Chciałem zrobić czar który dodaje skill ale względem poziomu. tzn. Im większy poziom tym więcej doda skill (np sword)

Kod :
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 53)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)

local condition = createConditionObject(CONDITION_ATTRIBUTES)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 4*60*1000)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SKILL_SWORD, 10)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_BUFF, TRUE)
setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end
To jest normalny czar a to chciałbym dodać:

Kod :
local level = getPlayerLevel(cid)
Trzeba też zmienić linijkę na:

Kod :
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SKILL_SWORD, 10+level)
Niestety problem pojawia się w momencie dodawania "getplayerlevel" ponieważ musi być ona w skrypcie za "function". I wszystko ładnie tylko że linijka "serConditionParam..." jest przed function i nie odczytuje local.

Proszę o pomoc ; )