400 zeta(rama do duala)
400 zeta(rama do duala)
Witam.
Mam zamiar zakupić jakiś Rower Górski do 1500 zł
1. Chwiałbym aby miał wzmacniane koła
2. Rama była przyzwoita (mocna nie podatna na złamania itp)
3. Dużo Biegów :)))
4. Przedni widelec na dobrym amortyzatorze.
Proszę o odpowiedz i sugestie w sprawie co mi możecie polecić abym mógł na tym pojeździć bez problemów długi czas.
Siema
Mam zamiar zakupić jakiś Rower Górski do 1000 zł
http://www.allegro.pl/item407908409_...9zl.html#photo
http://www.allegro.pl/item411676913_...ej_.html#photo
http://www.unibike.pl/mission.html
I podajcie swoje propozycje. Rower musi być duży (186)
I tylko przedni amortyzator. Zna gdzies w poznaniu dobry sklep z rowerami??
Niestety nie znam w Poznaniu żadnych sklepów rowerowych , ale mogę ci coś polecić. Tak sądzę przynajmniej ;d
A więc z tych rowerów które podałeś chyba najodpowiedniejszym wyborem będzie Kross Hexagon V6 na pierwszym linku. Moim zdaniem ma dobry i jak na rower w tym przedziale cenowym ma także dobry osprzęt mechaniczny. Nie wiem tylko jak z ramą. Ponoć Krossowe są dobre , ale to jest aluminium a alu za 1000zł nie ma co się dobrego spodziewać. Jeżeli ktoś kto posiada ten rowerek , powie Ci jak sprawuję się rama i okażę się że jest w porządku , to ja bym kupił właśnie taki rower.
od końca:
Ale tam nie ma KrossówCytuj:
Ski Team Pro Shop
ul. Bułgarska 117 a
60-378 Poznań
tel.: +48 (0) 61 867-44-37
Ja bym rozpatrzał albo Unibike Mission albo Kross Level A2
Właśnie w Krossach najgorszym ogniwem jest rama. Rama jest polska, a wszystko inne nie. Mówi to samo przez się. W "Hexach" masz jeszcze gorsze ramy, więc jak już to lepiej brać serie "Level". osobiście jednak jestem zwolennikiem kupowania w pierwszej kolejności roweru na dobrej rami i wymieniania osprzętu, niż z dobrym osprzętem i wymieniania ramy - bo jak walnie ci przerzutka to nic ci się nie stanie, ale jak rozwalisz rame to możesz zrobić sobie poważną krzywdę.
Siema.
Dziś kupiłem sobie nową pompke . Taka zwykła za 9 zł czarna długa , wiadomo o co chodzi. Mam problem , bo gdy pompuje to bardziej powietrze schodzi niż napompował bym te koło. Mam wentyl samochodowy. Dociskam pompke do wentyla i szybko pompuje jednocześnie gdy powietrze schodzi. Ponoć to ma tak być , ale nic nie leci bo pompowałem 20 minut i to jest tyle co nic. Co jest nie tak z pompką , albo nie umiem pompować czy coś. Kupiłem adapter z wentyla samochodowego < na presta ( rowerowy) pożyczyłem od kolegi pompke i praktycznie to samo , dłuugo trzeba pompować aby coś weszło. Co jest nie tak?
Witam.
Mam takie pytanie odnośnie hamulców. Lepiej jest hamować lekko czyli tak że koło sie nie zatrzymuje tylko powoli zwalnia czy gwałtownie (koło zatrzymuje się i trze o grunt). Chodzi mi głownie o to żeby te klocki co hamują za szybko się nie niszczyły
Klocki zniszczą się prędzej czy później, zależy jakiej są jakości. Ja zawsze hamowałem tak jak wymagała tego sytuacja jak wyskoczyła jakaś Pani z dzieckiem, czy dzieciak którego ledwo widać to na maxa. Teraz mam rower do streetu na bardzo dobrych częściach, jeżdżę bez hamulców tzw. breakless a hamulec leży na szawce w domu.
Ps. Sprzedam hamulec tarczowy (TYLNI) jeżdżony miesiąc WinZip z tarczą falowaną 160mm. Zapłaciłem 130 zł cena jaka mnie interesuje to 80 : ) Nie katowany, klocki nie zdarte.
Wystaw na allegro. Tutaj nie giełda.
Najlepiej hamować tak aby nie zerwać przyczepności - tarcie opną o asfalt wydłuża drogę hamowania.
Poza tym hamuje się przednim hamulcem, jeśli ma być efektywnie. Tylnim droga hamowania jest o wiele dłuższa.
wybacz, ale nie wiem co to znaczy, być może jezdzisz "bez dziur " ale sądzę iż chodziło ci o brakeless.Cytuj:
tzw. breakless
W sumie, hamuj tak aby nie hamować na "szlag" dlaczego? Lpiej kupić klocki, niż nową oponę, nieprawdaż? no i bezpieczniej jest.
chciałbym rower do 1400 zeta do jazdy bardziej po asfalcie na dłuższe jazdy ... nie chodzi mi o kolażówkę tylko coś pod to...
z góry dzięki, i jak inaczej nazwać takie rowery nie kolażówki ale szczególnie dostosowane do jazdy szosowej!?
@Zumner - polecam rower crossowy - Giant x.sport 4.0. Kosztuje wlasnie ok. 1400 zl. Sam posiadam taki rower ;p od lutego przejechalem na nim rowno 1500 km - jest bardzo wygodny i przyjemnie sie na nim jezdzi.
Tutaj sa dokladne informacje:
http://www.giant-bicycles.com/pl-PL/...yle/829/28356/
Aha i jesli chodzi o nazewnictwo - mowi sie na takie rowery crossowe/trekkingowe (o ile dobrze sie orientuje)
Edit: rower za 1400~ jest bez niczego (ma tylko lampki odblaskowe) za wszystko[blotniki, lampki, licznik, stopka, pompka](razem z bagaznikiem w razie dluzszych wypraw) dalem 1650zl
http://www.mysport.pl/product,--,11246,5137_3,,,.html dobry jest taki rowerek?