Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: [8.6] setMessage

  1. #1
    Avatar duda915
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    70
    Siła reputacji
    16

    Domyślny [8.6] setMessage

    Glowie sie nad tym jak zrobic zmieniajacy sie message_greet, farewell itd. w zaleznosci od np. storage, moze ktos wie jak sobie z tym poradzic

    Tym sposobem:
    if(getPlayerStorageValue(cid, first) == 0) then
    npcHandler:setMessage(MESSAGE_GREET, "xxx")
    talkState[talkUser] = 1
    setPlayerStorageValue(cid, first, 1)
    else
    npcHandler:setMessage(MESSAGE_GREET, "xxy")
    talkState[talkUser] = 1
    end
    Wywala blad:
    table index is nil
    @down
    Kod :
    data/lib/npc.lua:54: attempt to index local 'message' <a nil value>
    Ostatnio zmieniony przez duda915 : 30-12-2010, 09:23

  2. #2

    Notoryczny Miotacz Postów Cro jest teraz offline
    Avatar Cro
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Aokigahara
    Wiek
    30
    Posty
    1,124
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Kod :
    if(getPlayerStorageValue(cid, first) == 0) then
    npcHandler:setMessage(MESSAGE_GREET, "xxx")
    talkState = 1
    setPlayerStorageValue(cid, first, 1)
    else
    npcHandler:setMessage(MESSAGE_GREET, "xxy")
    talkState = 1
    end
    Nie wiem jak to u Ciebie wygląda ale spróbuj tak ;o

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •