imo na takim dyscie powinno isc okolo 20-25 boltow na gs, na draga podobnie, moze mniej troche
Wersja do druku
imo na takim dyscie powinno isc okolo 20-25 boltow na gs, na draga podobnie, moze mniej troche
mniej więcej tak właśnie szło na classicu
miałem 89 dista i pamietam że na gsa szło koło 20 boltów, czasami mniej, czasami więcej
best hita miałem około 158 czy jakoś tak i taki hit wchodził pewnie z 3x na dobrym gs huncie
odwołując się do odpowiedzi 2x up, zdarzały sie 4 missy pod rząd
oczywiście to był tylko classic right :>
i z tego co mówili gracze to palek i tak był za mocny, a będąc bardziej dokładnym to ci którzy grali w tamtych czasach i deklarowali że dużo pamietają mówili, że powinno być właśnie więcej missów
Pall jest idealny. Mógłbyś dać dla sorca/druida jakiś normalny mlvl bo nawet czarów nie można przetestować.
Co Ty pieprzysz, ze powinno byc wiecej missow. Dla mnei nie ma nic bardziej wkurwiającego niz 3 missy pod rzad :P. Dlatego wydaje mi sie ze teraz hity sa dobrze ustawione tylko powinna byc zmniejszona liczba missow no i moze troszke czesciej zdarzajace sie hity ponad 100 na discie ponad 80. Tylko tyle...
Ajm moglbys podac swoj nick jaki miales na classcicu?
Ja miałem palka na starej tibii z 82 distem i zdarzały się hity ponad 160. To tyle ode mnie.
Nie ulepszaj za bardzo tych Knightów i Paladynów bo będzie ich za dużo na serwerze a kiedyś Knight i Paladyn to tylko dla wytrwałych.
Ty chyba śmieszny jesteś. Od zarania dziejów rycerzów było najwięcej. Paladyn był dla tych bardziej doświadczonych, a magami cięzko się grało i służyli raczej jako rune makerzy, a wysoko poziomowych magów ciężko było spotkać. I nikt tu nie mówi o jakimś ulepszaniu tylko odwzorowaniu hitów jakie były kiedyś.
Fixłem ostatnio wymieniane błędy i updated, można zobaczyć czy oby na pewno.
Zabilem teraz 5 smokow bijac wylacznie z boltow ktorych poszlo 250...
Tylko raz wszedl hit powyzej 100, poza tym co chwile rozprysk na dragonie i jeszcze te jebane chmurki...
Zabilem tez kilka scarabow zeby miec pewnosc czy tylko dragi sa tak odporne na obrazenia fizyczne, ale na 1 scaraba mialem srednio po 1-2 chmurki i zadnego hita powyzej 100. Rozumiem gdybym mial 60 dista hity by sie zgadzaly ale nie na 80 !!
Hity knighta wydaja sie byc w porzadku przynajmniej jak dla mnie.
Nie robiłem przy formule nic na razie bo nie jestem pewny co do tego.
Pamiętajcie że w wersji 8.coś poprawiono sporo hity paladynów i knightów
co do hitow paladyna i rycerza, warto wspomniec ze bolty omijaja armor lub shield potwora(nie pamietam juz co), dlatego paladyn mogl ladowac z boltow w demona, natomiast knight nie mogl sie nawet przebic, sadze ze w tym moze byc blad, tzn knight i palek "sa" na podobnej formule
hity paladyna omijają shielda waląc prosto w armor, czyli nawet jesli knight ma mms i 100 shielda, ale ma leather armor, to hity powinny byc duze, jednak wystepuje spora redukcja przy np. mpa.
Hity knighta sa, jak dla mnie, wysmienite nic bym przy nim nie zmienial.
Warlock quest nie dziala, dokladniej chodzi o drzwi.
Dwarf Geomancer napieprza jak pojebany. Wyadaje sie, ze bije za czesto, trzeba go ee spowolnic??
Najwyzej znajdujay sie NPC na wiezy edron nie odpowiada.
Vampiry za szybko chodza, to samo z Mummy