Witam.
Jest może wiadomo kiedy wyjdzie kolejny trailer do tej gry?
I może jakaś przypuszczalna, nieoficjalna data wydania gry?
Wersja do druku
Witam.
Jest może wiadomo kiedy wyjdzie kolejny trailer do tej gry?
I może jakaś przypuszczalna, nieoficjalna data wydania gry?
Podobno w tym miesiącu mamy otrzymać sporą dawkę nowych informacji na temat GTA V. Data premiery nie jest póki co znana, chodzą jedynie plotki o październiku albo świętach tego roku oraz pierwszym kwartale 2013.
po internecie krazy plotka ze nowy trailer wyjdzie 24.05.2012, gdyz ta data pojawia sie w wielu miejscach w pierwszym trailerze.
Przedwczoraj wyszło info umieszczone w internetowym portfolio jednego z twórców jakoby gra miała wyjść w październiku.
Jak to, przecież Rockstar to amerykańska firma, a w stanach date podaje się miesiąc/dzień/rok, a z tego co mi wiadomo, to nie ma 24 miesiąca ;)
A więc czekam z niecierpliwością. :) Dziękuje bardzo.
@Edit
W sumie można z tego zrobić temat ogólny GTA V i dzielić się tutaj nowymi informacjami co do tej gry itp.
Pierwsza dawka prawdziwych informacji o GTA V :
Cyfrowa wersja grudniowego numeru magazynu Game Informer trafiła wreszcie do sieci. To właśnie w tym wydaniu znalazł się artykuł poświęcony Grand Theft Auto V z pierwszymi konkretami o grze. Najważniejsze informacje prezentujemy poniżej, standardowo w punktach. Niestandardowo aktualizujemy newsa wraz z pojawianiem się kolejnych szczegółów:
będzie trzech bohaterów – Michael, Trevor i Frankie. Każdy z nich dysponować będzie oddzielnymi umiejętnościami, pojawią się także powiązane z nimi opcje indywidualizacji. Pomiędzy misjami będzie można przełączać się pomiędzy postaciami w dowolnym momencie i wykonywać ich misje fabularne. Gdy nie będziemy ich kontrolować, będą sterowani przez AI i będą załatwiać swoje zwykłe, codzienne sprawy. Dzięki temu nieraz możemy być zaskoczeni sytuacją, w której znajdziemy danego bohatera.
Michael (to on był narratorem z trailera) jest byłym złodziejem napadającym na banki. Teraz jest na emeryturze po pójściu na współpracę z policją. Objęty programem świadków żyje w luksusie, ale nie jest szczęśliwy – nienawidzi swojej żony Amandy i nie rozumie swoich dwóch nastoletnich synów, Tracy’ego i Jimmy’ego. Jako że kasa mu się kończy, postanawia powrócić do swojego dawnego zajęcia. Michael wygląda na starszego niż w rzeczywistości jest, ale zawsze jest elegancko ubrany i zadbany
Trevor to były pilot wojskowy, który współpracował z Michaelem w kilku napadach na banki. Bardzo często zażywa narkotyki. Łysieje i nosi białą koszulkę, a także tatuaż
Franklin to dwudziestoletni mieszkaniec południowej części Lost Santos. Pracuje dla szemranej firmy zajmującej się sprzedażą samochodów - głównie na kredyt, udzielany ludziom, którzy nie mają z czego go spłacić. Franklin jest egzekutorem tych długów. Twórcy chcieli stworzyć postać wyjętą z czasów świetności kalifornijskich gangów, która jednak ma tego pecha, że żyje wtedy, gdy nie mają już one takich wpływów
osoby, które liczyły na spotkanie starych znajomych z San Andreas, zawiodą się. Akcja osadzona jest w zupełnie innym uniwersum – określanym przez twórców jako „GTA HD” – niż tamta, kultowa odsłona cyklu;
dostępne w grze Los Santos ma być większe niż światy San Andreas, GTA IV i Red Dead Redemption razem wzięte (przejechanie z jednego krańca miasta na drugi samochodem zajmie około 30 minut). Pojawią się lokacje podwodne, które będzie można eksplorować z pomocą sprzętu do nurkowania. Do tego możemy liczyć na bazę wojskową, przedmieścia, pustynię, górę Mt. Chiliad oraz region wzorowany na wybrzeżu ryftowym Salton Sea;
ścieżka dźwiękowa będzie dynamiczna – intensywność muzyki ma zmieniać się w zależności od toczących się na ekranie wydarzeń (w czasie strzelanin będzie mocniejsza)
auta mają lepiej trzymać się nawierzchni. Model jazdy został zaprojektowany zupełnie inaczej niż w poprzednich odsłonach serii. W sumie pojawi się więcej środków transportu niż we wszystkich poprzednich częściach – pojawią się rowery BMX, górskie, uliczne, terenowe, ciężarówki, helikoptery, samoloty, quady i skutery;
strzelanie przeszło długą drogę od pierwszych odsłon serii. Według Dana Housera z Rockstara, zmienił się nie tylko sposób działania tego mechanizmu, ale także jego główne fundamenty, przez co rozgrywka wygląda nieco inaczej niż w poprzednich częściach cyklu. Walka wręcz ma być lepsza niż we wcześniejszych GTA;
Pojawi się możliwość pokazywania różnego rodzaju gestów przechodniom w świecie gry. Jak niełatwo się domyślić grupka agresywnych nastolatków zareaguje na znak "fuck off" inaczej, niż gospodynie domowe na zakupach.
Znacznie zwiększy się interaktywność świata. Będzie można np. podnieść kanister z benzyną, wylać ją na ziemię, tworząc ścieżkę prowadzącą do zaparkowanego samochodu, a następnie podpalić płyn.
Powróci sieć sklepów Ammu-Nation, zajmujących się handlem bronią. Teraz dużo łatwiej będzie zaopatrzyć się w broń palną.
seria GTA słynie z wielu aktywności dostępnych w wirtualnych miastach. Nie inaczej będzie w piątce – pojawi się duża ilość mini-gier i zadań pobocznych (część z nich przypisana będzie tylko określonym postaciom) w stylu gry w pokera z Red Dead Redemption. Twórcom zależy na ich dużej różnorodności. Wśród mini-gier pojawi się np. golf, triathlon, joga, tenis, jazda na nartach wodnych oraz skoki ze spadochronami.Nie będzie natomiast wątków romansowych, bowiem nie pasują one do charakteru bohaterów;
ważną częścią fabuły będą skoki na banki. Twórcy dostrzegli że graczom podobały się pojedyncze misje tego typu w poprzednich odsłonach, więc teraz będzie ich więcej, dużo bardziej rozbudowanych
I to wszystko na konsolach obecnej generacji? Albo Rockstar to geniusze w branży i wyznaczą tym jakieś nowe standardy, albo zastosują jakąś sztuczkę z doczytywaniem się obszarów. Niemniej brzmi zajebiście.Cytuj:
dostępne w grze Los Santos ma być większe niż światy San Andreas, GTA IV i Red Dead Redemption razem wzięte (przejechanie z jednego krańca miasta na drugi samochodem zajmie około 30 minut).
Jak ktoś chcę obejrzeć skany z GameInformera ze zdjęciami:
http://gta-five.pl/watek-skany-z-mag...2-nowe-screeny
Ponadto 2 trailer ma wyjść w tą środe o godzinie 18!
Z tego co widać powrócił tuning samochodów ^^
https://i.imgur.com/FsLFI.jpg
https://i.imgur.com/qR9au.jpg
https://i.imgur.com/1Xb9u.jpg
https://i.imgur.com/7awcz.jpg
https://i.imgur.com/646bC.jpg
https://i.imgur.com/h1aAy.jpg
https://i.imgur.com/kGx1U.jpg
https://i.imgur.com/zcyiO.jpg
https://i.imgur.com/aq8lu.jpg
https://i.imgur.com/pHdkC.jpg
https://i.imgur.com/K0vYL.jpg
https://i.imgur.com/Zb9LM.jpg
https://i.imgur.com/m6a8f.jpg
https://i.imgur.com/8zomB.jpg
https://i.imgur.com/xNhNM.jpg
https://i.imgur.com/viODi.jpg
@down
Na razie nic nie wiadomo o PC i myślę, że premiera na PC'ty będzie miała miejsce po premierze na konsole, bo to działa w ten sposób, że ludzie nie mogą się doczekać to kupią na konsole, a jakby premiery wyszły równo, to zamiast kupić na konsole, spiracili by na PC. Nie mowie o wszystkich, ale tak to mniej więcej wygląda. Najnowsze dzieło Rockstaru - Max Payne 3, wyszedł na pecety po ok. miesiącu od premiery na konsole. Także jestem dobrej myśli ;P
Ciesze się że w końcu coś się ruszyło z gta, jednak na dobrą sprawę to i tak jest gra którą kupił bym w ciemno nawet jak by kosztowała 1000 zł, jedyne co mnie interesuje to jakieś announcmenty o wersji na pc.
Ja mam tylko nadzieje, ze bedzie dobra optymalizacja gry.
grafika jak na GTA przepiękna, ciekawy tylko jestem ile RAMu bedzie wymagac ta 30-minutowa mapa ;d
Ja tam jestem załamany, niektóymi wieściami. Na przykład tym, że ma być 3 bohaterów. Nie dość, że odchodzą od typowego modelu to jeszcze Ci trzej bohaterowie mają się przeplatać w dowolnym czasie albo jednocześnie wszyscy w trakcie jednej misji. Minus dla R* ode mnie.
Tu chyba wchodzi w grę efekt jak przy każdym MMO - coś nowego, innowacyjnego - ZŁE! :D
Anyway, czekam z niecierpliwością, aż przechodzę czwóreczkę raz jeszcze :3
Ja na to patrze właśnie że łatwiej się utożsamić z jakąś jak ma się trzy do wyboru :) Z całej serii gta jako "postać" kierowana przez gracza jedynie Nico mi podszedł. Owszem, innowacja ale to nie jest jakieś mierne studio tylko rockstar fucking games, nie dadzą byle czego... Motyw trzech postaci mi się podoba właśnie z tego powodu że łatwiej się będzie w jakąś wczuć, każdy ma coś dla siebie, nie jest narzucona jedna tak jak w poprzednich kilku częściach...
Że rozwiązanie jest istnie chujowe? Nie znam dokładnie fabuły jak każdy z nas, ale można spekulować, że będzie to na zasadzie głupkowatego horroru, w którym fabuła jest, ale tak pomieszana, że nie wiadomo o co chodzi. Albo jak ludzie na MoH się skarżyli, że w sumie nie wiadomo o co chodzi.
Lepsze byłyby wstawki, retrospekcje gdzie wtedy kierujemy inną postacią raz na jakiś czas. A tak to się robi z tego jakiś syf.
Jaki znów syf. Nawet nie nakreślili szkieletu tej fabuły, a Ty już zakładasz, że to będzie gówno, argumentując to jakimś horrorem (?) i fpsem. WTF
Dla mnie rozwiązanie jest zajebiste już na wstępie. Na bank dostaniemy rozbudowany system "karmy" znany z poprzednich części (najlepiej widoczny w rdr) + misje wielokrotnego wyboru. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeden bohater był przestępcą o złotym sercu, a drugi zimnym skurwielem.
To jest sandbox i dużą część fabuły możemy dopisać sobie sami, w czym pomogą nam właśnie 3 postacie. Przynajmniej ja to tak widzę.
Ale właśnie.. o co Ci chodzi?!
To źle? Ludzie już powoli są znudzeni robieniem tych samych misji, a po śmierci powtarzaniu tego samego scenariusza. A dzięki temu pojawi się coś nowego, że każda misja nie będzie taka sama, mimo że nam się coś nie uda to nie robi dokładnie tego samego, tylko już wygląda to inaczej
GTA wciąż dąży, żeby być coraz bardziej realistyczne, ale dajmy przykład zmęczenia:
- nierealistycznie postać się nie męczy wcale i możemy grać bez przerwy
- realistycznie postać zmęczy się po pewnym czasie i musi chwilę odpocząć, ale kto chce na to czekać?
A wtedy podmieniamy bohatera wciąż grając :D
Ta zmiana pomiędzy bohaterami była moim zdaniem koniecznością, żeby nie wejść w błędne koło. Poza tym to jest Rockstar Games gry z pod ich loga to nie jest byle co i myślę, że cokolwiek postanowili to będzie to bardzo dobra decyzja i sam się do niej wkrótce przekonasz.
jestem ciekaw jak to wszystko bedzie wygladac na konsoli :>
Słabo no ale na pewno grywalnie, jak już wydają na te konsole gry to raczej działają znośnie bo inaczej by się nie sprzedawały.
W sumie naszedł mnie pomysł że GDYBY do czasu premiery gta jeszcze nic nie było słychu o dacie premiery na pc (Czytaj była by rok później lub nawet więcej) to może by zrobić tak żeby kupić używaną konsolę ps3, ogarnąć program do emulacji kontrolerów żeby grać klawą i myszką no i podłączyć to wszystko do monitora. Zmieścił bym się w jakichś 600-700zł łącznie z grą :) A jak by wyszło na pc to sprzedał bym konsole i miał już kasę na wersje pc "odłożoną" ;d
Wychodzi dość tanio i znośnie.
@lipek czy jak ci tam
Widać, że nawet nie przeczytałeś informacji o bohaterach. Fabuła jest już dawno na nakreślona tak btw. od tego zaczyna się tworzenie gry (jeśli mamy już świat).
@Maroo17
Ja jebie, haha. Przecież tutaj będzie to samo. Jak ci się nie uda to i tak będziesz musiał to powtarzać. Zmiany postaci pewnie będą wymuszone bo, w niektórych misjach mają brać oni udział wszyscy na raz i jeszcze masz się między nimi zmieniać podczas gry jak w grach LEGO..Cytuj:
Ludzie już powoli są znudzeni robieniem tych samych misji, a po śmierci powtarzaniu tego samego scenariusza.
Oświece cię i powiem, że większość misji bedzie taka sama. W GTA IV było to lepiej rozwiązane. Pierw graliśmy sobie Nicko, później tym kolesiem na motorach, a dalej tym murzynkiem. Takie coś jest okey, bo dostaliśmy praktycznie trzy osobne kampanie, tutaj będzie jedna najebana z 3 bohaterami na raz.Cytuj:
A dzięki temu pojawi się coś nowego, że każda misja nie będzie taka sama, mimo że nam się coś nie uda to nie robi dokładnie tego samego, tylko już wygląda to inaczej
Rozumiesz już różnicę?
Nie dąży, to jest tylko gra i R* o tym wie. Nawet grafiki nie chcieli lepszej robić bo uznali, że to straci klimat po części (grafiki fotorealistycznej) no i mają rację. Pomijam wymagania takiej gry, ale wyglądałoby to dosyć sztucznie.Cytuj:
GTA wciąż dąży, żeby być coraz bardziej realistyczne, ale dajmy przykład zmęczenia:
@Taviik
Niby te zdjęcia z konsoli, ale spekulują ludzie, że robione na PC żeby jeszcze bardziej hype nakręcić, ale źle pewnie też nie będzie wyglądać.Cytuj:
jestem ciekaw jak to wszystko bedzie wygladac na konsoli :>
GTA IV chodzilo fantastycznie wiec nie widze problemu. Takie PS3 bez problemu przyjmie na siebie gre tego rozmiaru, jesli dalo sie ze Skyrimem to i GTA V pojdzie
Nie wiem czy juz wszyscy widzieli ale nie widzialem zeby w temacie ktokolwiek dawal linka: tutaj jest trailer
http://www.rockstargames.com/V/
Przecież napisałem, że będziemy powtarzali misje, ale na inny sposób, np. zamiast jechać samochodem, będziemy strzelali z helikoptera i misja nie będzie w 100% taka sama.
Jak to nie dążą? Ciągle rozwijają takie aspekty jak "życie miasta" itd. więc dążą do realistyki :xCytuj:
Nie dąży, to jest tylko gra i R* o tym wie.
Ale bzdury, nie wprowadzają lepszej grafiki bo konsole tej generacji tego nie uciągną. Na obecnych konsolach gra się na poziomie średnich ustawień tekstur i minimalnego zasięgu widoku.Cytuj:
Nawet grafiki nie chcieli lepszej robić bo uznali, że to straci klimat po części (grafiki fotorealistycznej) no i mają rację. Pomijam wymagania takiej gry, ale wyglądałoby to dosyć sztucznie.
To nie wiem jak chcesz tutaj "fotorealistyczną" grafikę dać...
Kurwa, wjebało mi treść posta W8 :(
Mnie się pytasz czy przeczytałem, a sam głupoty gadasz.
Przełączamy kiedy chcemy, kampania leci jednym tempem.Cytuj:
Gamezilla napisał
Kiedy Ci się przyśniło, że misje będą wyglądać inaczej? Każdy bohataer ma swoje zadania.
Nie dążą, ulepszają tylko gameplay. Gdyby GTA miałoby być realistyczne, to nie wiem czy ktoś by w to grał. Wyobrażasz sobie rozbijać hordy wrogów, dziesiątki policjantów przy systemie walki takim jak w ARMA?
Fotorealistyczna grafika zabiłaby klimat, już tu wymagania nic do tego nie mają. Mogli by ją zrobić i w niższej rozdzielczości, ale po co.
Popatrz na Minecraft przy standardowych grafikach, lub utrzymanych w klimacie fantasy a texture packami fotorealistycznymi. Nie pasują do uniwersum.
Sam na to odpowiedziałeś właśnie, skoro każdy ma inne zadania to każdy robi co innego więc można przejść trzy razy mając co innego do roboty.
What the fuck
Ale nikt by tego nie chciał z oczywistych powodów, myślałem że cały czas chodzi jedynie o oprawe audiowizualną, i tą też będą ulepszać, w swoim czasie, jako rockstar w swojej serii mam na myśli - piątka jest na tym samym silniku co czwórka więc cudów tu nie zdziałają. Zajebista grafika nie pasuje do gta? Pierwszy raz taką bzdurę czytam. Oddał bym nerkę za możliwość grafy w gta rodem z google street view przy zachowaniu całej reszty chodźby z czwórki.
A dawać jako porównanie minecrafta to trochę śmieszne.
@DOWN:
Fix'd żeby nie było już nieporozumień.
W GameInformerze wyczytałem jakoś, że każdy bohater ma także swoje własne i tylko własne misje.
GTAV.net mówi dokładnie to samo:
-You can switch between them at any point when not on a mission. When you switch, the camera zooms out into the sky and then back down to the character you switched to.
-You can switch to another playable character during missions where they work together. This happens instantly.
-Some missions will only have one of the main characters, whereas in other missions it may be two or all three together.
-Each one has its own personality, motivations and skillset. When you're not controlling them, their lives continue and you may be surprised to see what situations they find themselves in when you switch back.
-Each character has his own story arc.
up@
Poprawione.
Ciągle czytacie o tych misjach i nie rozumiecie przekazu.
Będzie jedna kampania, nie wiadomo jak się zacznie ale w jej trakcie prowadzimy trzema bohaterami na zmianę według upodobania, ale w pewnym momencie zostanie wymuszone użycie trzech na raz w jednej misji.
Nie będzie można przejść całej kampanii robiąc misje tylko jedną osobą. Misje będą różne, ale pewnie pokryją się (pościgi, eliminacje).
A czy ktoś napisał że każdy bohater z osobna dostanie 100% storytime?
Ty ;)
Nie przejdziesz trzy razy, a raz.Cytuj:
Sam na to odpowiedziałeś właśnie, skoro każdy ma inne zadania to każdy robi co innego więc można przejść trzy razy mając co innego do roboty.
W wywiadzie z R* wspominali o misji, napad na bank, w którym jedna z postaci zajmuje się sejfem, a my nagle musimy się przełączyć na drugą przy wejściu do banku, aby pozbyć się policji.
Jeszcze powtórzę:
1. Kampania będzie jedna (celowo wspominam tutaj dodatki do GTA IV, bo już to nie będzie miało takiego charakteru).
2. Będzie podzielona na akty, także pewnie będziemy musieli pokończyć wszystkie misje trzema postaciami by móc dostać się do kolejnego aktu (któy być może zwieńczony będzie wspólną misją dla całej trójki).
3. Postacie mają różne upodobania (golfetc.) więc z tym mogą być związane różnorodne misje, ale jak już mówiłem pewnie znów będzie to polegać na zasadzie pojedź/uratuj/zabij/sledź.
4. Nowością mają być dodatkowe misje poboczne, w losowym czasie (przechodnie z GTA 4) w nowej formie. Np. komuś auto się zepsuje, albo znajdziemy auto opuszczone i w zależności od tego czy podejdziemy czy nie to uruchomi się misja poboczna.
A wiadomo coś o szczegółach w grafice? Tutaj na komputerach wydaje mi się że jest Windows 7 xd
@edit
"You can complete the story using one character. Matt replied no on the basis of missions. So, no problem for the multi-protagonist-haters. I'm one of them. If Chop makes an appearance, I'll go with Franklin alone."
https://twitter.com/mattbertz/status/266664479490707456
@Taviik
Tam co mi wysłałeś to ja widze tylko odpowiedź:
Przeciwieństwo totalne xD Kolesie sami nie wiedzą i edytują wpisy :DCytuj:
No, you will play all three. Some story missions have only one protagonist, but others will have 2 or 3.
http://www.rockstargames.com/newswir...wednesday.html
Podzielacie moje narzekanie, że ta gra jest brzydka? Jeśli to ma wyjść na PCty, tylko jako port to ja podziękuje. Sam filmik fajnie wygląda ale widać, ze to taka konsolówka.
Może w IV też masz taką grafikę na PC jak na konsoli? W dodatku w V świat jest zajebiście wielki i widać postęp od czasów IV(np. przebijające się promienie słońca), więc grafikę im akurat można wybaczyć.
ice cube podklada glos jakiejs postaci ?
nie jestem into gta
Ale w tym trailerze nic nie jest już obrabiane, tak będzie wyglądać gra.
A sam trailer miodny. Podoba mi się. Wszystko.
Widać nie będzie trzeba nawet podmieniać samochodów już takie ładne są ;d Model uszkodzeń wygląda na taki sam co w IV, a reszta okej.
Co do narzekania na grafike, to nie spodziewałem się niczego innego. To jest silnik od IV, cudów tutaj się nie osiągnie, gigantycznej różnicy nie ma, ale jest i tak lepiej. Ja nie narzekam, mi wystarcza.
Absolutnie nie narzekam. Nie wiem jak by to mieli zrobić żeby było lepiej - musieli by urealnić czyli w efekcie zabierało życie podczas mocniejszych wypadków a co by pewnie denerwowało jak toś się lubi sporo rozbijać ;d
Mam nadzieje że dodali trochę skryptów jeśli chodzi o innych kierowców - chętnie bym ujrzał coś w stylu autostradowiczów z gta sa - tz wielkie karambole - w gta 4 afair nic takiego nie było. Tzn przydało by się trochę "agresywnych" kierowców.
A co do grafiki to w kwestii modów z racji tego samego silnika spodziewam się że w gta5 również dość szybko dojdą rzeczy poprawiające grafikę... Będzie miło, ale nie dla mojego procesora, czas chyba w końcu zmienić będzie :P
Oni chyba nigdy takiej nie dali, nawet się nie spodziewam żeby tym razem dali. Ale bardzo bym chciał, figurki jakieś postaci albo modele samochodów/samolotów do want.
@Earn antropow
Mnie w 4 kierowcy irytowali. Jak już chciałeś jechać zgodnie z przepisami to AI, nie traktowało Ciebie jako elementu ruchu ulicznego. Stoisz na czerwonym, to idiota styłu albo cie zacznie przepychać albo wyprzedza (wyjeżdżając pod prąd). W SA chyba było to samo, ale karambole były epickie ;p
O tak, zapomniałem tego dodać, to chyba jest obecne we wszystkich częściach gta, gracz jest od razu traktowany jak coś nienormalnego, mogli by dodać jakiś ai awarness że puki stoję z sensem na swoim pasie czy coś to ai nie będą zachowywać się jak debile
AMD Phenom 965 BE 3.4ghz, na maksymalnych jedynie 30 fps ale prawdopodobnie to przez optymalizacje. O niższe ustawnienia w V się nie boję, ale chciał bym uświadczyć gry na maksymalnych możliwych detalach, oraz mody też trochę wymagania zwiększają.