To Ty też tłumacz, zawsze źle.
@topic
Fajny skrypt. Juz robie questa nowego!
Wersja do druku
Bardzo przydatny skrypt.
Ale chyba nie twój, bo na otfans.net było identyczne. ;)
Mi się też przydał. Karny pokoik na Enfo za boty.
#Edit
Edytuje żeby nie było...
To na otfans.net też twoje :P
Ależ gapa ze mnie... ;d
Może być na pewno się przyda :D
czemu to tylko działa 1 ?? to znaczy ide sobie postacia wchodze za te drzwi wszystko spoko, ale potem jak chce znowu isc to nic ...... WTF ?
Chiałbym żeby to za każdym razem jak się przez drzwi przechodzi działało... :(
Bardzo przydatny skrypt nato czekalem.
lecz czy on pojdzie pod 8.1 ?
i czy moze byc tak ze zeby wyjsc z pokouju trzeba zabic wszystkie potwory/polozyc cos na kamieniu i ruszyc dzwignie.
Tak pójdzie on na 8.1 (bo ja mam i mi działa) tylko, że te drzwi dla jednej postaci zamknom się tylko 1 !! Następnym razem jak wejdziesz (tą samą postacią) to nic ..... I chciałem żeby było inaczej
!UWAGA SKRYPT DZIAŁA TAKŻE NA 8.1!
@TOPIC
Bardzo fajny skrypt... pod RPG to SUPER :P
Gratz
10/10
przydatne dla wielu, ktorzy chca urozmaicic swoj serv
Co do listy bledow to jeszcze:
Bez sensu :) Lepiej tak:Kod:-- monsters options --
monsterpos = {x=187, y=445, z=7} -- pozycja 1 potwora
monsterpos2 = {x=189, y=445, z=7} -- pozycja 2 potwora
monsterpos3 = {x=188, y=446, z=7} -- pozycja 3 potwora
monsterpos4 = {x=191, y=446, z=7} -- pozycja 4 potwora
monster1name = 'Rat' -- nazwa 1 potwora
monster2name = 'Rat' -- nazwa 2 potwora
monster3name = 'Rat' -- nazwa 3 potwora
monster4name = 'Rat' -- nazwa 4 potwora
Jak dostac sie do tej ostatniej? :)Kod:local monsterpos = {
{x=,y=,z=},
{x=,y=,z=},
{x=,y=,z=},
{x=,y=,z=}
}
local monstername = {
"rat",
"rat",
"rat",
"rat"
}
albo
local monsters =
{
{{x=,y=,z=},"name1"},
{{x=,y=,z=},"name2"},
{{x=,y=,z=},"name3"},
{{x=,y=,z=},"name4"}
}
Prosto
monsters[1][1] (wyciagnie pozycje potwora pierwszego)
monsters[3][2] (wyciagnie nazwa potwora trzeciego)
Nie wiem czy uzywanie tablic i petli jest trudne ale... mozna zaoszczedzic na zmiennych i liniach.
Popatrz tylko na to:
A gdyby z moja tablica zrobic to tak?Kod:doSummonCreature(monster1name, monsterpos)
doSummonCreature(monster2name, monsterpos2)
doSummonCreature(monster3name, monsterpos3)
doSummonCreature(monster4name, monsterpos4)
Czyz nie ladniej? :)Kod:for i=1, 4 do
{
doSummonCreature(monsters[i][2], monsters[i][1])
}
Popraw swoj skrypt i zmien zmienne globalne na lokalne.
Pozdrawiam.
Fifi209.
Przepraszam za brak polskich znakow. (klawiatura w uk)
Bardzo fajny skrypt.. pomyslowy :D Polecam wszystkim xd pzdr daje 9/10.
ee mam prosbe a mogl bys mi przerobic ten skrypt tak ze np. wchodze w drzwi tp do pokoju sumonuja sie potwory i zamiast drzwi jest sciana w pokojoju wybijasz all potwory i jest 2 przejscie zablokowane sciana i dzwignia i tak ze jak pociagniesz dzwignie to oby dwie sciany znikaja na np.30sec
Naprawdę przydało by się abyś napisał skrypt choć by na Tibię 7.6 ;)
Ale ogólnie bardzo przydatne do questów, koleś wchodzi zabiera ale musi wytrwać określony czas :P Gratz
ten skrypt bendzie dobry na wienzienie