Z takich prostszych rzeczy do wypchania apki to może np. formularz kontaktowy do kontaktu z biurem hotelu?
Wersja do druku
Czy ma ktoś rozwiązanie do problemu ze startem scene buildera od gluona? Zarówno w intelliJ jak i bezpośrednio z foldera program mi sie nie odpala, tworzy sie proces na ~2/3 sekundy i zaraz znika.
Doktorancik prowadzący powiedział że może być to wina sterów grafy, mam intel hd 4600 zintegre i nvidie 850m na win10. Reinstalowałem całe stery - to samo. Pomocy bo mam projekty w javaFX do napisania i potrzebuje xD.
jakie masz jdk?
Jestem w trakcie małego projektu gry strategicznej :) właściwie to dopiero zalążki. Gra jest pisana w C++ z wykorzystaniem biblioteki graficznej SDL. Projekt ten zacząłem pisać kilka lat temu ale wpadłem w lenistwo i wołałem grać w lola i pić browary. Na szczęście reanimowałem projekt i mam nadzieję, że uda mi się doprowadzić go do stanu grywalnego. Gra ma czerpać inspirację z serii Heroes.
Staram się wykorzystywać minimum zasobów z internetu, czyli grafiki robię sam: drzewa, góry, zamki, domy i przedmioty. Takie rzeczy jak grafiki rycerzy, potworów oraz dźwięki będę brał z internetu.
https://i.imgur.com/wXYXc4Q.png
jaki jest tego cel? bo pisanie gier w 2017 bez gotowego silnika to masochizm trochę
Kilka lat temu, kiedy powoli ogarniałem programowanie nie było takiego impaktu na silniki jaki jest teraz i miało się frajdę z pisania gry od "szczątkowego zera". Projekt chcę ukończyć, a później udomowiłbym się w którymś z silników, np. UDK, Irrlicht 3d, Unity. Bogate asset store w Unity 3d i gotowe schematy, szablony itp. z pewnością odciąża mnie w 80% w pisaniu kodu.
Niestety pisanie swojego "silniczka" na którym ma bazować gra jest masochizmem z którego czerpać można przyjemność.
ps. postaram się wkrótce wrzucić kolejnego screena z uwidocznionymi zmianami.
EDIT:
machnąłem sie, Irrlicht 3D jest silnikiem graficznym, a UDK i Unity 3D to silnik gry (tzw. game engine)
a pokażesz kod?
jak ktoś chce się zacząć bawić to bardziej polecam ue4 od unity, od pizdy rzeczy jest wbudowane chociażby tile editor za który w unity musisz płacić, dostęp do source code, blueprints itd.
w 1 dzień zrobiłem coś takiego bez napisania 1 linijki kodu (a nawet jakbym chciał to jest wbudowany blueprint > c++ conversion tool)
https://i.imgur.com/lIzycem.png
https://i.imgur.com/aDD3RpP.png
https://i.imgur.com/JjtBeRy.png
ciekawe ile zajęło napisanie oryginału w assemblerze
piszę apkę webową - chcę mieć 3 rodzaje userów, przy czym 2 z nich będzie różnić się funkcjonalnością, a 3 to admin, który może między innymi zarządzać poprzednią dwójką. spring security pozwoli mi rozdzielić zwykłego usera na dwa różne typy? wystarczy nadać im odpowiednie privileges, czy jak to wygląda?
W spring security to się nazywają rolę, ale abstrahując od tego detalu - tak można to zrobić
Panowie, tworze mini aplikację w której user ma dostęp do kalendarza, możliwość edycji oraz dodawania notatek itd. Aplikację tworzę w trybie okienkowym za pomocą modułu tkinter. Pojawil mi się mały problem, a mianowicie chciałbym dodać zawartość do okienka (coś jak podokno jednak z textem). Czy jest taka możliwość oprócz labela?
Poniżej kod:
https://ideone.com/VdYhQ2