Wie ktoś czy powstanie w najbliższym czasie jakiś ots 7.4 , żeby pograć zanim powstanie ten ots?
Wersja do druku
Wie ktoś czy powstanie w najbliższym czasie jakiś ots 7.4 , żeby pograć zanim powstanie ten ots?
Bolek! Odrazu fixnij ten bug z utevo res "chicken, utevo res ina "chicken i to samo jest z Tiger, bo jak sie to użyje to jest debug i wszyscy dookola też maja. Możliwe, że sa jeszcze jakies zbugowane potwory ale nie spawdzałem.
#up, dzięki, już usuwam te potwory.
Dałem omijanie obrony przy boltach, na razie stworzyłem postać paladyna i 2 smoki zabiłem, wygląda następująco:
1 smok: 25 boltów
2 smok: 28 boltów (dragon shield, profit ;d)
Hmm chyba i tak jeszcze za dużo puff.
Ok, teraz mi się podoba.
ty glupi jestes. sorcow bylo najwiecej i co ty mowisz o nie spotykaniu duzych lvli sorcow. nie dosc ze top to sorcowie to jeszcze wszystko zle mowisz.. jak nie wiesz jak kiedys bylo to wez sie nie wypowaiadaj bo jak pewnie i tak nie wiesz high lvl sorc byl Taifun Devilry i Setzer Gambler. Dalej dopiero byli knightci tacy jak Bubble czy jacys tam inni.
Knightów było najwięcej potem kolejno palladyn sorc i druid, bo knightem najłatwiej się grało
Nie pamiętam jak wtedy wyglądało top 10 ale faktycznie profesji magicznych było zdecydowanie mniej niż teraz
Tak wypisujesz że tajfun czy coś, a już nie pamiętasz o Eternalu Obliwionie~ czy Seromontisie którzy mieli baardzo wysokie levele i byli knightami
Ja zabilem teraz 3 smoki i poszlo mi odpowienio: 24, 30, 33 boltow na kazdego z nich. Widac roznice golym okiem ale jeszcze bym minimalnie polepszyl te hity, konkretnie chodzi mi o hity wieksze od 100 bo te siadaja, moim zdaniem, za rzadko.
<facepalm> Ale Taifun stał się słynny dopiero po 7.6. Prędzej nie było ich(sorców/druidów) zbyt wielu na wyższych poziomach, a ilość w postaciach ogólnych była dzięki farmom run...
Adikk3 chyba mylisz czasy człowieku, pamiętam z serwera na którym grałem, że większość highscores to knightci i pallkowie, sorry. Może masz na myśli sytuacje od 2006 roku?
Sorców zaczęło się robić dużo po mocnym ulepszeniu ich w upd~ z 7.5 na 7.6, jak grzyb pamiętam jak eternal oblivion był najwyższym lvlem, a jest to najt
Do poprawy szybkosc vampirow i mummy oraz czestosc rzucania przez nich paralizy. Wychodza 2 mummie i praktycznie caly czas na paralu chodzisz.
Czy ktos kto gral na rl tibi na wersji nizej niz 7.6 moze sie wypowiedzec w sprawie hitow palka??
Moim zdaniem dalej sa za male, tak jakby potwory nosily eq i mniejsze hity przez to wchodza;p
Edit: Hity palka sa dobre, nie wymagaja polepszenia ani jakichkolwiek zmian.
Dla tych ktorzy maja jakies zastrzezenia do hitow pala, mozna sciagnac tibicama pod 7.4 i obejrzec 2 filmiki: 47 palka ktory expi na vampach oraz 90 pala ktory siedzi na dragach z tej strony
tibia.org.pl
Z chęcią bym sobie zagrał na takim ots'sie bo się nudze. Mógłby ktoś podać stronke skąd ściągne tibie 7.4 ? i ip changera?
/Edit.
Teraz są testy, czy można grać normal ?