Już działa, promocje można kupować.
Wersja do druku
Już działa, promocje można kupować.
Nie da się przeczytać tablicy :P
"You see a blackboard" :]
I podpisz all tabliczki/ksiazki/znaki :]
//krasz :}
Można wiedzieć jakie jest ip pod tego ots ?
żaden z tych npc nie działa (ten na +1 od tego miejsca też)
mianowicie nic nie odpowiadają na hi/bye (jedynie mówią że już rozmawiają ze mną jak drugi raz hi powiem)
dodatkowo chyba w ogóle nie działają bo ten od sprzedawania łopat/lin/kilofów nic nie odpada - nie wiem co reszta sprzedaje.
Next bugi:
1. Czarne pola (załącznik 1) FIXED
2. Debug na darashi x=33053 y=32471 z=10 FIXED
3. Debug na darashi x=33159 y=32549 z=6 FIXED
4. Debug na darashi x=33172 y=32545 z=6 FIXED
5. Brak questa na wedding ring (załącznik 2) FIXED
6. Gdzie dalsza częśc tombu? (załącznik 3)
7. A gdzie dalsza częśc tombu? (załącznik 4)
8. Nie można zejśc na dół w tombie (załącznik 5)
9. ICE RAPIER miał 100 ataku nie 60.
10. ICE RAPIER się nie kończy.
11. Brak kratki na pustyni (załącznik 6)
12. Brak możliwości zejścia na ancient scaraby (załącznik 7)
13. Scarab coiny lecą zdecydowanie za wolno. Zabiłem już ponad 100 scarabów i żadnego coina.
14. Kolejne zejście na ancient scaraby nie działa (załącznik 8)
15. Brak potworów na Library Tomb (załącznik 9)
16. Brak możliwości zejścia na dół (załącznik 10)
1.Npc darashia od fooda Miraia chce sprzedac food ,ale gdy zapytamy sie o food to nie zabiera chajsu ani fooda :)
2debug na przejściu Darashia-Ank
bd edytować tutaj teraz miasto Darashia patrze :D
przypatrz się problemowi ,że jak leży jakiś item (byle co) to po drabince nie można wejść
jeżeli jedziemy do perfekcji to piramidy ank ,gdzieniegdzie są błedy
-brak przejscia zał 1
-za duzo warlordow na schodkach ( jest 8 powinno być z 4 i dodaj inne orcy ;)
Fajnie by było jakbyś wszedł na serwa i szybciej by to szło ,bo gracze pokazywali by bugi i byś robił na bierząco :D
Miraia fixed, fixed debugi od ankrahmun/darashia, mount sternum w thais i spawny (trolle w carlin, minotaury w ancient temple, of itd.).
Fajnie ze poprawiasz na bieżąco ale trochę z tymi respawami przeginasz;p
6 orc warlordów + pozostałe potworki pod schodami ofa to zdecydowanie za dużo
na rl tibii7.4 były 3 (max 4 warlordy, na pewno nie 6)
na ancient temple też dałeś 6 mino guardów i też 2 razy (lub 3) za dużo
i jak już poprawiałeś ofa to mogłeś tą skałkę z orc shamanem niedaleko ofa poprawić, którą też reportowałem ;p
W gruncie rzeczy to mało istotne detale ale parę stron wcześniej napisałeś by raportować wszystko co jest nie tak, więc się czepiam ^^
@Urbaneq
Co do tego, że jeśli leży item na rope place to nie można się ropnąć/ wejść po drabinie to tak chyba było na tibii 7.4, bynajmniej na classicu.
Npc nad depo veno nie sprzedaje fooda
W veno blankow sie nie da kupic
w ogole tylko z tymi npc rozmawialem, nie wiem jak z innymi
mumie sa o wiele za szybkie
Fire tomb:
Na wejsciu powinny byc ognie w przejciu gdzie jest brazowa podloga
nie wiem czy to wszedzie tak jest ale na fire tombie reps jest o wiele w chuj za szybko, nie nadazam z wybijaniem go, nie doszedlem nawet do komnaty z vampem
Bzdury, widocznie nigdy nie grałeś na 7.4 albo coś ci się pomyliło, można było wejść po drabince zawsze. Gdyby się nie dało to można by było maaase różnorakich trapów robić, bo przy drabince nie da się uratować magic rope.
Zgłaszałem wczoraj(a właściwie przedwczoraj) już tego buga ale mojej listy nikt nie raczy przeczytać i non stop powtarza wszystkie bugi dawno spisane i czekające na usunięcie ;p
- manasy w sklepie kosztuja 55 gp, a powinny kosztowac 100 gp
- 00:01 You lose 168 hitpoints due to an attack by a dwarf guard.
- respy guardow/dwarfow sa raczej zle, po prostu w niektorych miejscach jest ich za malo
- dmg jest zly, na 200 lvl i 15 mlvl palkiem, bije 100~ z hmm w potwory
Już się tym zajmuję, i btw. dodałem trochę domów w thais (prawie cały, update będzie potem), więc nie będzie tak źle na start jak jeszcze do innych miast porobie ;)
Także w sumie jeszcze nie dużo do roboty, dokończy się to wszystko i można lecieć.
_Ryzy_
Czytam cały czas Twoje bugi i jutro (tj. dziś po nocy) napiszę co fixłem abyś usunął nei potrzebne rzeczy.
Lugri(necro w bagnie nad thais) Nie odpowiada na quest.
1. fixed.
2. fixed
3. brak potwierdzenia, może to był już ten wcześniej zgłaszany.
4. brak potwierdzenia, |*|
5. Mógłby ktoś zrobić mi spis chestów->item.id->item.name? Coś w stylu, chest na tych trollach, widding ring, ID (szybciej mi to pójdzie).
6. Usunąłem niechcąco, powróci.
Dobrze by było jakby się dało i nie sprawiło to dużo problemów żebyś zrobił jakąś podstronę z wszystkimi zgłoszonymi bugami (taki log błędów - to co fixnołeś nie musisz pisać, byleby było wiedzieć czy było to zgłaszane czy nie)
@_Ryzy_
No przyznam, że nie grałem na tibii 7.4, zaczynałem jakoś 7.5-7.6. Napisałem tak tylko dlatego, że na classictibii tak było...
Za ile mniej więcej server ruszy ?
czekam na odpowiedz, czy bugi z mego posta 12 strona zostaly chociaz w polowie fixniete
Myślałeś Bolek nad zrobieniem płatności przez Daopay??
spawny na dlair venore chyba trochę do poprawienia (nie wiem jak za tamtej tibii było)
37. ma już
36. nie było tam też.
35. bzdura
34. fixed
33. nie ma roznicy
32. Nie jestem pewny co do tego.
31. pigy poprawione, questy na koniec.
30. fixed, update potem.
29. czy one wtedy byly? I gdzie?
28. nie wiem o ktore chodzi, ale jesli o to co mysle to jest dobrze.
27. fixed, update potem.
26. w teori fixed, update potem.
25. fixed, update potem.
24. nie wiem.
23. nie możliwe - nie ma żadnego "fastattacku"
22. na razie unfixed.
21. fixed, update potem.
20. questy potem.
19. dziala juz od 2dni
18. juz ok.
17. fix potem.
16. nie widze duzej roznicy
15. fixed npc, npc od mebli na koniec.
14. irea fixed.
13. fix na koniec.
12. fix na koniec.
11. pisalem, npc od spelli na koniec.
10. dobrze wiedziec ktora.
9. dobrze, ze podales nick npc... brak fixu.
8. na koniec.
7. chyba go fixlem
6. Jaki tutaj jest problem? Bo nie widzę żadnego.
4. fixedCytuj:
"job" -> "It is an absolute honour to provide weaponry and armor to the courageous adventurers of Thais, just so long as you have the gold to pay for it."
3. bzdura
2. callback, dla testu.
1. ja nie mam pojęcia ;p
Kamilcioo
Zapewne, ale daopay z 10 euro calla daje mi tylko 3,5euro chyba, więc jak ktoś chętny dzwonić i płacić 10 euro na miesiąc to ok.
Przeszedłem się po kopalniach i tak
- nie ma rotow w kopach
-na poziomach 3,4 zamiast guardów są zwykłe dwarfy
-w pierwszej kopalni (ta po lewej ) na samym końcu powinny być slimy ,a ich nie ma
Reszta jest moim zdaniem dobrze w kopach i są fajne
Z PZETEM MOZNA PłYWAĆ
e tam nic nie jest fajnie w każdej kopalni jest jakiś mankament, guardy respią się tam gdzie nie trzeba raz jest ich za malo raz za dużo raz nie te co trzeba, brud, syf axe ringi respią się na ziemi i cuda na kiju
edit;
maze jest ok zrobiony
kopalnia z questem na dwarf axe jest też w miarę ok tylko brakuje dwóch guardów na -6 i dwarf geomantera (ale z tym geomanterem to sam nie wiem czy powinien być, na classictibii tam był ale czy na rl tibii7.4 to nie jestem pewien)
Crus helmet jednak już poprawiony -na moje oko teraz też all ok
więc tylko te dwie pierwsze kopalnie i miedzy rzekami do poprawienia
W temacie na 21 stronie skończyły mi się załączniki więc w tym poście będę je kontynuował (mam nadzieje Bolek że naprawisz bugi z postu na 21 stronie)
17. Brak questa i czarne pola na mummy quest (załącznik 1)
18. Te drzwi powinny byc zamknięte (załącznik 2)
19. Nie da się zejśc (załącznik 3)
20. Nie da się zejśc (załącznik 4)
21. Nie działa tp niedaleko ghoul room quest
22. Nie działa zejście do Throwing Star Quest i nie działa skrzynka do tego questu tez (nagroda 10 throwing stars) (załacznik 5)
23. Nie działa life ring quest (w ogóle nie ma skrzynki)
24. Podczas pisania czaru utevo res "elephant dostaje sie debuga i debuguje sie obszar na którym się jest. (to samo jest z Terror Bird, Tarantula ITP)
skoro nie jesteś pewny to po co piszesz, tylko ludzi w błąd wprowadzasz
Nie wiem o co Wam chodzi z tym pzblockiem skoro npc (Captain Bluebear) ma wpisane:
i:Cytuj:
<response param="nopremium" text="I'm sorry, but you need a premium account in order to travel onboard our ships."/>
<response param="pzblock" text="First get rid of those blood stains! You are not going to ruin my vehicle!"/>
<response param="lowmoney" text="You don't have enough money."/>
http://img824.imageshack.us/img824/5972/pzblock.jpg
Więc jeśli tak nie było to mogę to usunąć.
To usuń, bo nie powinno tak być
Jajo, nie mozna bylo plywac z PZ ale mozna bylo wejsc na statek ;)
Też pytałem się starszych graczy jak to właściwie było bo już sam nie jestem pewien i jedni odpowiadali tak a inni że nie
Jednak o wiele lepsza zabawa jest jak można pływać ze skullem, tak było na classictibii i każdemu to pasowało
@down; na statek można było wejść na 100% tylko zdania są podzielone co do pływania
Na 7.1 można było pływać i wbijać na statek... Ale na 7.4 już nie-.-
co wy ludzie tworzycie? Nie można było wbijać na statek i pływać
w 7.4
Na waspach koło Ab'dendriel nie ma zwodzonego mostka który umożliwaił przejście do Hell gathe .Brak respa ognia na dziurze na zamku koło Ab.
Dziura byla odkopana, prawdopodobnie sie nie zakopuje. Noi skrzynka questowa w ktorej powinien byc battle axe, a byl fire sword. + nie bylo tutaj skrzynki tylko ciało szkieleta, w którym znajdowała się nagroda.
Proponuje rowniez posprawdzac inne dziury, np do spike sword questa. Jak rowniez wejscia do tombów.
Do pana @up tomby ja sprawdzałem i podałem bugi. Nie sprawdziłem tylko cześci tombu gdzie trzeba położyc scarab coina żeby wejśc.
Edit. Szukając w necie wiadomości o 7.4 znalazłem wygląd statku w thais img182.imageshack.us/img182/1794/thaisboat.jpg
Edit. Do pana @down na 7.4 nie respił się vampir na pohu
Edit. Do pana @2down rope place działa tylko nie wolno stac na tej samej kratce co rope place przy używaniu liny.
1.Brak przejścia na kładke od parowca w Kazordoon, chodzi o mostek pod schodami.
2.Travel z Edron na cormaya jest za drogi kosztuje aż 60 gp powinien 20.
3.Po kliknieciu na niektóre studnie w wpadamy do srodka bez mozliwości wyjścia chyba że zrobimy relog i mamy darmowe tp do miast zameldowania.
4.Hity niektórych sumonów sa niepoprawne i ich predkości chodzenia też najlepiej sprawdz wszystkie z osobna przykłady: hity dsa ,fire elementala są za małe i bardzo żadko siadają im dobre hity.
5.Usuń 3 jasno zielone prostokąciki po których sie nie da chodzic koło gildi druid w Carlin.
6.NPC Dane powinna sprzedawać lemoniade chyba mleko i coć jeszcze a nie sprzedaje kompletnie nic.
7.Kiedy naprawisz tego buga z mozliwościa biegania po kilku parcelach ustawionych na sobie?
8.Brak respa skórki od banana w dziórze koło respa elfów na północy Ab'dendriel.Przedmiot ten jst potrzebny do postman qesta o ile pamiętam.
9.Npc w drodze między Venore a Thais kolo Monstreum na poczcie nie sprzedaja parceli to samo sie tyczy sprzedawcy praceli w Carlin.
10.Dzwignia od Warlocków nie działa tych koło carlin.
11.Zrób coś z tą pustynią w Ankrahmun żeby dało sie kopać w niej bo tak odlosniete tomby sa dostępne dla kazdego kto przechodzi i ich nawet nie zna.
12.Słyszałem też że nie ma Respa Vampira na poh chodz sam nie sprawdzalem i nie bardzo pamietam czy był w tych czasach.
na questcie pod thais na diamenty(tam gdzie trzeba dragi zabic) nie dziala rope place, uzywajac na nim liny nic sie nie dzieje
- z wiekszosci gsow wypada worek, a w worku gp, o ile sie nie myle w worku mozna bylo znalezc jedynie time ringa
- nie ma questu na power bolty, dziura z gsem na poh
- czasem zdarzaja sie niedopracowane kratki przy brzegach, np. przy respie 2 gsow(respi sie chyba tylko 1) na prawo od temple oraz przy hills tam w okolicach mostku
- do dziury w domku na prawo od poh temple nie da sie wejsc (chyba w tibii sie dalo?)
- kratka powodujaca znikniecie stalagmitu? w quescie na ornamented shielda jest zbugowana 18:45 You see earth. + prawdopodobnie nie ma na ziemi war hammera i kilofa, oba powinny tam sie znajdowac
- teleport do wyspy druidow dalej nie dziala edit:dobra juz wiem
- trucizna skorpiona zaczyna zabierac hp od 8, powinna od ok. 15~
@up nie wiem czy czyta moje posty Administrator ,ale wszystkie bramki lvlowe, tpki nie działają ;/
@Kiedy można się spodziewać ruszenia otsa ?
@Jak idzie walka z bugami ?
Myśle naprawić te najważniejsze bugi i można ruszać , daj nam jeszcze rooka sprawdzić robiąc passy 1/1 na których się logować na rooka ,bo na mainie już troszkę jest ogarnięte
@top napraw wejście do Demonii (warlocki) dzwignia nie dziala robiąca dziure na zejscie
Hehe już tą mape my testerzy to przeszedliśmy od góry do dołu tak sądze :)
Szybko idzie nawet, potem dam znać.
Ktos tam pisal up ze nie mozna bylo plywac statkiem z pz - myli sie mozna bylo
Jakiś piękny widok podczas zwiedzania
No i dead bo schodków powrotnych nie ma bug znowu :/
Jutro zaś wielki fix będzie, więc tylko czekać ;d
Po tym wielkim fixie możemy dziś liczyć na start servera?
Nie, zobaczymy co i ile mi zajmie.
Chyba serwer padł :)
W ten czas testowaliśmy parale ,to może temu crashuje ;D
Już fixed, błąd z NULL pointer w moim kodzie, serwer nie crashnie już.Cytuj:
Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
[Switching to Thread 0xb65edb70 (LWP 5289)]
Game::playerMoveThing (this=0x81edfc0, playerId=268449048, fromPos=...,
spriteId=99, fromStackPos=1 '\001', toPos=..., count=1 '\001')
at game.cpp:734
734 if(Creature *c = thing->getCreature()){