Może i fajny pomysł ale nawet nie wiesz jak takie płapki potrafią wnerwić człowieka :P
Wersja do druku
Może i fajny pomysł ale nawet nie wiesz jak takie płapki potrafią wnerwić człowieka :P
Kiedyś na silniku Aries [8.1] spokojnie mi działało dzięki ;) jednak teraz przeszedłem już na TFS [8.4][sql] no i tu już nie za bardzo, drzwi się w prawdzie zamykają jednak potworków mi nie summonuje i po 60 sekundach drzwi się nie otwierają, postac jest zamknięta na stałe, dopiero po restarcie serwera mogę wyjść postacią bo drzwi są otwarte. Umiał byś to przerobić pod silnik TFS 0.3.2 [sql 8.4]. Dzięki i pozdrawiam.
Bardzo ciekawe , godne uwagi ;) Gz
Co do skryptu ja bym zrobił bramke lvl+trap door tak, aby mniej-więcej drzwi otworzyły się po zabiciu potwora- on miał racje.
Co do funkcji AddEvent:
hmm... Ja bym zastosował do rozkładanego mostu
Btw. troche zrozumiałem czytając posty wyżej,
aięc mam pytanie co do czasu:
Więc...Kod PHP:waitTime = 60 addEvent(doorDecay, waitTime*1000, p)
Addevent jest w milisekundach?
Jeśli tak to mam to rozumieć, że:
1ms=1
1s=1000
1min=60*1000
1h=60*60*1000
to w takim razie 1 dzień(dla otsów z uptime 24h/7) by wynosił
24*60*60*1000, tak?
I jak umiał by to ktoś przerobić na TFS 0.3.2 tibia 8.4??
Dośc dobry skrypt, choc nadaje się on na FuNotsy.
Pozdrawiam
Fluos!
Skrypt brałem dobry, drzwi się zamykają i tyle, otwarte są ponownie dopiero po SS. Co do zmiany silnika to nie wydaje mi się aby ten skrypt działał na silniku obsługującym protokół wyższy niż 8.1 ale może się mylę. Z reszta nie opłaca się dla jednego skryptu zmieniać silnika/baza i cały ten galimatias, tym bardziej wstecz.
Jeżeli skrypt nie działa, to znaczy że silnik do dupy ^^