Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: [SPRZEDAM][CONCORDA] 131EK 101SWORD GREEN BATTLEYE, BAZAREK TIBIJSKI

  1. #1
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,875
    Siła reputacji
    6

    Domyślny [SPRZEDAM][CONCORDA] 131EK 101SWORD GREEN BATTLEYE, BAZAREK TIBIJSKI

    Typ transakcji: Sprzedaż char bazaar
    Świat: CONCORDA
    Poziom postaci: 131
    Profesja postaci: knight
    Wykonane questy: feyrist, część zao, green djinn
    Ekwipunek:
    Skille/Mlvl: 101 sword
    PACC:
    Recovery key:
    Cena: 749 min bid
    Preferowana forma płatności:
    Kontakt: https://www.tibia.com/charactertrade...ctionid=120782
    Uwagi:
    Zdjęcie:
    Ostatnio zmieniony przez Rahilux : 27-09-2020, 21:42
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]

  2. #2
    Avatar Evidence
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    2,844
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    Cytuj Rahilux napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie ma sensu uzupełniać formularza skoro wszystko jest podane na tacy na stronie tibii.
    jak nie ma, jak jest skoro jest regulamin
    co ty się na szeryfa mianowałeś?
    Cytuj Filia the Dragon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolność słowa i dyskusji nie polega na tym, że można pisać wszystko o wszystkich.
    Cytuj Boryna napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przypomnę, że "narody" istnieją od jakiś mniej więcej 200 lat.[...]
    Dlatego, że to całkiem naturalne żeby przekładać interes własnej grupy nad inne.[...]
    Komunizm czy socjalizm to takie ustroje gdzie mieszkańcy mają realny wpływ na politykę czy ekonomię.[...]

  3. #3
    Avatar Maskot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    5
    Posty
    2,909
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    takie chary w dzisiejszych czasach to ile warte? XD z 20zl?
    Przyjmuje się, że osoba która cierpi na depresję ma depresyjny nastrój lub utratę zainteresowania codziennymi czynnościami i dotychczasowymi przyjemnościami przez co najmniej dwa tygodnie. Ten stan istotnie różni się od zwyczajowego samopoczucia i zachowania. Zmiana negatywnie odbija się na pracy, życiu rodzinnym, uczuciowym i społecznym.

  4. #4
    Avatar Shany
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    północno zachodni wschód południa
    Wiek
    27
    Posty
    2,951
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    na stos z nim

  5. #5
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,875
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak nie ma, jak jest skoro jest regulamin
    co ty się na szeryfa mianowałeś?

    Dla Ciebie specjalnie edytowalem :*

    Cytuj Maskot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    takie chary w dzisiejszych czasach to ile warte? XD z 20zl?
    no chujowe ceny sa tych postaci na tibii, ale co poradzic mozna
    trzeba grac na tibiantisku
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]

  6. #6
    Avatar Atakowany Panek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    473
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Zamiast oddać mi bym se pobocil to niee lepiej sprzedać

  7. #7
    Avatar Smok_Galana
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Oberschlesien
    Posty
    2,317
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Jak sprzeda za minimalną to ma ponad 100zl
    Zanim mnie obrazisz uświadom sobie że jestem psycholem.

  8. #8
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,875
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    cipsoft i tak odjebie mi 12% z tego, a na minimalną mam kupca tylko da bida pod koniec aukcji (jakby to cos znaczylo).

    No i ogolnie 130lvl ekiem to i tak trzeba napierdalac srogo stamine i byc moze boosty/preye przez 2-3tyg, + ten skill.
    400 eki na concordzie maja po 96 i wastuja 600tc na wbicie 97 w doubla xD.

    Te ceny sa z pizdy.
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]

  9. #9
    Avatar Atakowany Panek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    473
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Lepiej żeby miał eq jakieś bo go licytuje

  10. #10
    Avatar Rahilux
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Khorinis
    Posty
    1,875
    Siła reputacji
    6

    Domyślny

    Aukcja zakonczona o7
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem gotów wrócić szerzyć chrześcijaństwo vortexem
    Cytuj Poncjusz_Piłat napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wgl uwazam za normalne to, ze jak laska definitywnie nie chce ci dac dupy to zwalasz sobie na nią konia jej reka
    [ISAAC]xd[/ISAAC]


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •