bump, trwa aktualizacja bazy kont ;)
Wersja do druku
bump, trwa aktualizacja bazy kont ;)
dodales tam jakies konta w ogole ? bo jakos nic nowego nie widze :D
## Edit
dobra widze jeszcze sie dodaja , nie bylo pytania :P
@double
Sluchaj , nie wszystkie postacie sa widoczne w wyszukiwarce? pozdro :)
Regulamin z Twojej strony mówi:
Okej, kupiłem konto, dostałem passy. Loguję się na tibia.com sprawdzić co tam jest ciekawego i gracz jest online. Ktoś używa tego konta, nie wiem czy Ty czy może jest jeszcze dziesięciu kupców na nie.Cytuj:
:4. Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za zakupione konta po wydaniu passów. To w gestii kupującego jest zabezpieczyć się przed stratą konta.
Prosiłbym o jakieś info/wyjaśnienie, bo sytuacja jest nie miła.
napisz reklamacje , a nie tutaj :)
bump
@BBsrv sprawdz wiadomosci plz
pisalem tydzien temu na help@~ dzis na spam@~ i nadal brak odpowiedzi :<
bump
@BBsrv kolega najwyrazniej ma totalnie wylane na to co sie do niego pisze dostal prywatna wiadomosc i nie raczyl nawet odpisac a posta z bumpowal wyjebane totalnie mam w te 75 coinsow ale moglbys chociaz zasmiac mi sie w twarz ze zostalem wyjebany no ale cóż ;]
@merinksban te maile mozesz sobie w dupsko wsadzic bo na nie tez nie odpisuje pisalem x razy :]
Nie dostałem od ciebie ani jednego emaila. Na pw nie załatwiam żadnych spraw związanych ze stroną, bo często czytam pw na telefonie, a przez telefon nic nie zalatwię a później nigdy nie pamiętam że ktoś coś chciał.
Napisz mi na email swój nick na stronie, nick z jakiego wysyłałeś coiny i portfel będziesz miał doładowany.
pisalem kilkukrotnie na ten mail podany na stronie tibia24.com w zakladce kontakt "[email protected]" takze to jest raczej wasza wina ze mail jest nieaktualny no ale coz sprobujmy tym razem na ten nowy :>
bump
@BBsrv
napisałem e-mail na adres [email protected], mam problem z dwoma kontami.
Bump
jakis uptade kont przewidziany ?;)
Kupiłem 4 konta jedno miało nawet PACCA XD
Oczywiście passy od tego konta nie działały ;)
bump
Problem z zakupionym kontem. Użyłem reklamacji na stronie. Pozdro
obecnie trwa aktualizacja kont. Po aktualizacji będą bonusy do doładowań
@BBsrv
Pisalem kilka dni temu na temat straty kolejnych 3 kont w czasie trwania "tygodnia ochronnego" ;p
Ogólnie polecam wszystkim, na ok 100 kont odzyskanych mialem max 10, z czego kilka 100+ jest u mnie juz kilka miesiecy :)
Nie polecam tej strony, albo ja miałem takiego pecha.
konto którego nie ma na liście (zakupiony pakiet 50 kont) - około 4 było nieaktywnych ze wszystkich 50 - OK
konto oznaczone numerem 1 - OK, bardzo w porządku.
konta oznaczone kółkiem pomarańczowym - w ogóle nie miałem do nich dostępu bo złe passy otrzymałem, jednak nie było jeszcze wtedy możliwości zwrotu/reklamacji - pisałem maile, brak odpowiedzi.
konta oznaczone zielonym kółkiem - gdy już była możliwość reklamacji, konto oznaczone numerem 5 miało dobre passy, jednak po kilku/kilkunastu minutach zostało ono shakowane, zaś dwa pozostałe złe passy dostałem - reklamacje zrobiłem na wszystkie 3 konta jednakże status "reklamacja w trakcie coś tam coś tam" zmieniła mi się po ponad 7 dniach na "upłynął czas na reklamację" - to po cholerę ta reklamacja w ogóle, skoro nie jest rozpatrywana? pisałem maile, brak odpowiedzi.
ostatnie konto w porządku - OK
dopóki nie zostanie to wyjaśnione, nie zamierzam być dalej tam kupcem, pozdrawiam
http://s5.ifotos.pl/img/1jpgsrqaq_srqqrxa.jpg
Napisz na email [email protected] reklamację, podaj swój login na stronie i co z jakimi kontami jest/było nie tak (podaj najlepiej loginy danych kont)
bump,
od dzisiaj - do końca miesiąca jestem za granicą, tak więc na emaile mogę odpisywać z opóźnieniem
Bump
Bedzie może niedługo jakiś update? :)
bump
a co z reklamacjami? ich też będąc w innym kraju nie uwzględniasz? bo już zdążył mi się status pokazać że reklamacja przedawniona, pisałem maila.
Jeśli nie odpisałem na emaila to prawdopodobnie go nie dostałem; napisz najlepiej jeszcze raz. Dodaj nick ze strony i konta z którymi coś nie tak (i co nie tak)
Jakiś czas temu pisałem ci, żebyś napisał na emaila
chwilowo wyłączyłem możliwość reklamowania przez stronę, dzisiaj również zaktualizuję bazę kont
@BBsrv ;
Nie wiem czy to błąd, ale nie wczytuje mi szczegółowej listy dostępnych kont
a taka perelka podchodzi pod reklamacje?
https://i.imgur.com/bcImPZT.png
To nie błąd, po prostu jestem w trakcie dodawania reszty kont do bazy, jak już wszystkie będą dodane, to będą dostępne w szczegółowej liście
@hucksteR ;
biorąc pod uwagę, że kupiłeś losowe konto z przedziału 10-25lvl (jest na koncie 15 lvl) i zapłaciłeś za nie 30 groszy, to wybacz, ale nie ;p
@Maskot ;
Polecam BBserv, jednak mam parę zastrzeżeń.
1. Z początku czytałem komentarze, że gość jest spoko. Dlatego zakupiłem 50 kont (paczkę) - było ok. Kolejno zakupiłem wiele kont, z czego kilka było do reklamacji. Zero odzewu ze strony BBserv via e-mail. Na stronie nie wiem po co jest opcja złóż reklamację, skoro również zero odzewu. Dopiero kiedy na torgu się napisze w jego temacie, dokonuje wszelkich reklamacji. Nie wiem czy przypadkiem tu chodzi o lepszą reklamę dla niego. Kto się nie odezwie tutaj - straci.
2. Reklamacje kiedy tu się napisało, poszły gładko.
3. Gość pisze, że zakupił kiedyś ileś tam kont. Ja twierdzę, że je zdobywa nielegalnie, po czym je sprzedaje. Inaczej nie byłoby tak wielkich problemów jak hacki zakupionych kont etc.
Tak więc przestrzegam wszystkich, ale jak za tak śmieszne kwoty, polecam.
Kupilem przedchwila konto, passy nie dzialaja.... -,-
ja kupiłem, popatrzyłem kiedy ost raz grano na tej postaci, okazało się że wczoraj ponadto postać jest całkowicie pusta i ma black skulla (antica) :D
Różnie trafiasz. Mi się wydaje, że wiele z tych kont nawet nie jest czyszczonych, bo kiedyś kupiłem konto bez RK tylko dlatego, że był na nim voucher (pod nowego bot knighta) i jedna z postaci miała set dla maga wart 130k. Trochę ruletka, ale za takie grosze to warto zaryzykować.
Konto, ktore ma status "frozen", -23dni pacca i nie mozna sie na nie zalogowac podlega reklamacji? ;p
bump