Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: [8.6] [Runy] Nie znika po użyciu.

  1. #1
    Avatar Zipper
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,045
    Siła reputacji
    20

    Domyślny [8.6] [Runy] Nie znika po użyciu.

    No, to już drugi temat dziś, ale też ostatni. ;d
    Stworzyłem sobie koktajl Mołotowa, który powinien mieć 1 użycie (znikać po użyciu), lecz tego nie robi. Do jego zrobienia, zamiast runy użyłem nieopisanego w items.xml przedmiotu questowego (10031). Kody są oto takie:
    Kod :
    	<rune name="Petrol Bomb" id="10031" charges="1" blocktype="solid" maglv="1" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="attack/petrol bomb.lua"></rune>
    Kod :
    local combat1 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
    setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 36)
    setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_FIRE)
    setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1492)
    
    local combat2 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
    setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 6)
    setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_FIRE)
    setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -30, -0.8, 0)
    
    local combat3 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
    setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITBYFIRE)
    setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_FIRE)
    setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1493)
    
    
    
    arr1 = {
    {0, 1, 1, 1, 0},
    {1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 3, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1},
    {0, 1, 1, 1, 0},
    }
    
    arr2 = {
    {0, 1, 1, 1, 0},
    {1, 1, 1, 1, 1},
    {1, 1, 3, 1, 1},
    {1, 1, 1, 1, 1},
    {0, 1, 1, 1, 0},
    }
    
    arr3 = {
    {0, 1, 1, 1, 0},
    {1, 0, 0, 0, 1},
    {1, 0, 2, 0, 1},
    {1, 0, 0, 0, 1},
    {0, 1, 1, 1, 0},
    }
    
    local area1 = createCombatArea(arr1)
    local area2 = createCombatArea(arr2)
    local area3 = createCombatArea(arr3)
    
    setCombatArea(combat1, area1)
    setCombatArea(combat2, area2)
    setCombatArea(combat3, area3)
    
    local function onCastSpell1(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
    end
    
    local function onCastSpell2(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
    end
    
    local function onCastSpell3(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
    end
    
    function onCastSpell(cid, var)
    local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3} 
    
    addEvent(onCastSpell1, 1, parameters)
    addEvent(onCastSpell2, 200, parameters)
    addEvent(onCastSpell3, 200, parameters)
    
    end
    Wie ktoś czemu coś jest nie tak? :d



    PS: Dałoby się zrobić tak, żeby obrażenia były losowe? To ten 3 combat. Gdzieś między 50-75.
    PS2: Można ograniczyć jakoś zasięg tego koktajlu?
    Ostatnio zmieniony przez Zipper : 06-01-2011, 22:18

  2. #2
    Avatar Fedake
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Żory
    Wiek
    29
    Posty
    229
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Jeśli dalej ci potrzebne to sprawdź czy w items.xml masz przy id tej runy atrybut użyć:
    Kod :
    <attribute key="charges" value="3" />
    Jeśli nie, dodaj ile chcesz, powinno działać.
    Co do losowego dmg spróbuj użyć:
    Kod :
    math.random(mindmg,maxdmg)
    powinno zadziałać, jeśli nie to nie mam pojęcia jak to inaczej zrobić, średnio się czuje w spellach. A zasięg to już wgl nie wiem. Jak będziesz miał jakiś problem to pisz.

  3. #3
    Xemorin

    Domyślny

    Jeżeli nie zadziała pod ostatnim "addEvent" dodaj:
    Kod :
    doPlayerRemoveItem(cid, itemid, count[, subtype])

  4. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Folder w użyciu w sytuacji gdy tak nie jest :/
    Przez MasterMappi w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-08-2013, 21:25
  2. Gdzie nie znika loot na orc fortes
    Przez Szmuby w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 21-04-2012, 20:33
  3. Notatka nie znika ?
    Przez Radziu w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-05-2011, 23:15
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 27-04-2011, 20:14
  5. [8.54]Tekst po użyciu runy
    Przez Collins w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-10-2010, 13:35

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •