Strona 369 z 372 PierwszaPierwsza ... 269319359367368369370371 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,681 do 3,690 z 3713

Temat: Bitcoin - wirtualna waluta, realny zysk.

  1. #3681
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    27
    Posty
    3,320
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    tupnie jeszcze raz mocniej i jazda w gure ku chwale wszystkich szortow :rip

  2. #3682
    Avatar Ander Twenty
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    25
    Posty
    4,202
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Lord napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak to jakis shitcoin jest z 10mln$ wolumenu to co sie dziwisz
    właśnie nie do końca rozumiem pompowanie bańki
    bo że ludzie se wyfarmili 500k okej
    ale przecież tego jest 20kk z czego chuj wie ile jest "dla inwestorów" XD

  3. #3683

    Kierowca jest w bagażniku Lord jest teraz offline
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    26
    Posty
    5,722
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Ander Twenty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    właśnie nie do końca rozumiem pompowanie bańki
    bo że ludzie se wyfarmili 500k okej
    ale przecież tego jest 20kk z czego chuj wie ile jest "dla inwestorów" XD
    zerkałem wczoraj na ten projekt i po mojemu to pump&dump
    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no pięknie, ja używam argumentów, logiki oraz inteligentnie punktuję głupoty

  4. #3684
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    27
    Posty
    3,320
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Ander Twenty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    właśnie nie do końca rozumiem pompowanie bańki
    bo że ludzie se wyfarmili 500k okej
    ale przecież tego jest 20kk z czego chuj wie ile jest "dla inwestorów" XD
    nie wiem co to chia ale pompujesz utrzymujesz sztuczniekonsolidujac kurs zbierajac jeszcze wiecej coinow pompujesz, robisz to samo, pompujesz inni skupuja high i medium i tak w kolko to sie kreci to nie jest gra na hehe dzwignia 50x dla biednych tylko miliony dolarow w kontekscie procentow jakie wyciaga taki gracz to ne liczyem ale na pewno wygrywa :) a dla fajnych projektow szansa na rozwuj

  5. #3685
    Avatar Ander Twenty
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    25
    Posty
    4,202
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Lord napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zerkałem wczoraj na ten projekt i po mojemu to pump&dump
    no kurwa przecież to krzyczy praktycznie dywan-wyciągnij jak już wejdą w obieg te 20kk pieniążków XD miał być ethereum killer to tylko czekać na PoS żeby wyjebać tego śmiecia od torrentuw i eldo wracamy do gry eth $4k izi eoy

    Cytuj Shany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie wiem co to chia ale pompujesz utrzymujesz sztuczniekonsolidujac kurs zbierajac jeszcze wiecej coinow pompujesz, robisz to samo, pompujesz inni skupuja high i medium i tak w kolko to sie kreci to nie jest gra na hehe dzwignia 50x dla biednych tylko miliony dolarow w kontekscie procentow jakie wyciaga taki gracz to ne liczyem ale na pewno wygrywa :) a dla fajnych projektow szansa na rozwuj
    co??? weź leki

  6. #3686
    Avatar Sebiq
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Boulevard of Broken Dreams
    Posty
    2,501
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    pakujcie się w pieska jeszcze na was poczekamy chwilę

    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kolega na pvp za 300lvla dostal chyba 3k xD

  7. #3687
    Avatar maslo
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    trzymiasto
    Wiek
    28
    Posty
    2,236
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Sebiq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    pakujcie się w pieska jeszcze na was poczekamy chwilę

    kupilem tydzien temu na dipie

  8. #3688
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    27
    Posty
    3,320
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Ander Twenty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co??? weź leki
    wytlumaczylem ci mechanizm pompowania coinow ale to trzeba troszke wysilku intelektualnego zeby wyciagnac wiedze z moich postow leki to twoja mama moze musi brac but ale nie wiem. uprzrjmosci cie na pewno nie nauczyla

  9. #3689
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    27
    Posty
    3,320
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    narysowalem dla was rysunek 1d a nuz sie sprawdzi *





    *problem z obrazkami w sumie jest taki ze nawet jak ten patern sie nie sprawdzi to moze sie nie sprawdzic np w 40% aw 60% tak i wtedy gojowi nie wytlumaczysz on musi to zrozumiec a jak ma to zrozumiec jak nie patrzy na wykresy

  10. #3690
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    27
    Posty
    3,320
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Shany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    fajne alty moim zdaniem inj, bzrx, xvs, link, hbar, dot i duze projekty dookola polki (np. ksm). szczegolnie inj jest zajebiste
    kiedy to tam bylo w lutym powiadasz?




    a jak tam twoje wruzby inwestycje Ander?
    Ostatnio zmieniony przez Shany : 05-05-2021, 01:06

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •