Wandów nie było w ogóle. (Chodzi o takie dla maga z których się "szczela").
@edit
Jak tak to przepraszamy :)
Wersja do druku
No i nie ma spawnów rotwormów w drodzę na dragony w thais (na północ - w ogóle chyba nie ma w tych jaskiniach wszystkich rotwormów)
@
I nie cofa na rooka :D (do 4 lvl zbiliśmy)
No wiesz... spawny da się zrobić w kilka minut i to nie stanowi dużego problemu. Tutaj widzę, że większość bugów dotyczy NPC i skryptów a to może zająć troszke czasu.
No i pierwszy lvl wbity :P
czy moglby ktos wrzucic tego ip changera na speedyshare bo mi nie wchodzi z tego linka od bolka
z gory dziekuje!
MOZE KTOS TO WRZUCIC? CHETNIE BYM POTESTOWAL!
Bolek, zgłaszam się z prośbą by profesje magiczne otrzymywały na start ten 50 mlvl, by móc przetestować ue, sdki. Knight powinien dostać 60 sword, a pall 60 dist.
Ja bym prosił o:
1.Zwiększenie siły uleczania czarem "exura" szczególnie u sorcerera i druida
2.Zwiększenie odnawianie many i hp
Sorc i Druid- 2hp/4s 2mp/2s
Knight- 2hp/2s 2mp/4s
Palladin- 3hp/2s 3mp/2s
Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości to proszę o komentarze.
Leczenie jest w porzadku, regeneracja zycia i many 1x, czyli tez ok.
Narazie trzeba bugow szukac xd
Dobrym pomysłem byłoby zwiększenie troszkę regeneracji, żeby było przynajmniej jak na classicu
JA proponuje w ZASADACH GRY stanowczo napisac, ze za bota(jakiegokolwiek), mc itd bedzie DELETE, po paru deletach ludziom sie odechce oszukiwac.
Bolek rowniez, moze lekko zmodyfikowac klienta, zeby stare boty typu tpr lub tibianaim nie dzialaly. Mysle, ze to bylaby swietna rzecz.
@Co do regeneracji hp i many to powinno byc ok. 2x szybciej niz w tibii za czasow 7.4, chce wam sie robic plecak sd 7h?(facc)
@Elor
Zrozum, że na classicu były mniejsze raty i regeneracja była w sam raz. Tu raty są większe, więc mogli by zrobić taką samą regenerację lub ciut większą.
No dobra ale to zaburzy balans między profesjami, jak będzie mana rosła 2x szybciej to wszyscy będą sorcami, bo runy robi się bardzo szybko i można cały czas expić.
Na 7.4 taka była dola sorca, że jak już expi to 3 razy szybciej od knighta ale za to musi stać pod domkiem i robić runy, a knight nie.
Poza tym wtedy sorc by miał o wiele mniejsze waste expiąć z exori visem itp.
Pallek by mógl wszędzie expić z arrowsami i nie wracać do miasta, bo by mógł na bieżąco dorabiać arrowsy
Ogólnie takie rozwiązanie by udupiło knightów
Ryśkowi chodziło o to, że tam fragment podłogi to prywatny teren na który nie można wejśćCytuj:
Fragment stoczni w thais tj. tej obok depo jest domkiem.
Na classicu mana rosla 2x szybciej niz normalnie lub jeszcze szybciej i jakos nie bylo az takiej mocy sorcow. Gdy mana bedzie rosla 2x szybciej czyli 1 many na 2 sekundy z promocja to i tak bedzie potrzeba 46,(6) minut na zrobienie 1 plecaka hmm, nie wydaje mi sie, ze to zbyt szybko, no ale mozna pomyslec o przyspieszeniu regeneracji 1,5x zamiast 2x. Jednak moim zdaniem regeneracja 1x jest zbyt powolna. Knight tez bedzie udupiony, bo kto bedzie mu robil UH? 11 lvl druid bedzie potrzebowal 3h i 20 min na zrobienie plecaka UH.
Ale z jednym sie zgadzam, sorcerer powinien byc ekskluzywna profesja, ze wzgledu na jego moc. Jesli GM bedzie dobrze walczyl przeciw botom i mc'kom, to tak bedzie. Tutaj tez sorce sie tak szybko nie wyexpia, bo FB bedzie dzialalo prawidlowo.
Rozumiem już, jest fixed, serwer będzie online za 5min+-
Ciekawi mnie tylko ile wytrwa bolek. Mam na myśli liczne mcki / tpry i inne tego typu ;p
Wy się martwicie o regeneracje many bla bla bla, a nie pomyśleliście, że ludzie porobią sobie postaci żeby stać na mc i trzaskać runy.
I tak jak ktoś pisał, że delete takowych graczy odstraszy... za przeproszeniem gó~~~ prawda. Exp x3 - wbicie 11/15lvla to chwila.
Zrobić nabór na toutorów :P albo GMów :P
- bramki lvlowe do Annihilatora i Dhq nie dzialaja, nie mozna ich otworzyc
- Priestess zatruwa i potem zabiera zycie, chyba zaczynajac od 18(nie jestem tego pewien, ale raczej bug)
- przy hero cave( wejsciu) sa tylko 2 huntery, powinno byc nieco wiecej, to samo tyczy sie ww nizej
- teleport do demona nie dziala, trzeba zejsc przy pomocy levitate
ja tam sie na opisywaniu itp nie znam itp więc daje ss :D
tu był ss z poczty pomiedzy thais a dwarf bridge tak gdzie sie postmana robi drzwi sie owtieraja i jak sie je zamknie jest sie na kratce takiej co sie nie powinno byc xD SS sie zjebał ;/
edit
tu chyba normalnie zbijały do 1hp ;D
Załącznik 226413
edit
kupiłem promocje i nie mam ;/
up/ nie prawda-.- jebał cię ogniem za 10 i tak 100hp zabierało czyli
tak samo jak byś wszedł w ogień.
Dobry pomysl nabor na Geemow. Tylko zeby to byli jacys odpowiedzialni ludzie.
P.S. Geem moglby tylko walic notki i sie teleportowac do graczy. Przenosic, przesuwac, teleportowac GRACZy by nie mogl.
btw. key system będzie dokładnie działał tak samo jak na real, zawsze lubiałem keye ;)
http://img52.imageshack.us/img52/2148/keysys.jpg
#up
tamci też mają, ale nie dodałem tego, będzie.
Game master mógł(a przynajmniej wg dokumentu który wyciekł za sprawą pewnego gm-a) poza banami:
Teleportować się w określone miejsca lub do gracza, zmieniać prędkość, używać odpowiednika levitate na 0 many, dezintegrować przedmioty, kickować i przenosić do temple innych. Poza samą dezintegracją raczej nie było miejsca na nadużycia i myślę, że ten system by się tutaj sprawdził.
nekst debuk
hxxp://img88.imageshack.us/i/nextc.png/
Pierwszy debug na 12 stronie xdf
Dajcie namiary na tego otesa
namiary na otsa up:)
bolek napisał
Dobra, słuchajcie, raportujecie wszystko, czym więcej tym lepiej, wszystko fixne w mig, i startujemy za tydzień o ile nie pojawią się komplikacje (jak np. nie zdanie przezemnie matury, czy też fatal error na serwerze).
188.165.193.72/74acc.php
Serwer stoi na porcie 7178, więc multi ip changera nie użyjecie, ponieważ nie zmienia on odp. portów w kliencie, dlatego też, napisałem prosty i zarazem szybki ip changer do tego ots, włączonyn tibie, włączamy go i change ip.
Zdaje sobię sprawę, że może być w chuj bugów, ale po to jesteście bym to w mig naprawił.
188.165.193.72/74ipchanger.exe
I tyle, proszę mi tu raportować całkowicie wszystko, byśmy dopracowali do classictibii serwer.
Jakos w drodze z thais w strone venore, przy tych dwoch malych mostach
Teleporty na Citizena powinny już działać ;)
#up
Ten debug fixed.
Kontynuacja listy z tego postu
http://forum.tibia.org.pl/showpost.p...&postcount=104
Bo tam wyczerpałem już limit załączników ;p
95. Brak skrzynek questowych na skałce minotaurów na wschód od kazzo
96. zrąbany respaw dwarf guardów w kopalni miedzy rzekami (na -6 respawią się tylko 2 guardy i jeden dwarf którego nie powinno tam być). Piętro wyżej są guardy ale jest ich mniej w stosunku do classictibii.
W kopalni z curs helmet questem na -5 respią się dwarf solidery, a na -6 dwarf geomantery, a na tych dwóch piętrach powinny tylko guardy być.
97. Z Dwarf Guarda wypada iron helmet, co jest błędem bo na 7.4 takie hełmy nie wypadały i z 10 zabitych guardów wylootowałem 4 double axe, jest to stanowczo za dużo, tym bardziej, że są one sporo warte. Dla porównania na classictibii przez 5 godzin hunta wynosiło się parę sztuk double axów
98. Dwarf Geomanter z reguły bardzo szybko się leczy, lecz na tym otsie z deep reda jednym rzutem na full hp potrafi się uleczyć, przez co staje się praktycznie nie do zabicia, przez palladyna/knighta którzy nie mają sd za 200dmg+
99. Brakuje tu schodów(na dole schody są to na górze chyba też powinny) i teleport nie działa, załącznik 1
100. Jeżeli chcemy się wspiąć po drabinie, a na tej kratce leży jakiś trup, to otwierają się zwłoki. Jak tak zostanie to ładne trapy będzie można robić ;p
101. Na pohu na cyclopach/minosach w zejściu na -1 nie ma questu na battle hammera i chyba talona i nie można otworzyć wejścia do orka, bo dźwignia nie działa
102. Na zachód miedzy amazon campem a bk house jest taka jakby wyspa gdzie respił się slime idealny do treningu, tu tego slime nie ma
103. fixed
104. W podziemnej grocie smoka na północny wschód od kazzo, odrazu przy zejściu powinno być pole z ogniem i na -1 na północ od groty dodaj trochę ziemi, bo jest tam widoczne dla wszystkich czarne pole które mało estetycznie wygląda
105. Całe jezioro na goblinach nie daleko power ring quest jest źle zrobione,
106. NPC Hoggle między thais a pustynią w swojej chatce rybackiej, nie działa. Reaguje na hi, obraca się w moją stronę, lecz nic nie odpisuje, zapytany o prace - także nic.
107. Tam gdzie na 7.5 powinna zaczynać się dżungla, tu są nieestetyczne czarne plamy ze śmieciami, załącznik 2
108. 6 power boltów z jednego dragon lorda
109. fixed
110. Pies króla Tibianusa, źle się zachowuje, jak napisze się do niego hi to zatrzymuje się, gapi w moją stronę i na nic nie reaguje.
111. fixed
112. fixed
113. fixed
114. Cały ten teren jest zbugowany, załącznik 3
115. Na mount sterum dostałem debuga w miejscu gdzie w ogóle nie powinno mnie być. Nie jestem na 100% pewien ale zdaje mi się, że na 7.4 nie można było zejść w to miejsce. Załącznik 4
116. bloodherb quest nie działa
117. na bagnach w pobliżu mostu dwarfów jest taka dziura po której nie da się łazić. Załącznik 5
118. Na outlaw camp w tym miejscu powinna być tylko jednostronna drabinga która pozwala wejście na górę ale zejść już nie. I nie jestem pewien ale chyba powinny się tu respawić 3 cyklopy. Załącznik 6
119. axe ring nie działa
Moim zdaniem to nie musi być identyczna kopia clasicali... coś trochę można zmienić loot +- ładowanie many itp to też będzie dobrze.
Całkowicie nowa klasa NPC w silniku OTS, powinni oni być teraz bardziej "ogarnięci" jak i nie powinni mylić się (np. wtrącenie się do kolejki).
Tak tylko ci się wydaje, ale to raczej nie będzie taki fun ots gdzie expisz parę godzin i idziesz na wojnę i masz w dupie czy wyleciało double axe czy nie.
Jak zostawimy tak jak jest to wszyscy będą się zabijać o kopalnie i narzekać że ci co tam expią mają 10 razy więcej kasy niż pozostali, skutkiem czego i tak w końcu Bolek ulegnie presją i naciskom i zmniejszy loota, więc lepiej to zrobić przed startem.
1. Piramida w ank tam gdzie powinnien byc vampir fire elemental behemoth i pietro nizej green djiin to ich nie ma ; p powinien byc tam tez quest na white pearl na ktory wchodzi sie poprzez teleport to teleport tez nie dziala.
2. Gdy chce sie kupic HAMY u npc od fooda w ank pisze ci Here you are. lecz nie zabiera kasy i nie daje hamów
3. W drugim depo w venore w podziemiach jest kilka roomów z boxami mozna tez tam znalesc golden nuget te drzwi powinny byc LOCKED
4. Kasyno w veno nie dziala
No to Bolek fixuj błędy :D
Wiesz bramki lvlowe są zepsute , tp przy demonach nie dziala
Coś namieszałeś z npc, niektórzy nie chcą odpowiadać, zresztą patrz post na 15 stronie, z czasem tam będę wpisywał npc ogarniętych tym bugiem.
Chyba serwer dostał crasha. Chyba, że ok 10 postanowiłeś robić update czy coś?
Oto moje spostrzezenia:
-exp powinien byc 2,5x od poczatku do konca bez zmiany ilosci potrzebowanego expa na level (na classictibii od 65-70 lvla potrzeba bylo wiecej expa niz na normalnej tibii)
-regeneracja hp/many powinna byc taka sama jak na classictibii
-loot x1 w przedmiotach jak i w zlocie
-domki powinny byc zrobione przed ruszeniem otsa (gdyby byly dodane pozniej to nie byloby takie fajne poniewaz ludzie zaczynajacy gre od 1 dnia powinni miec prawo zarobienia pieniedzy i wykupienia najlepszych domkow, a nie po miesiacu byle noob zajmie najlepsza chate. Mnie osobiscie by to zdenerwowalo)
-Bolek powinien zwerbowac jakichs kolegow albo poszukac uczciwych graczy ktorzy pomogliby mu w wylapywaniu oszustow
-jasno ustalone zasady - aim bot, bot na robienie run natychmiastowy delete, o mc/light hacku mozna jeszcze podyskutowac
-uzywanie i nie zreportowanie buga juz po starcie serva - delete/ ban w zaleznosci od korzysci jakich gracz doswiadczyl
Ta, crasha chycił, i to widzę, że z mojego błędu, dobrze, że istnieje coś takiego jak gdb, fixne to i włączem, ehh widzę, że mój kod od deathlist nie działa jak powinien.
Bug z crashem fixed - zapomniałem dopisać zabezpieczenie by sprawdzał cz wskaźnik istnieje.
Co do NPC, nie działają ci którzy mają starsze wersje skryptów, ale to dobrze bo oni mogli być czasami jebnięci i robić to co nie trzeba, dzięki temu widać który to NPC i łatwo go przerobić idzie.
Co do Pana #up:
-uzywanie i nie zreportowanie buga juz po starcie serva - delete/ ban w zaleznosci od korzysci jakich gracz doswiadczyl
Dokładnie, i tak będzie, powiem szczerze - gówno mnie będzie obchodziło od kogo co znasz (jaki bug), dowiem się i masz delete, bez odwołania i bez płakania.
Fosfik pekuje, ogarnijcie go, bo zamiast testować to padlem >.<
System promocji nie działa.