Proponuję dodać do regulaminu punkt o zakazie dyskusji o wyższości studiów nad niestudiami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wersja do druku
Proponuję dodać do regulaminu punkt o zakazie dyskusji o wyższości studiów nad niestudiami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pisał ktoś gierke w stylu contra może? Albo gdzieś jakiś ciekawy projekt z źródełkami widział? Potrzebuję kilku inspiracji XD
ziomeczki, chcemy z ziomeczkami napisać razem coś większego i padło na webową multiplayerową gierkę, coś ala mini-MOBA. po wstepnym riserczu możemy to zrobić w angular.js + three.js / javie / unity3d.
ale chłopaki mocno lubią cpp, ja chetnie bym trochę się podszkolił w nim, więc oto pytania:
czy jest jakiś framework do webowych gier dla cpp? ktoś coś może poleci? albo da sie jakos konwertować np. SFMLa zeby działał webowo?
Webowa aplikacja w cpp? To jest możliwe w ogóle? Pytam serio :P
Mówie o clientside, a nie server side, bo to wiadomo że można chyba pisać w czym się chce ;P
już da się odpalać kod natywny w przeglądarkach, ale sensu to nie ma imo :D
Polecilby ktos jakas stronke gdzie moglbym znalezc cos na temat javy EE? Tzn. zebym zostal dobrze zrozumiany - nie mam teraz kompletnie czasu na nauke, chcialbym jedynie o tym troche poczytac przed snem czy w metrze - do czego sie tego uzywa dokladnie (bo 'mniej wiecej' to mam pojecie wiadomo), co da sie latwo w tym zrobic, co trudno, jakie ma komponenty(nie wiem czy uzylem dobrego slowa) i do czego zazwyczaj sluza etc ogolne informacje, bez pisania kodu
A po przerwie swiatecznej zaczne juz sie uczyc troche bardziej serio, przynajmniej z jakimkolwiek ogolnym pojeciem tego co robie
Mam nadzieje, ze wyrazilem sie w miare jasno ;p
ale po polsku? panie, czy to na prawdę jest dobry pomysł?
kurde mam problem...
mam kod c++
myAsmProc to funkcja biblioteki napisanej w asemblerze, ilosc instrukcji jest liniowa wzgledem wartosci getNumberKod:clock_t beginTime, endTime;
beginTime = clock();
result = myAsmProc(GetNumber());
endTime = clock();
za kzdym razem beginTime i endTime ma ta sama wartosc, dlaczego? clock() powinien zwracac ilosc tikow zegara od poczatku uruchomienia programu, czyli cos jest nie tak, chyba ze pobranie int-a za pomoca getNumber, przeslanie jej do funkcji oraz wykonanie funkcji razem ze zwrotem inta nie zajmuje nawet jednego tiku procesora... co jest niemozliwe i bezsensu
dlaczego clock() zwraca ta sama wartosc?
mam takie zadanie: napisz skrypt ktory wyswietli z podanego zadkresu przez uzytkownika liczby nie podzielne przez abc wprowadzone przez uzytkownika i policzy ich sume(javascript)
moze mi ktos pomoc w ciagu 2h? bo jak nie to nie zdaje :( pozdr