Pokazuje wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: [Sprzedam][Concorda] 384ED

  1. #1
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,895
    Siła reputacji
    6

    Domyślny [Sprzedam][Concorda] 384ED

    Typ transakcji: Sprzedaż
    Świat: Concorda
    Poziom postaci: 384
    Profesja postaci: Druid
    Wykonane questy: w chuj
    Ekwipunek: brak
    Skille/Mlvl: 96mlvl
    PACC: zalezy czy masz na koncie
    Recovery key: moge cancelowac i ojebac cale konto 5% loyalki tez jest
    Cena:4k tc bid
    Preferowana forma płatności: bazarek tibijski
    Kontakt: torg
    Uwagi: postac fajna do walenia bossa lionow na tube, nie ma opcji by padla, dobre sd wchodza, concorda 13k tc i itemy typu spangehelm za 15kk.

    Posiada feru training dummy oraz retro warrior outfit ze store.
    Dużo accessów na bossy, imbu porobione 2372 charm pointsow (wliczając 2200 uzyte).
    Zdjęcie:


    link do aukcji https://www.tibia.com/charactertrade...ource=overview
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]

  2. #2
    Avatar Atakowany Panek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    478
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Nie polecam kupiłem od niego knjata nawet inqu nie ma !

  3. #3
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,895
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    knightem nie gralem ja

    ale na edzie inq jest
    :bloodtrail



    ...
    dobrze, ze emotki dzialaja

    p.s wszystko jest na char bazarku, rowniez info o tym czy ma inq czy nie, popatrz na outfity es
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]

  4. #4
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,895
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    do zamkniecia
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •