Oferować będziemy graczom wiele nowych systemów, zastosowań, questów, grafik etc. Można będzie zobaczyć przede wszystkim:
- System kowalstwa, który zaciekawi na pewno każdego w grze! System ten zostanie napisany inaczej i lepiej niż obecne, które są na różnych serwerach. Nie będę omawiał więcej i zdradzał szczegółów, ponieważ sami zobaczycie za jakiś czas działanie w grze.
- Targowisko czyli sprzedawać będziemy mogli w grze za pomocą specjalnego systemu, którym nie będzie market, a podobny, dużo lepiej zaprojektowany. Jako jedyny projekt pod 7.60 i ogólnie będziemy posiadać system targowiska na Naszym ACC tj., stronie. Są w internecie takie, to prawda. Nasz system marketu dostępny na stronie zaskoczy Cie całkowicie nie tylko wyglądem, ale działaniem i funkcjami!
- Zarządzanie własną gildią z poziomu strony, czat dla członków należących do niej i wiele więcej! Opisane wszystko zostało na Naszym forum, które to służy Nam pod podstawkę aktualnie i zbieranie wszystkiego, a w niedalekiej przyszłości stanie się wielką platformą Naszego projektu Sofs.eu
Piszemy także autorskiego klienta na bazie źródeł OTClienta dzięki czemu botom i nielegalnym oprogramowaniom mówimy - Cześć!
Nasz klient będzie wyposażony w całkiem nową grafikę główną, nowe itemy, nowe wyglądy czarów/potworów itd, funkcje, dźwięki itd. Nie będę zdradzał więcej informacji iż pracujemy po cichu, a konkretną, pierwszą zapowiedź projektu powinniśmy zaprezentować za jakiś czas.
Co do Tibi 7.60 i jej istnienia w ogóle.
Dalej sądzicie, że Tibia 7.6 umarła dawno temu lub umiera nadal?
Jeżeli powstanie serwer z własną mapą zaprojektowaną pod fabułę, nowymi systemami, własnym klientem, wieloma nowościami to wiem, że odniesie on wielki sukces na arenie otsów.
Chciałbym dodać, że pod 7.60 niema 'skillowania na exicie', czyli nie możemy powiększać Naszych umiejętności będąc offline, dzięki któremu większość serwerów się nieuczciwie promuje, przez co pompowana jest liczba graczy online, zamiast 10 robi się 100.
Mapping na 7.60 nie upadł i nigdy nie upadnie. Niektórzy też nie trawią tej wersji z przyczyny masowej ilości "otesuf na chamaczi z edytowanym jórkię pot 7.6". Wiesz użytkowniku, nie każdy noob potrafi sobie poradzić z SQL mimo poradników, dlatego większość wyjadaczy starej wersji siedzi na XML yurku~. Ludzie po prostu wolą więcej zabawy z nowymi grafikami Cipsoftu niż starego, eleganckiego, prostego stylu, który klient Tibii 7.60 oferuję sam w sobie.
Jeżeli powstanie serwer z własną mapą zaprojektowaną pod fabułę, nowymi systemami, własnym klientem, wieloma nowościami to wiem, że odniesie on wielki sukces na arenie otsów.
Chciałbym dodać, że pod 7.60 niema 'skillowania na exicie', czyli nie możemy powiększać Naszych umiejętności będąc offline, dzięki któremu większość serwerów się nieuczciwie promuje, przez co pompowana jest liczba graczy online, zamiast 10 robi się 100.
Mapping na 7.60 nie upadł i nigdy nie upadnie. Niektórzy też nie trawią tej wersji z przyczyny masowej ilości "otesuf na chamaczi z edytowanym jórkię pot 7.6". Wiesz użytkowniku, nie każdy noob potrafi sobie poradzić z SQL mimo poradników, dlatego większość wyjadaczy starej wersji siedzi na XML yurku~. Ludzie po prostu wolą więcej zabawy z nowymi grafikami Cipsoftu niż starego, eleganckiego, prostego stylu, który klient Tibii 7.60 oferuję sam w sobie.
Ja aktualnie nie mogę nic więcej niż zaprosić Was do składania podań, czekamy! :)
Cześć.
Powstający od pewnego czasu projekt poszukuje ludzi na stanowisko 2x mapper, oraz 1x pixelmasterów, którzy nie boją się wyzwań i chcą pomóc w rozwijaniu naszego serwera bazującego na role-playing game, ale brakuje nam do szczęścia waszego talentu w dziedzinie wylewania wyobraźni na ekran za pomocą map edytora tudzież programu do tworzenia zawiłych konstelacji pikseli tworzących nieprawdopodobny obraz, który zapiera dech w piersiach.
Zależy Nam dokładnie na 2 utalentowanych mapperach, którzy pomogą zbudować cały krajobraz inaczej mapę projektu Sofs razem z głównym mapperem na czele. Prace nad projektem trwają po cichu, ale tym co szykujemy powalimy Was wszystkich z nóg, ponieważ takiego serwera arena ots nie widziała, ale zobaczy z czasem.
Ogólny wzór podania wygląda tak:
1. Imię:
2. Wiek:
3. Doświadczenie:
4. Przykładowe prace:
5. Kontakt (Mail/GG):
2. Wiek:
3. Doświadczenie:
4. Przykładowe prace:
5. Kontakt (Mail/GG):
Pozdrawiam i zapraszamy!
Mogę tylko napisać, że Sofs to inaczej Story of Snawsong czyli historia łabędziego śpiewu, fabuła, a nawet jej zarys są już gotowe, a wiele więcej informacji na forum projektu, którego udostępnić Wam nie mogę, ale Zespół posiada do niego dostęp, tam przedstawiamy i omawiamy wszystko razem.
Zainteresowani mapperzy i pixelartyści z doświadczeniem, wiedzą, czasem i zapałem do pracy zapraszani są do tego tematu w celu złożenia podania. W wybranymi kandydatami przeprowadzę rozmowę na gg lub mailu w celu dokonania pełnej weryfikacji danych osoby.
Wtedy też kandydat otrzymuje wszelkie informacje o projekcie w postaci tekstu wysłanego do niego i linku do forum, gdzie wszystko aktualnie się odbywa.
A więc podsumowując... trzech mapperów, aby wykonywali mapę do projektu, którym Sofs podbije arenę serwerów. Pierwszy mapper, doświadczony, który się zgłosi obejmę stanowisko głównego mappera w projekcie po naradzie Zespołu.
* 3x mapper (pierwszy, najlepszy po naradzie Zespołu obejmie funkcje głównodowodzącego mappera)
* 1x pixelartysta do tworzenia grafik klienta tzn., itemki, monstery, główna grafika etc.
Czego wymagamy?
Przede wszystkim kompetencji. Osoba zgłaszająca się ma już mieć doświadczenie i umiejętności. Nie mamy czasu na dzielenie ekipy na mniej i bardziej utalentowaną. Projekt trzeba dociągnąć do końca!
Kolejną sprawą jest regularne poświęcanie projektowi czasu. To ważne by robić zlecenia na czas.
Ostatnia rzecz, to umiejętność pracy z zespołem. Oczywistość.
Wynagrodzenie:
Obecnie dla nowych osób możemy zaoferować własne wyspy i pacc na pewną ilość dni (zależnie od wkładu).
Zakładki