Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Myszka Logitech G400 - gwarancja?

  1. #1
    Avatar Creesh
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    103
    Siła reputacji
    16

    Domyślny Myszka Logitech G400 - gwarancja?

    Posiadam myszkę Logitech G400 od ponad pół roku i od niedawna zaczynają się z nią problemy typu myszka rozłącza się randomowo podczas pracy albo żeby komputer w ogole wykryłmyszkę to muszę podłączać ją z 10 razy do usb,żeby wkońcu zadziałała.Mam jeszcze na nią gwarancje ale to raczej podchodzi pod uszkodzenie mechaniczne (bo to raczej wina kabla) ale słyszałem,że logitech ma najlepszy support jeśli chodzi o gwarancję i mogą mi to uznać..

    Jak myślicie opłaca mi się odsyłać myszkę do logitecha? Niby jest to bezpłatne bo kurier odbiera odemnie myszkę ale z drugiej strony czekać ~2tyg bez myszki i nie mam pewności czy nie wróci w gorszym stanie.

    PS kabel nie wygląda na uszkodzony

  2. #2
    Avatar Julas313
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Posty
    1,312
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Creesh napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Posiadam myszkę Logitech G400 od ponad pół roku i od niedawna zaczynają się z nią problemy typu myszka rozłącza się randomowo podczas pracy albo żeby komputer w ogole wykryłmyszkę to muszę podłączać ją z 10 razy do usb,żeby wkońcu zadziałała.Mam jeszcze na nią gwarancje ale to raczej podchodzi pod uszkodzenie mechaniczne (bo to raczej wina kabla) ale słyszałem,że logitech ma najlepszy support jeśli chodzi o gwarancję i mogą mi to uznać..

    Jak myślicie opłaca mi się odsyłać myszkę do logitecha? Niby jest to bezpłatne bo kurier odbiera odemnie myszkę ale z drugiej strony czekać ~2tyg bez myszki i nie mam pewności czy nie wróci w gorszym stanie.

    PS kabel nie wygląda na uszkodzony
    rob zdjecia myszki, podaj opis, ze myszka czesto sie rozlacza (prawdopodobnie uszkodzony kabel zaraz przy myszce, czesta usterka) i dawaj szybko do supportu, mialem ta sama myszke i ten sam problem, ladnie opisalem supportowi i poprosilem o naprawde, to nawet nie wzieli starej myszki tylko od razu wyslali nowa g400s

    a miesiac pozniej stary naprawił g400 i teraz mam 2 #polak

  3. #3
    Avatar Creesh
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    103
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Julas313 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    rob zdjecia myszki, podaj opis, ze myszka czesto sie rozlacza (prawdopodobnie uszkodzony kabel zaraz przy myszce, czesta usterka) i dawaj szybko do supportu, mialem ta sama myszke i ten sam problem, ladnie opisalem supportowi i poprosilem o naprawde, to nawet nie wzieli starej myszki tylko od razu wyslali nowa g400s

    a miesiac pozniej stary naprawił g400 i teraz mam 2 #polak
    To git :) zaraz do nich napisze tylko nie wiem czy pisać do nich wprost,że kabel jest uszkodzony czy nie? bo chyba gwarancja nie obejmuje kabla tylko samej myszki.

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Egi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,643
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Ja bym po prostu napisal, ze nie dziala i nie wiesz co sie dzieje, dokumentujac to zdjeciami ze kabel nie jest przerwany, myszka cala, wiec to nie uszkodzenie mechaniczne= powinni Ci wymienic.

  6. #5

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    204
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Julas313 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    rob zdjecia myszki, podaj opis, ze myszka czesto sie rozlacza (prawdopodobnie uszkodzony kabel zaraz przy myszce, czesta usterka) i dawaj szybko do supportu, mialem ta sama myszke i ten sam problem, ladnie opisalem supportowi i poprosilem o naprawde, to nawet nie wzieli starej myszki tylko od razu wyslali nowa g400s

    a miesiac pozniej stary naprawił g400 i teraz mam 2 #polak
    Tak samo miałem z G600, jedyna wada była taka, że myszka w trybie pracy w pamięci urządzenia czasem przeskakiwała, pracując w trybie hotkeyów zapisanych w komputerze tego problemu nie było, więc żaden problem. Wysłali nową, starej nie wzięli, miałem 2, jedną sprzedałem, profit :) polecam support logitechu

  7. #6
    Avatar Creesh
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    103
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Napisałem do supportu Logitech,kazali mi napisać do FixIt i z nimi sie dogadac,tak wlasnie zrobilem i juz jutro ma przyjechac kurier DHL po myszke.Dam znac w tym temacie jak dostane myszke z powrotem :p

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar Creesh
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    103
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Dzisiaj przyszedl do mnie kurier z myszką.Trwało to koło 10 dni - wymienili mi kabel i dodatkowo ślizgacze i wszystko działa jak należy :) polecam serwis FixIt

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-05-2017, 21:06
  2. Sprzedam Myszka Logitech G600 - idealna do MMO.
    Przez Funciek w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 17-03-2016, 11:42
  3. Myszka Logitech mk705 - podkładka
    Przez Noru$ w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-01-2015, 20:20
  4. Myszka Logitech - domyślna wartość DPI
    Przez Imonek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-05-2013, 16:46

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •