Reklama
Strona 3969 z 3979 PierwszaPierwsza ... 2969346938693919395939673968396939703971 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 39,681 do 39,690 z 39781

Temat: Piłka Nożna

  1. #39681
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    SS
    Wiek
    25
    Posty
    12,319
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Brentford
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pare lat broniłem amatorsko i w karnych zawsze szło mi bardzo dobrze - ale to dlatego, że zawsze patrzyłem na piłkę zamiast zgadywać. Tutaj na tym mundialu praktycznie każdy bramkarz próbuje odgadnąć zamiary, a 70% tych karnych to są techniczne, łatwo strzelane.
    Cytuj Xioniz napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam 175cm wzrostu i kurwa nigdy w życiu mi to nie przeszkadzało - nawet jak byłem w związku z modelka 190cm+.

  2. #39682
    Avatar GaryTroy
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    27
    Posty
    4,722
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ake do city za 40 baniek cooo kurwa XD
    Impossible Is Nothing

  3. Reklama
  4. #39683
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    5,836
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Ciekawe czy Borussia skorzysta kiedyś z okazji i spienięży reusa póki jest hajp na niego, czy będą się jeszcze 20 lat łudzić że może uda mu się zagrać więcej niż 5 meczów bez poważnej kontuzji

  5. #39684
    Avatar Berry
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    28
    Posty
    10,810
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Nextpro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ciekawe czy Borussia skorzysta kiedyś z okazji i spienięży reusa póki jest hajp na niego, czy będą się jeszcze 20 lat łudzić że może uda mu się zagrać więcej niż 5 meczów bez poważnej kontuzji
    Wątpię. Ciekawe czy sam Niemiec się gdzieś pali do odejścia. Inna sprawa, że moment, kiedy go chciały kluby, chyba już zniknął, a poza tym, Borussia wyjebałaby pewnie jakąś zaporową cenę.

    Chyba że Arsenal
    Cytuj Alex Hope napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Łapy precz od Diopa to po pierwsze, a o Maxi Gomeza już była walka zimą. Dobrze, że udało się go kupić. Jak WHU nie zajmie lepszego miejsca niż Cwelsea to jestem pedałem.
    ~15.06.19
    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, proszę zapisać tu i teraz, że jeżeli United pozwoli odejść Hendersonowi, bo hurr durr De Gea, to nigdy, przenigdy tego klubu już nie dotknę choćby kijem
    Pzdr
    ~14.02.20

  6. #39685
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    26
    Posty
    17,327
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    I chuj z przejęcia NU przez szejków, ostatecznie się wycofali i Ashley dalej będzie właścicielem xD
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  7. #39686
    Avatar chelkubasea
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    UK
    Wiek
    24
    Posty
    956
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    szoker

  8. #39687
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    5,836
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Boruc w Legii

  9. #39688
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar Pingwinq
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    26
    Posty
    3,327
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    city lost to this


    o dziwo po bramce pelna dominacja arsenalu, sedzia mi sie podoba, moze z 5 razy zagwizdal, pozwala grac, chociaz imo dla kovacica powinno byc czerwo prewencyjnie
    Ostatnio zmieniony przez Pingwinq : 01-08-2020, 20:23

  10. #39689
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Wroclove :)
    Wiek
    25
    Posty
    1,570
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    kurda szkoda ze ze spalonego ta petarda pepe i nie zaliczyly bo podobał sie gol dla mn

  11. #39690
    ★ Użytkownik premium ★
    Avatar Pingwinq
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    26
    Posty
    3,327
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    o kurwa auba, forma z dortmundu <3


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 4 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 4 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •