Dobra:
venore - wzgórze z beholderami koło wydy - brak zejścia.
debug na północ od mount sternum, około jej środkowej części. I teraz idę na inną postać :P
Wersja do druku
Dobra:
venore - wzgórze z beholderami koło wydy - brak zejścia.
debug na północ od mount sternum, około jej środkowej części. I teraz idę na inną postać :P
Orc fortress quest działa choć znalazłem tam buga. Zaraz zrobię trochę zdjęć i powrzucam tutaj.
Nie działają drzwi na necro questa.
za Virentina wrzucam fote bo z nim znalazlem.
tak ta sciana powinna byc:P?
next (znaczki)
1. mana sie ładuje po 1
2. fire sword wali z ognia a nie powinien w 7.4
3. nie działają drzwi na d lance quest
Dobra jeszcze dzisiaj updatne to z tymi błędami co były wymienione fixed, do tego, NPC już nie chodzą po parcelach i tych świeciach, tak jak real.
1. bramka od dhq nie działa
2. bramka od annhi nie działą ;P
Gram w tibie od wersji 7.1, okolo 7.4 mialem palka z 75 distem, cos w okolicach 45 lvla. Dobrze pamietam ile wynosily zadawane przeze mnie hity. Wyadaje mi sie, ze obrona dragona jest troche za duza. Na jednego smoka szlo mi srednio 35 boltow. Wiem, ze zaraz bedziecie pisali posty, ze to nie nowa tibia na ktorej z 70 dista mozna jebac 300 itp. Jezeli w draga na 80 discie 4 bolty pod rzad nie wchodza to chyba jest cos nie tak. Dobrze siadaja hity ponad 100, nie za czesto nie za rzadko tak jakk powinno byc. Pamietam, ze na rl 3x pod rzad w dsy mi siadlo ponad 100 ale to byl widok niezwykle rzadki. Reasumujac rozpietosc hitow dobra, ale na 1 draga powinny nie wejsc 1-4 bolty a teraz nie wchodzi 5-10 na 80 discie.
Czy wam tez sie wydaje ze na taki dist hity sa troche zbyt slabe?
Czyli inaczej, hity są dobre ale za często puff jest?
imo na takim dyscie powinno isc okolo 20-25 boltow na gs, na draga podobnie, moze mniej troche
mniej więcej tak właśnie szło na classicu
miałem 89 dista i pamietam że na gsa szło koło 20 boltów, czasami mniej, czasami więcej
best hita miałem około 158 czy jakoś tak i taki hit wchodził pewnie z 3x na dobrym gs huncie
odwołując się do odpowiedzi 2x up, zdarzały sie 4 missy pod rząd
oczywiście to był tylko classic right :>
i z tego co mówili gracze to palek i tak był za mocny, a będąc bardziej dokładnym to ci którzy grali w tamtych czasach i deklarowali że dużo pamietają mówili, że powinno być właśnie więcej missów
Pall jest idealny. Mógłbyś dać dla sorca/druida jakiś normalny mlvl bo nawet czarów nie można przetestować.
Co Ty pieprzysz, ze powinno byc wiecej missow. Dla mnei nie ma nic bardziej wkurwiającego niz 3 missy pod rzad :P. Dlatego wydaje mi sie ze teraz hity sa dobrze ustawione tylko powinna byc zmniejszona liczba missow no i moze troszke czesciej zdarzajace sie hity ponad 100 na discie ponad 80. Tylko tyle...
Ajm moglbys podac swoj nick jaki miales na classcicu?
Ja miałem palka na starej tibii z 82 distem i zdarzały się hity ponad 160. To tyle ode mnie.
Nie ulepszaj za bardzo tych Knightów i Paladynów bo będzie ich za dużo na serwerze a kiedyś Knight i Paladyn to tylko dla wytrwałych.
Ty chyba śmieszny jesteś. Od zarania dziejów rycerzów było najwięcej. Paladyn był dla tych bardziej doświadczonych, a magami cięzko się grało i służyli raczej jako rune makerzy, a wysoko poziomowych magów ciężko było spotkać. I nikt tu nie mówi o jakimś ulepszaniu tylko odwzorowaniu hitów jakie były kiedyś.
Fixłem ostatnio wymieniane błędy i updated, można zobaczyć czy oby na pewno.
Zabilem teraz 5 smokow bijac wylacznie z boltow ktorych poszlo 250...
Tylko raz wszedl hit powyzej 100, poza tym co chwile rozprysk na dragonie i jeszcze te jebane chmurki...
Zabilem tez kilka scarabow zeby miec pewnosc czy tylko dragi sa tak odporne na obrazenia fizyczne, ale na 1 scaraba mialem srednio po 1-2 chmurki i zadnego hita powyzej 100. Rozumiem gdybym mial 60 dista hity by sie zgadzaly ale nie na 80 !!
Hity knighta wydaja sie byc w porzadku przynajmniej jak dla mnie.
Nie robiłem przy formule nic na razie bo nie jestem pewny co do tego.
Pamiętajcie że w wersji 8.coś poprawiono sporo hity paladynów i knightów
co do hitow paladyna i rycerza, warto wspomniec ze bolty omijaja armor lub shield potwora(nie pamietam juz co), dlatego paladyn mogl ladowac z boltow w demona, natomiast knight nie mogl sie nawet przebic, sadze ze w tym moze byc blad, tzn knight i palek "sa" na podobnej formule
hity paladyna omijają shielda waląc prosto w armor, czyli nawet jesli knight ma mms i 100 shielda, ale ma leather armor, to hity powinny byc duze, jednak wystepuje spora redukcja przy np. mpa.
Hity knighta sa, jak dla mnie, wysmienite nic bym przy nim nie zmienial.
Warlock quest nie dziala, dokladniej chodzi o drzwi.
Dwarf Geomancer napieprza jak pojebany. Wyadaje sie, ze bije za czesto, trzeba go ee spowolnic??
Najwyzej znajdujay sie NPC na wiezy edron nie odpowiada.
Vampiry za szybko chodza, to samo z Mummy
Wie ktoś czy powstanie w najbliższym czasie jakiś ots 7.4 , żeby pograć zanim powstanie ten ots?
Bolek! Odrazu fixnij ten bug z utevo res "chicken, utevo res ina "chicken i to samo jest z Tiger, bo jak sie to użyje to jest debug i wszyscy dookola też maja. Możliwe, że sa jeszcze jakies zbugowane potwory ale nie spawdzałem.
#up, dzięki, już usuwam te potwory.
Dałem omijanie obrony przy boltach, na razie stworzyłem postać paladyna i 2 smoki zabiłem, wygląda następująco:
1 smok: 25 boltów
2 smok: 28 boltów (dragon shield, profit ;d)
Hmm chyba i tak jeszcze za dużo puff.
Ok, teraz mi się podoba.
ty glupi jestes. sorcow bylo najwiecej i co ty mowisz o nie spotykaniu duzych lvli sorcow. nie dosc ze top to sorcowie to jeszcze wszystko zle mowisz.. jak nie wiesz jak kiedys bylo to wez sie nie wypowaiadaj bo jak pewnie i tak nie wiesz high lvl sorc byl Taifun Devilry i Setzer Gambler. Dalej dopiero byli knightci tacy jak Bubble czy jacys tam inni.
Knightów było najwięcej potem kolejno palladyn sorc i druid, bo knightem najłatwiej się grało
Nie pamiętam jak wtedy wyglądało top 10 ale faktycznie profesji magicznych było zdecydowanie mniej niż teraz
Tak wypisujesz że tajfun czy coś, a już nie pamiętasz o Eternalu Obliwionie~ czy Seromontisie którzy mieli baardzo wysokie levele i byli knightami
Ja zabilem teraz 3 smoki i poszlo mi odpowienio: 24, 30, 33 boltow na kazdego z nich. Widac roznice golym okiem ale jeszcze bym minimalnie polepszyl te hity, konkretnie chodzi mi o hity wieksze od 100 bo te siadaja, moim zdaniem, za rzadko.
<facepalm> Ale Taifun stał się słynny dopiero po 7.6. Prędzej nie było ich(sorców/druidów) zbyt wielu na wyższych poziomach, a ilość w postaciach ogólnych była dzięki farmom run...
Adikk3 chyba mylisz czasy człowieku, pamiętam z serwera na którym grałem, że większość highscores to knightci i pallkowie, sorry. Może masz na myśli sytuacje od 2006 roku?
Sorców zaczęło się robić dużo po mocnym ulepszeniu ich w upd~ z 7.5 na 7.6, jak grzyb pamiętam jak eternal oblivion był najwyższym lvlem, a jest to najt
Do poprawy szybkosc vampirow i mummy oraz czestosc rzucania przez nich paralizy. Wychodza 2 mummie i praktycznie caly czas na paralu chodzisz.
Czy ktos kto gral na rl tibi na wersji nizej niz 7.6 moze sie wypowiedzec w sprawie hitow palka??
Moim zdaniem dalej sa za male, tak jakby potwory nosily eq i mniejsze hity przez to wchodza;p
Edit: Hity palka sa dobre, nie wymagaja polepszenia ani jakichkolwiek zmian.
Dla tych ktorzy maja jakies zastrzezenia do hitow pala, mozna sciagnac tibicama pod 7.4 i obejrzec 2 filmiki: 47 palka ktory expi na vampach oraz 90 pala ktory siedzi na dragach z tej strony
tibia.org.pl
Z chęcią bym sobie zagrał na takim ots'sie bo się nudze. Mógłby ktoś podać stronke skąd ściągne tibie 7.4 ? i ip changera?
/Edit.
Teraz są testy, czy można grać normal ?
Za malo demon skeletonow na ghost landzie, konkretnie chodzi o pierwsze zejscie na lewo ( w kazdej komnacie powinien byc przynajmniej 1 ds a w dwoch komnatach byly po 2)
Nad dsami powinny byc ghule-(ilosc odopiwednia widac ze bylo poprawiane to juz ;p) oraz scorpiony
Nie dziala dzwignia(po nacisnieciu nie znikaja skalki) na pohu w komnacie z cyklopami, mino archerami, oracami itp
Sorków było mnóstwo na wysokich poziomach.
Kiedyś 100 to był wysoki poziom, a takich sorków było wielu, sam posiadałem 115 MS na Tibii 7.4. Wiadomo rycerzy i paladynów było bardzo wielu, a gracze tacy jak Bubble, Eternal czy też Mulf to legendy tibijskie, jedni za sprawą poziomu inni za sprawą posiadania wielu rarów.
Ale nie można też zapominać o Cachero, który jeśli się nie mylę był pierwszym 200 MSem, Setzer Gambler czy Ingek. To gracze, którzy pokazywali jak zdobywa się poziom takimi profesjami. Wielu legendarnych graczy PvP takich jak Will Hunting czy Gaura to magowie, którzy na długo pozostali w pamięci graczy.
Tu masz racje, Byli przed 7.6 zajebisci gracze, tu jeszcze bym wymienil Masakrowca z Aldory, Nemtora, Fosfika z Arcani. Bylo ciezko sorcem grac ale to bylo najlepsze w tej profesji, trzeba bylo sie nameczyc zeby powstal dobry ms. Potem wprowadzono 7.6 przy ktorym powstala Kyra, wszystko sie zmienilo i taki Tetro Aurelius zdobyl 100 lvl w miesiac co zostaje rekordem do dzisiaj ;s
Widać, że nie graliście na 7.4 :) .
Tworzycie skrót do Tibia.exe, wchodzicie we właściwości, w polu element docelowy (na końcu) dopisujecie host 188.165.193.72 port 7171 , uruchamiacie klienta poprzez skrót i w opcjach zaznaczacie "Test server login" (lub podobnie, mogłem pokiełbasić nazwę).
@2up
100lvl w miesiąc? Zbyli zrobił to w 3 dni... -.-
O czym ty kurwa pierdolisz, bo chyba o tibii 7.6-8.0?
Widać, że od tych tibii zaczynałeś, a zupełnie nie wiesz jak było na 7.4
To oczywiste, że tacy gracze istnieli ale to już było na 7.6 tibii gdzie wszystko zostało zmienione. Wprowadzono nowy system czarów, różdżki, manafluidy były lepsze i dopiero wtedy zaczął się powergaming magami. Do tego czasu najwięcej było knightów i paladynów. Na każdym serwerze, aż nie chce mi się wymieniać Bubble, Seromontis, Eternal Oblivion + te postacie mniej znane z serwerów jak Lunara, Fortera, Thoria to w czołówce byli rycerze i paladyni.
Wypowiadałem się na temat tego zdania Adikk3
Który komentował wypowiedź Pan_ZarazaCytuj:
ty glupi jestes. sorcow bylo najwiecej i co ty mowisz o nie spotykaniu duzych lvli sorcow. nie dosc ze top to sorcowie to jeszcze wszystko zle mowisz.. jak nie wiesz jak kiedys bylo to wez sie nie wypowaiadaj bo jak pewnie i tak nie wiesz high lvl sorc byl Taifun Devilry i Setzer Gambler. Dalej dopiero byli knightci tacy jak Bubble czy jacys tam inni.
Więc ja wypowiedziałem się jako, że typek dla czasów 7.4Cytuj:
Ty chyba śmieszny jesteś. Od zarania dziejów rycerzów było najwięcej. Paladyn był dla tych bardziej doświadczonych, a magami cięzko się grało i służyli raczej jako rune makerzy, a wysoko poziomowych magów ciężko było spotkać. I nikt tu nie mówi o jakimś ulepszaniu tylko odwzorowaniu hitów jakie były kiedyś.
-wykorzystywał znane z późniejszych czasów postacie
-Twierdził, że większość/całość Highscores to Sorcowie
z czym ja się nie mogę zgodzić, gdyż większość Highscores u mnie stanowili Knightowie, Palladyni. Sorry, że sformułowałem zdanie tak, że dało się zrozumieć, że nie było high-leveli sorców. Byli, ale nie w takich ilościach jak profesje fizyczne. Więc niech Adikk3 nie pieprzy czegoś w stylu większość highscores to sorcowie i ogólnie to było 80% sorców od 100 lvl. Tak jak on twierdził to mogło być od 7.6 w górę.