tego ots moge wbic 100 lvl w 3 dni troche krótko ;X mam nadzieje ze tak jak w zapowiedziach admina czyttalem gra jest nawet fajna na h-lvlu i jest co robic ;d
Zacząłem grać tutaj. Jak na razie to postawiłem go na skilla. Mój nick Destylat.
Dobra, powstala nowa gildia, nie tylko dla ludzi z torga ale dla wszystkich.
DREAM TEAM zaprasza w szeregi!! Masz ochote pograc dluzej? Masz juz wbity conajmniej 100lvl? Pisz do mnie (Gompka), Green Star lub do Divinum o inv! Bedziemy robic razem questy i pomagac sobie nawzajem zeby byc najlepszymi!
pozdrawiam gompek ;)
gdzie expic na 35 lvlu knight?
Witam.
Jakoś niedawno napisałem pw do paru osób z zaproszeniem na serwer i poleciłem też ten temat.
Przepraszam te osoby, że się nie odzywałem, miałem zepsuty komputer.
Teraz jestem do waszej dyspozycji, choć sam jestem newbie.
Na serwie nick Itchien.
up#
Jak grasz to przenieś się do nowej gildii ;)
2up#
orc slaves, zacznij gobliny jak masz dobre skille, na goblinach możesz posiedzieć, skeletony, potem skeleton warriory.
Zastanawia Mnie dlaczego dopiero teraz dowiedziałem się o nowej gildii :P. Generalnie jeżeli potrzebujecie pomocy/spoila to piszcie do Green Star. Nowym pomogę w miarę możliwości.
Każdego torgowicza proszę o bicie tego ziomka : Alexismendoza, moj nick Zakon jak coś, wpada po ludzi na expy ;x
Witam ;] chcialbym zagrac na tym otsie ale nie udaje mi sie bo albo ipchanger nie zmienia ip albo mam zla tibie probowalem kilka klientow 8.7 i changera asprate i talaturena z tym samym efektem nie zmienia mi ip bo po wpisaniu kilka razy blednych pasow blokuje ip tak jakby z rl tibi czyli ip pozostaje nie zmienione. Ktos moze mi pomoc? ;>
Ten server posiada własnego klienta który dostępny jest na ich stronie.
Ją wyjeżdżam mam nadzieję że za tydzień ktoś będzie grał jeszcze
Może mi ktoś napisać jak dojść na piraty?
I mam na sell shield g4 dla maga.
ich klient:
http://ascalon-world.net/public/ascalon.zip
@up
Zeby ci tak umiejscowic mniej wiecej to piraci sa na wyspie a statek ktory prowadzi na nia jest:
-na poludniowy zachod od zombie
-na zachod od zolwi,mutated ratow, zwyklych giantow,
-polnoc od skarabow(na powierzchni idziesz caly czas na polnoc trzymajac sie brzegu, po chwili znajdziesz)
nie wiem co masz odkryte wiec podaje ci kilka punktow odniesienia ;)
a jaka profa najszybciej expi, najprzyjemniej? może bym wrócił jak oddałem pallka, nawet ładnie bił, chociaż knight też niczego sobie? mógłby mi ktoś powiedzieć coś o wysokopoziomowym mage'u? pzdr
@edit
zrobilem mage, nick Dat Vlad, proszę o wsparcie itemkowe, pzdr
Knight nie ma problemów z biciem mobów o wyższym lvlu. Wiadomo, mag i palek mogą uciekać przed takimi mobami i bić z dystansu, ale dużo łatwiej ich złożyć. Knightem na 150lvlu brałem na klatę po 2-3 moby o o lvl 180~+. Co do maga, nie grałem, ale byłem na queście z ok 200 magiem... powiem Ci, że robi wrażenie ;)
Ogólnie profesję są zbalansowane, każdą idzie pograć
jak sie anzywa ta gildia? dopiero wbilem i zrobilem maga i nie moge sie polapac
@4xup
Dzięki, a teraz next pytanie:
Gdzie znajdują się djinny?
na tej samej wyspie co piraci, tylko na jej południu.
Jo, posiada ktoś wędke? Bym z chęcią pożyczył na 1 dzien żeby wyłowić te rybki na skilla :D
Chce ktoś przygarnąć 100 maga z itemami? Nie logowałem się już sporo, a nie mam ochoty na grę. Może się komuś przyda :)
edit: konto oddane
Użytkownik Vinan napisał do mnie jako 1 (o 17:14) więc jemu oddaje konto :)
zapomnialem ze w Polsce nie mozna nic oddac za darmo, tylko poniesc jeszcze koszty, w tym wypadku warna :)
Serwer jest przedni, ale zaczynam grę na rl tibii. jestem skłonny oddać komuś 169 archera z full g4,g5 eq. cały backpack kamyków, crit,stun,lifesteal w depo, troche kasy. kto pierwszy ten lepszy :)
jest jeszcze ta torgowa gildia?
Siema, będę tu grał Xemronn'a archerem, jeszcze raz dzięki za chara :)
Trochę grałem tutaj ale jestem w miarę zorientowany w tym wszystkim :)
Ten patch jest moim pierwszym odkąd wróciłem do pracy, więc właściwie byłem "zawstydzony" wykończeniem nowych funkcji,więc tylko starałem się zakończyć niektóre zmiany, by zdobyć trochę czasu na rozwój funkcji. Byłem zmuszony opóźnićniektóre zmiany w patchu z powodu ich złożoności, ale będą one wdrożone w najbliższej przyszłości.
Zmiany:
Cytuj:
- Nowa granica poziomu: 400
- Nowy potwór: Lancer Beetle[L.220]. Lokalizacja: Zaraz na południu od wyjścia ze wschodniego miasta.
- Nowy potwory: Tundra Troll[L.380], Arctic Weaver[L.400]. Lokalizacja: Północna część wyspy z Ice Golemami//Frost Maidenami
- Nowy potwór: Mercenary[L.400]. Lokalizacja: Na południe od Young Red Dragonów
- Summoner outfit jest w grze. Możesz znaleść npc blisko wyjścia ze wschodniego miasta.
- Checkpointy działają teraz także w odwrotnym kierunku(możesz teleportować się do świątyni poprzez wejście na checkpoint za drobną opłatą w postaci złota). Jest 30 minutowy cooldown przy każdym użyciu. Cooldown Warp Rune został zmniejszony do 5 minut.(Jeśli ktokolwiek stwierdzi, że zmiany w systemie checkpointów wpływają zbytnio na warp rune, może napisać o tym na forum i wtedy oddam tej osobie punkty, które wydałeś na zakup warp rune, albo znajdziemy na to inne rozwiązanie). Zmienione zostało także to, w jaki sposób działa znaczek battle w stosunku do checkpointów i warp run(teraz trwa on 20 sekund po uderzeniu przez potwora i 120 sekund po uderzeniu przez gracza).
- Dodano kilka nowych zadań do NPC Elizabeth.
- Różdzki zadają teraz o 10% mniej obrażeń.
- Obrażenia w PvP na życie zostały zmniejszony do 80% (oznacza to, że wszystkie obrażenia zadane twojemu zdrowiu podczas walki PvP są zmniejszone o 20%).
- Obrażenia w PvP ma mane także zostały zmniejszone: poprzednio było to 125% obrażen na mane w PvP i PvM. Teraz ta wartość wynosi 110%(ogólnie mniej obrażń na mane), ale z drugiej strony wszystkie efekty odnawiania many zostały zmniejszone o 10%.
- Wzór na zadawanie krytycznych obrażeń został zmieniony. Teraz obrażenia krytyczne będą zmniejszone do około 180% “starych” obrażeń. Modyfikatory armor, resist, oraz defense będą teraz działać prawidłowo.
- Całkowite przerobienie wartości armor//resistance//attack w każdym przedmiocie. Małe zwiększenie wartości armor//resistance w przedmiotach i małe zmniejszenie obrażeń w broniach.
- Naprawiono wartości armor i resistance wszystkim potwrom. Od teraz będą się pojawiać potwory są mniej, lub bardziej wrażliwe na ataki fizyczne i magiczne.
- Zmiany w poziomach potworów: Poprzednio było 1% w różnicy obrażeń za każdy poziom różnicy. Teraz jest to 1% różnicy obrażeń za każde 2 poziomy różnicy. Teraz będziesz zadawał do 25% więcej obrażeń potworom które są od ciebie słabsze, zamiast 50%. Zdobywane doświadczenie zostało zmieniony na tej samej zasadzie, co obrażenia(1% doświadczenia za każde 2 poziomy różnicy, z maksymalną wartością (+-)25%). Wprowadzono także lepszy opis potworów z przejrzystym wyświetleniem wartości, a także z wyświetlaniem liczby zabitych potworów. Poziom potworów jest teraz bardziej losowy. Ma to wpływ na obrażenia, oraz łup z potwora.
- Naprawiono przedmioty z modyfikatorami statystyk tak, aby działały poprawnie po relogu(blessed ankh, miecze z modyfikatorami statystyk, nowe przedmioty).
- Mały wzrost liczby potrzebnych do zabicia potworów w zadaniach u NPC Elizabeth.
- Inne zmiany(błąd ze staminą już nie istnieje, might ring może być już odnawiany, statystyki werewolfa zostały zmienione, wzory w capture the flag zostały zmienione, skorygowano zachowana postaci w stosunku do szybkosci chodzenia, od teraz premium scroll pokazywany na trade pokazuje ile zostało jeszcze dni, potwory chodzą po swoich własnych fieldach, czary, które stunują dają teraz pzlock, ogromny nerf exury sio, ponieważ używano do niego tego zamego skryptu co amicus sio priesta, co jest złe, wiele innych napraw, które były zgłaszane przez graczy, których nie napisałem).
Z dzisiejszym restartem zostały wprowadzone drobne zamiany:
Cytuj:
- System amunicji został przerobiony. Od teraz kusze, oraz łuki są ‘samowystarczalne’. Oznacza to, że nie potrzebują strzał i bełtów, aby strzelać. Jednakże od teraz bełty i strzały dostarczają rozmaite bonusy twoim broniom i mogą być noszone w drugiej ręce w celu dostarczenia tych bonusów.
- Opis twojej postaci został polepszny. Od teraz opis ten pokazuje informacje na temat statystyk takich jak szansa na trafienie krytyczne, unik itp.
- Vambraces, oraz Sniper Gloves zostały naprawione, mogą być one noszone w drugiej ręce w celu dostarczenia bonusów
- Naprawiono ładowanie time ringa
- Naprawiono checkpoint na arctic island
- Pierścionki z puzzle questu od teraz dodają 4% bonusu, zamiast 5%
- Naprawiono komende !restat(usuwała bonus z arctic questa)
- Cofnięto część ostatniego patcha dotyczącego osłabienia różdżek
- Niektóre wzory na CTF zostały zmienione
- Jak większość z was zauważyła, minimapa została zaktualizowana i ostatecznie zintegrowana z menu na stronie
witam gram rycerzem , nick Zaglobka , chetnie przyjme jakies itemki na start :)
Z dzisiejszym restartem serwera, wprowadzono kilka zmian:
Cytuj:
- Nowe itemy mogą być zakupione za event tokeny w świątyni:
- Mandrake (odnawia 2 godziny twojej staminy, aż do 40 godziny);
- Mastermind potion (zwiększa zdobywane doświadczenie o 10% przez nastepnych 100 potworów);
- Pięknie wyglądające backpacki z 28 miejscami na itemy.
- Odnowienie sklepów w świątyni - usunięto dźwignie.
- Kolejne zmiany w systemie CTF.
- Nowy guildhall został otwarty we wschodniej części miasta.
- Szansa na znalezienie futra z Werewolfa została zwiększona do 7,5% z 5%.
- Naprawiono bug, w którym gracze mogli używać checkpointów, podczas gdy mieli pzlock’a.
- Naprawiono bug w niektórych itemach, które nieprawidłowo “oddawały” bonusy z kamieni.
- Naprawiono blessed ankh, oraz lizard doll, aby działały prawidłowo w miejscu na amunicje.
- Naprawiono odnawianie staminy, podczas gdy postać była na trainerach
- Naprawiono bonusy archerów zdobywane z Giants quest.
W dzisiejszym patchu musiałem wprowadzić kilka napraw. Oto lista:
Cytuj:
- Dodatkowe obrażenia na manashield (były zapowiadane klka patchy temu) właściwie nie działały. Teraz działają one poprawnie, a ich wartość została zmniejszona z 20% do 10%.
- Jak już wspominałem kilka patchy temu - wszystkie efekty związane z odnawianiem many zostały zmniejszone o 10%. Od teaz ta wartość dotyczy tylko potionów dla magów.
- Jednakże najbardziej pilną naprawą jaką wprwadziłem jest “zachowanie” manashield. Zapomniałem wprowadzić kilka starych kodów, które bugowały manashield archerów w PvP i przez to archerzy otrzymywali dodatkowe 40%(!!) obrażeń na mane. Zostało to naprawione, więć archerzy mogą od teraz swobodnie używać manashield na PvP. Został także naprawiony inny problem z manashield, który dotyczył również magów; gdy postać całkowicie wypalała się z many, obrażenia na życie były zmniejsze, niż zakładano.
- Niektóre ulepszenia i naprawy eventów, nowa beta eventu, który nazywa się Climb&Dig.
Zmiany:
- Bugi w Climb&Dig Event zostały naprawione, możemy zacząć testowanie.
- Od teraz na kanale Guild można zobaczyć kto z twojej gildii jest online.
- Naprawiono formułe magic level dla czarów aoe, oraz strike dla magów, aby znerfić ‘old-schoolowych magów z dużym magic levelem.
- Przerobiono system treningu dla magów, od teraz trenowanie magic levelu na trainerach jest bardziej opłacalne, niż przedtem.
- Wprowadzono bete eventu Bomberman (nie minigry).
- Mount Blazebringer od teraz zapewnia o 30 speeda więcej od pozostałych mountów.
Myślę, że będzie wiele narzekań na ten patch, ponieważ nie był on za duży, wiele osób czekało na coś globalnego i większego, ale mogę wszystkich zapewnić, że zrobiłem co w mojej mocy, by zrobić jak najwięcej się dało. Jednakże musiałem opóźnić kilka spraw, które chciałem wypuścić w tym patchu (z powodu questu Stands of Time xD), więc prawdopodobnie pojawią się one w ciągu najbliższych dni (spoil: Planowałem wprowadzić jakieś nowe czary, oraz zmiany w starych czarach, w oparciu o to, że promocja jest teraz na innym poziomie, oraz w oparciu o system smart cast. Zostaną także wprowadzone nowe urozmaicenia dla graczy 200-350lvl).
Nowości:
- Nowy potwór: Smuggler[L. 85]. Lokalizacja: północny-wschód od góry goblinów. Znajduje się tam także nowy interesujący quest ze wspaniałą nagrodą.
- Nowa wskazówka do questu: NPC Old Sage w bibliotece w Południowym Mieście opowie ci opowieść o swojej przygodzie.
- Zmiany w promotion quescie: Od teraz quest na zmianę profesji można wykonywać solo, wymaga to 150lvl. Master Morrun(NPC od zmiany profesji) czeka na ciebie we przy wyjsciu ze Wschodniego Miasta (dokładnie w świątyni). Wymagania co do czarów zostały nieznacznie zmienione w celu dopasowania do nowych graczy, którzy wykonywali nowy quest.
- Stary quest na zmianę profesji został zniesiony, od teraz nazywa się Hellhound’s Tomb quest i daje on normalną nagrodę. Stan questu został zresetowany dla graczy, którzy zrobili stary quest.
- Od teraz czary, którymi trzeba “celować” (takie jak exura sio, amicus sio, manus arco, exiva, oraz nadchodzące czary) mogą być używane w nowy sposób. Możesz zaznaczyć graczy w twoim party, teamie (CTF event) dzięki czemu będziesz mógł używać na nich swoich czarów tylko klikając na nich. Po kliknięciu, twój atak zostanie anulowany jak zawsze, ale gracz zostanie twoim celem dla twoich czarów. Gdy użyjesz czaru bez nazwy gracza (tylko exura sio), to czar zostanie użyty na twoim celu. Możesz także zaznaczyć siebie jako cel, wystarczy tylko kliknąć na siebie.
- Zmiany w modyfikatorach Ataku oraz Obrony. Od teraz mają one mniejszy efekt i dodają mniej do całkowitych obrażeń (nadal jest to wartościowy bonus, pogorszyłem tylko troszkę formułę, ponieważ bonusy te wpływały zbytnio na rozgrywkę).
- Gdy gracz osiągnie poziom 75, 180, oraz 300 otrzyma on 1, 2, oraz 3 dni pacca. (Nie dodam czasu premium tym osobą, które osiągnęły już te poziomy przed wprowadzeniem patcha, przepraszam). Od teraz nie będzie się dało kupować domków, które wymagają pacca, jeśli gracz ma mniej niż 5 dni pacca.
- Niewielkie zwiększenie obrażeń różdżek magów, korekcja obrażeń w broniach dla archerów i magów (średnie obrażenia pozostały takie same, zmniejszyłem jedynie zakres obrażeń).
- Przerobiłem działanie modyfikatora “healing”, naprawiłem kilka niechcianych zachowań, więc może to wpłynąć na twoje leczenie (jednakże nie wiem, czy to było zgorszenie, czy polepszenie leczenia, przynajmniej od teraz działa ono poprawnie, jak planowano na początku). Naprawiłem złe zachowanie bonusu leczenia, które tak właściwie naliczało się podwójni w odnawianiu many (tak więc magowie odczują teraz różnicę w ich odnawianiu many przez runy, oraz potiony).
- Black Pearls, oraz Small Diamonds zostały usunięte z dropa potworów, ponieważ nie są one już używane w queście na zmianę profesji. Wkrótce znajdę jakiś sposób na zwiększenie ich wartości.
- Zmiany w evencie Bomberman.
- Zmieniłem bonus w Vambraces. Od teraz dają one 30 czystych obrażeń do twojej broni, zamiast 10% attack speed. (10% attack speed dawało 7-8% dps więcej dla sharpshooterów, podczas gdy reszta profesji miała ~<5%). Sniper gloves dla assassinów nadal dodają 10% szansy na zadanie obrażeń krytycznych i są o 5% lepsze od bonusu dawanego przez sniper arrows.
- Od teraz wartości armor, oraz resistance są wyświetlane w opisie postaci. Wyświetlane są także bonusy, które dają atak (z niektórych przedmiotów).
- Znerfionow formułe armoru, oraz resistance ( od teraz 1 armor blokuje 0.9-1.0 obrażeń (przedtem było 0.9-1.2)).
- Magowie nie otrzymują już dodatkowych obrażen na mane.
- Czar archerów Smoke Bomb został skrócony z 3 do 2 sekund.
- Czar Fuzziness został usunięty.
- Dodge, oraz Repelling mają od teraz limit do 50% ( oznacza to, że nie można mieć więcej niz 50% dodge/repelling).
- Naprawiono root, oraz inne czary “crowd control”, aby działały prawidłowo na potworach.
- NPC Zaid został chwilowo usunięty (ten który sprzedawał licencje na PK).
- Naprawiono mastermind potion (od teraz zapisuje się ile gracz ma jeszcze do wykorzystania).
- Naprawiono bug, gdy Deadly Spider na evencie Survival czasami atakował niewidzialnych graczy.
- Naprawiono to, że niektóre ikony stanów (takie jak debuff hellhounda, debuff insect swarma na życie, czy buff ze skill fisha) nie były wyświetlane.
- Naprawiono bronie g5 vampiric, od teraz można je ulepszać.
- Kanał Support został wprowadzony. Od teraz możesz się skontaktować ze mną, lub z kimś z
http://ascalon-world.net/public/smartcast.jpg
http://ascalon-world.net/public/update1.png
http://ascalon-world.net/public/update2.png
Serwer świetny, jeśli się załapie o co chodzi wciąga jak cholera ;) Polecam!
Dzisiaj, będzie łatka generalnej zmiany mechaniki gry
Dotychczas każdy punkt pancerza/ odporności zmniejszał obrażenia zadawane dla Ciebie o ~1. Według mojej opinii, to działa niezbyt dobrze w Ascalonie.Głównym problemem jest to , że jest ciężko to zbalansować i uczynić graczy satysfakcjonującymi jednocześnie. Załóżmy trafiając do 800 obrażeń w jeden cel a w drugi 100 spowodowało to dużo frustracji dla wielu graczy. Od dziś Ascalon przyjmie zupełnie nowy system. Ten system ma dynamiczną formułę redukcji obrażeń. Tutaj mamy przykład: 15 pancerza albo odporności zablokuje 12 % obrażeń, 40 pancerza lub odporności zablokuje 15% obrażeń, 100 zablokuje 23%, 200 -29%, 400 - 47% , 800 - 63% i tak dalej. Tym sposobem rycerze wciąż będą najtrwalszą klasą ze względu na ich bazowe punkty życia i wysoką wartość pancerza, jednak szkody w PvM a zwłaszcza PvP działa lepiej niż przedtem. zwykle jeżeli próbowałeś zaatakować crusadera z pełni ulepszonym ekwipunkiem, różdżka albo niskiego poziomu bronią dystansowa, zadasz 0 obrażeń ponieważ miał około 600 odporności, więc obrażenia z każdego ataku zostały zmniejszone o 600. Teraz 600 odporności zablokuje 57% twoich obrażeń, więc będziesz faktycznie zadawać obrażenia. Jednak, to wpływa na wysokie obrażenia od czarów i ataków w odwrotny sposób. Jeżeli zadajesz 1500 obrażeń z czaru obszarowego, 57 % redukcji jest bardziej skuteczne niż zablokowanie 600 obrażeń. To dlatego zadaje obrażenia obszarowe (!) obszarowe czary zostały powiększone o 5-40%( większy przyrost na czary wyższego poziomu) w tej łatce.
Tak czy owak, powinniście zrozumieć, że było bardzo ciężko przetestować wszystkie te zagadnienia które mogą mieć wpływ na obecny system, więc myślę ,że będzie trochę narzekania. To dlatego proszę wszystkich o cierpliwość i by po prostu wyjaśnić swoje problemy w sposób przyjazny; Mogę założyć, wszystko zostanie naprawione jak najszybciej. Gdy ten system zostanie w pełni zrównoważony, można zauważyć jak doskonale pasuje do bieżącej rozgrywki.
Również ten restart ulepszyłem masę poprawek i optymalizacji silnika do serwera. Wiele zmian w obsługi protokołu, co powinno spowodować płynność i szybkość połączenia i naprawienie debugów.
Jeżeli znajdziesz jakieś dziwne zachowania gry, lagi albo debugi, zgłoś je natychmiast.
Ponadto, zmiany w grze i czarów:
Cytuj:
Zwiększony większy loot oraz czas respawnu(200%) dla bossów z czerwoną czaszką.
Zwykły czas respawnu zmieniony do 90 zamiast 60
Defensive stance(rycerze) - dodaje 30 bonusu do defensywy(było 20), czas do 30 sekund (było 15), cooldown do 90 sekund(było 120) , koszt many 250(było 85).
Concetration(magowie) - dodaje 30 bonusu do ataku(było 15), zmniejszenie defensywy o 40(było 20), szybkość ruchu o 150 (było ~20%), czas 25 sekund(bylo 10), cooldown do 90 sekund(było 120)
Frenzy(łucznicy)- zwiększenie szybkości ataku 10%(bylo 30%), zmniejszenie szybkości ruchu o 120(było ~15%), czas trwania 30 sekund (było 10), bez utraty siły obrażeń(było 10%), cooldown 90 sekund (było 120)
Serenity(Crusadery) - dodaje 50 defensywy(było), czas trwania 45 sekund(było 20).
Rage(berserkery) - czas trwania 30 sekund(było 20)
Steady aim(asasyni) - szansa na zadanie ciosu krytycznego jest teraz 20% wieksza(było 10%), czas trwania 45 sekund (było 15), zmniejszenie prędkości ruchu o 250(było 0)
Mastery(strzelcy) - zmniejszenie prędkości ruchu o 250(było ~20%), czas trwania 45 sekund (było 15)
Advanced Concetration(czarodzieje) - zwiększenie bonusu ataku 45(było 25), zminiejszenie bonusu defensywy o 60 (było 30), zmniejszenie prędkości ruchu o 250(było ~20%), czas trwania 40 sekund (było 15), koszt many 920(było 320)
Enchanting(kapłani) - czas trwania 60 sekund(było 30), bonus do pancerza i odporności 150(było 120).
Hand of Protection(crusadery) - czas trwania zwiększony do 20(było 15)
Ilość życia leczona Spirir runes(archer) wzrosła troszkę
Ilosć życia leczona z czaru Divine healing dla łuczników została zmniejszona trochę.