Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: [8.54] koncepcja serwera, co wy na to?

  1. #1

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    313
    Siła reputacji
    16

    Domyślny [8.54] koncepcja serwera, co wy na to?

    Nawiązując do tematu o przyszłości OTS... Chciałbym was drodzy użytkownicy zapytać co myślicie o takim projekcie. Nie chciałbym, żeby było to źle odebrane, jednak zabieranie się za projekt, który nikomu się nie spodoba byłoby wg. mnie nie bez sensu...

    No więc,

    *Przedmioty (stare tibijskie + wiele nowych)

    podział na
    -Zwykłe (bez bonusów, niekiedy możliwy upgrade na magiczny)

    -Magiczne (czyli ulepszone zwykle, np. scale armor -> lizard scale armor, tworzony np. u kowala, albo inna drogą, potrzebne np. zwykły scale armor i ileśtam lizard scales).
    Magiczne przedmioty miałby większy def/atk oraz bonusy (odporność na żywioł, + skill, + hp, + mana, + speed, itp, itd)

    -Unikalne (możliwe do zdobycia tylko z questów, albo z silnych bossów, miałby największy def/dmg, najlepsze bonusy.

    Eq miałoby kluczową role (tutaj wzorujemy się w dużej mierze na D2 :)
    Przedmioty można by dodatkowo zaklinać za pomocą run (D2 ponownie), gemów, itp.
    Miałby to duży wpływ na PvP, nie wiadomo czy przeciwnik ubrany jest w eq, które zapewnia mu 50% (to byłaby maxymalna odporność) odporności na ogień a na zimno ma -20%, czy np. ma wszystkie resy po 30, czy jest ubrany w eq o bardzo wysokim defie, itp itd.

    *Profesje

    propozycja I

    Warrior (nazwa wiadomo uległaby zmianie)
    -typowy wojownik, tanker, nie ma tu dużej filozofii. Słaby magicznie, jednak zaprawiony w boju.

    Archer
    -typowy łucznik/kusznik, cechowałby się dużą szybkością oraz celnością. Zamiast spear i assassin starów, byłoby dużo łuków i kusz oraz amunicji, które dobierałby do danej sytuacji (np. do PvP lepsze byłoby coś innego, niz do expienia). Dodatkowo posiadałby magie wiatru (parę fajnych czarów mam w zanadrzu :)

    Mage
    -ogień, błyskawica, lód, największe dmg, słaby fizycznie, mało hp, dużo many. Typowy caster.

    Druid
    -natura, summonowanie i przemiana w wilkołaka. Tutaj trochę znów sięgam do D2, druid walczyłby pod postacią wilkołaka, wspierany byłby przez różne zwierzęta (wilki, niedźwiedzie, w wersjach ulepszonych oczywiście) oraz przez magię ziemi, natury. Dodatkowo byłby to healer.

    Necromanta
    - magia śmierci, summonowanie nieumarłych no i klątwy. Do tego jako jedyna postać mógłby używać mwalli, a raczej czegoś zbliżonego do tego z D2 (mur z kości, więzienie z kości).

    propozycja II
    Opcja druga wygląda tak, że druid traci zdolności lecznicze, a maga dzielimy na Maga Ognia (glownie ogien, w mniejszej mierze blyskawice) i Maga Wody (magia wody, w mniejszej mierze lodu no i leczenie.

    I do tego doszłaby postać Assassina, najszybsza postać, walczył by sztyletami, szponami, szurikenami (te byłby jako magia). Oczywiście tutaj też nawiązanie do D2 ale cóż, czemu nie czerpać z tak dobrej gry? :)

    aha, w obu przypadkach każda postać miałaby jakieś buffy dla party, jak zwiększenie szybkości, hp, many, dmg, shieldingu. Tak, że każda postać byłaby potrzebna w drużynie.

    Co do mapy to nie ma co pisać, trzeba ją pokazać, ale najpierw chciałbym wiedzieć czy podoba się wam taka koncepcja serwera, co byście w niej zmienili, dodali, usunęli?

    No i co do questów, oczywiście serwer opierał by się na wykonywaniu przeróżnych zadań (czy to na wyższe profesje, czy żeby zdobyć unikalny przedmiot, doświadczenie). Nie kończyły by się one na idź, zabij, weź nagrodę.

  2. #2
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    pomysl: +
    alejak wiele dobrych pomyslow szanse na ukonczenie projektu prawie ze zerowe
    oczywiscie jesli jednak by sie udalo, i bylo dobrze zrobione/zbalansowane itp to ja jestem za
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  3. #3

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    313
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    hm, a jeszcze powiedz który pomysł profesji by Ci bardziej odpowiadał? W skrócie
    warrior - tank
    archer - shooter
    necro - caster, traper
    mag - caster
    druid - caster, walczy jako wilkolak, healer

    czy
    fire mage - caster
    water mage - caster, healer
    druid - caster, wilkolak

    no i assassin jeszcze ewentualnie...

    edit#
    no i tak żeby nie było, TAK wiem, wiele pomysłów zaczerpniętych jest z Diablo 2, jednak nie widzę w tym nic złego...

    edit#
    jak już zajrzeliście to moglibyście coś odpowiedzieć... ;\ doradzić, zbluzgać, cokolwiek... zależy mi na waszej opinii..
    Ostatnio zmieniony przez hefalump : 28-03-2010, 12:07

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar damixx
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    51
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Fajne .
    Obawiam się tylko że wykonanie takiego projektu zajmnie strasznie dużo czasu co za tym idzie wielu ludzi nie będzie już chciało takiego ots gdyż na rl będzie super pro ivul magikowaśny system że super wyjdą profesje itd ... :)

    2 grim ots ? Może nie?
    Nie wiem.
    Nie zagram :)

  6. #5

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    525
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Dla mnie taki ots bylby bardzo dobry.
    Profesje, to wg mnie lepsza jest 1 opcja, ale jak np jak sie jest magiem(zrobic polaczenie druida i sorca), to na takim 50-100 lvl'u mozna zrobic, ze bedzie mogl on zostac jakims magiem ofensywnym(niechce mi sie wymyslac nazwy;p)(mialby najwieksze hity, bardzo dobre czary ofensywne, ale te czary by chcialy bardzo duzo many, slabe leczenie, troche wiecej many, niz normalnie dostaje druid/sorc(mag)) albo magiem leczniczym(hity srednie, najlepsze leczenie, bufy zwiekszajace np mane, hp, speeda o ilestam %(zaleznie od mlvl i lvl-od 10% na poczatku do 30% na np 200 lvl'u i 70-80 mlvl'u max z mozliwoscia uzywania ich nawet bez party, zabieralyby coraz wiecej many, zaleznie od tego ile % zwieksza(lvl i mlvl) i ile osob dostaje tego buffa), troche wiecej hp, niz normalnie dostaje druid/sorc(mag)).
    Zamiast kiny zrobic warriora, ktory po osiagnieciu 50-100 lvl'u moglby zostac assasinem(lekko zwiekszony fast attack, hity normalne, troche wiecej many, niz normalnie dostaje warrior, czar zwiekszajacy fast attack(czarow, broni bialej, kusz, itp.) ze wszystkiego o 5-20%(zaleznie od lvl'a i mlvl'a z mozliwoscia uzywania tylko i wylacznie na graczach, bedacych w tym samym party) albo silnym knightem-niechce mi sie wymyslac nazwy(mialby on wiecej hp, niz normalnie dostaje kina, hity o ok. 20-40% wieksze, niz normalny warrior, + moze jeszcze sam cos wymyslisz)
    Chodzi mi o to, ze mozesz polaczyc te swoje 2 pomysly na profesje. Wiem, ze troche sie napisalem, ale podalem 2 przyklady profesji, ktore moglbys zrobic, dodaj tez tego nekromante i co tam jeszcze podales w I przykladzie profesji.

  7. #6

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    313
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Co do projektu Grima nie wiem czemu uważasz, że byłby to drugi taki sam projekt... Jedyna analogia to ekwipunek, w Grimie też są bonusy, ale w setkach innych gier też :)

    Co do niewykonalności projektu... znam swoje siły, wszystko co planuje potrafiłbym zrobić, jedyne czego by mi było potrzeba to pomocy ze strony jakiegoś skryptera, albo samemu po prostu się za to zabiorę (nie chodzi o nie wiadomo jakie skrypty, proste i praktyczne...

    up#
    faktycznie, pomysł z rozdzieleniem magów nie jest zły :)
    Ostatnio zmieniony przez hefalump : 28-03-2010, 12:20

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Co do skryptowania moje zdanie jest takie: jesli umiesz mapowac wlasciwie mozesz samemu zrobic serva bo nauka skryptowania to banal w prownaniu z nauka DOBREGO mapowania+pomysly+klimat

    ale nawet jesli jestes w stanie sam wszystko zrobic ile to potrwa?
    dlatego uwazam ze szanse sa niewielkie
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  10. #8

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    313
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Wiesz, w sumie większość rzeczy jest obmyślona, mapy wiem jak robić, miałem swój projekt, z własną mapą wcześniej. I nie, nie była to mapa na odpieprz :)

    Co do skryptów, potrzebuję głównie pomocy z robieniem dłuższych questów... żeby npc inaczej sie zachowywał gdy mamy jakiś item, gdy porozmawialiśmy wcześniej z innym, gdy przeczytaliśmy książkę jakąś (tak jak versy na rl).

    Początkowo świat byłby średnich rozmiarów, byłoby tyle, żeby się dało grać, nie byłoby to jakieś minimum, ale też nie 100mb mapy. Wprowadzane by były update itd :)

    Co do profesji... jak starczy mi dziś czasu, a jak nie to jutro - to zabiorę się i zrobię jakąś profesję. Wiadomo, nie będzie to idealnie wyrównana już profesja, ale ogólny zarys jak wyglądała by gra nią :) Relacje zdam... hmm może filmik z expienia? ;p

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Poszukuje serwera, oryginalnego serwera
    Przez durel w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-10-2010, 20:40
  2. Test serwera OTS pod patronatem tibia.org.pl
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 27-08-2007, 19:29
  3. Aktualizacja serwera
    Przez ogf-carl w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-09-2006, 13:18
  4. Testy nowego serwera
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 23-02-2006, 16:16
  5. Odpowiedzi: 140
    Ostatni post: 08-06-2005, 17:02

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •