Jakie są według was najbardziej obiecujące kierunki studiów na rok 2015/2016? Aktualnie studiuję fizykę, ale chcę się przenieść na coś innego i jakoś nie mam pomysłu, również jestem ciekaw zdania innych ludzi.
Wg. mnie to informatyka i mechatronika.
Wersja do druku
Jakie są według was najbardziej obiecujące kierunki studiów na rok 2015/2016? Aktualnie studiuję fizykę, ale chcę się przenieść na coś innego i jakoś nie mam pomysłu, również jestem ciekaw zdania innych ludzi.
Wg. mnie to informatyka i mechatronika.
Turystyka i Rekreacja.
europeistyka, stosunki międzynarodowe
Kulturoznawstwo
od siebie polecam Wiedze o teatrze imo ma najwieksza przyszlosc. coraz to wiecej teatrow w polsce powstaje i polacy tez coraz czesciej chodza do teatrów ;)
Informatyka
Mechatronika
Automatyka i Robotyka
Mechanika i Budowa Maszyn
No i chyba medycyna, co? To zawsze jest dobre jak się ma chęci i możliwości
Nie ma takiego czegoś jak przyszłościowy kierunek :D
Idź na to co CI się podoba i czerpiesz z tego przyjemność a później praca o ile będziesz w tym dobry będzie sprawiała CI przyjemność.
Chyba, że masz jakiś żagiel w jakimś kierunku na przyszłość to wtedy uderzaj tam gdzie ktoś Cię kieruje.
Podaj jakiś kierunek przyszłościowy..
pewnie ten kierunek co podasz kończy średnio 500+ osób na każdej uczelni. Każdy Jaś Kowalski może mieć magistra na AGH czy po jakiejś Politechnice i co z tego jak etaty są obsadzane znajomymi a jak biorą kogoś z zewnątrz to mają na 10 miejsc w firmie 3 miejsca na osobę obcą.
Po za tym jak można iść na coś co Cię w ogóle nie interesuje ale idę bo Pani w TV powiedziała że w Polscę inwestują w wydobycie gazu łupkowego czy co kolwiek innego..
lotnictwo w Dęblinie i wypierdalać :)
Chalun skad ty jakies teatroznastwo bierzesz
To, że pytam nie znaczy, że zaraz polecę na kierunek który ktoś z Was napisał - bo jest przyszłościowy. Ale może akurat ktoś napisze kierunek który mi by odpowiadał, a o którym nie pomyślałem/ nie zauważyłem ;p