Reklama
Strona 3 z 3 PierwszaPierwsza 123
Pokazuje wyniki od 31 do 39 z 39

Temat: Przez co Tibia traciła klimat, czyli częściowy powrót do przeszłości...

  1. #31
    Avatar HarryPortier
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    miedzy W-wa a Lodzia
    Posty
    56
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Tibia - upadek klimatu :
    Tibia 7.4 -> zależność między graczami wynosiła prawie 100% - każdy, jeśli chciał coś w grze osiągnąć musiał liczyć się z innymi playerami

    prosta zasada
    Druid/Sorc -> potrzebowali knighta jako blokera na expy (wtedy najlepiej zarabiało się/expilo z blokerem)
    Knight/paladin -> Potrzebowali Druidów/Sorców (Uhy,Hmmy,sd,gfb)
    Paladin jak na tamte czasy najbardziej samo wystarczalna postać, potrzebowal tylko sdkow/hmmów i leciał na poh expić na pająkach :P.


    mapa - była stosunkowo mała, a grało na niej 800 osób (tak, wyobraźcie sobie teraz, że dysponujecie mapą która zawiera
    Ank-darashie-Edron-FACC island i 800 osób na serwerze!. Teraz jest cięzko nie wpaść na kogoś, a wtedy? knight 80lvl~ expil na dwarf guardach zarabiając pieniądze. Pamiętam jak sam expiłem druidem 40~ lvl + 2 monki na guardach XD. Ludzie pomagali sobie często, bo też często na siebie wpadali. Wszystko działało w obie strony był to najlepszy sposób na zawiązywanie przyjaźni. Każdy wiedział, że jeśli pomoże komuś to w przyszłości mu się to opłaci. np: 30 druid jest bity przez 60 knighta. Wmiesza się w to jakis wysoko poziomowy knight który pomoże bo wie, że bedzie mial swojego dostawce uhów. wiadomo że wtedy biznes runowy opieral sie na zasadzie sprzedazy wolno rynkowej druidzi mieli tych run bardzo duzo, zas postacie fizyczne nie mialy ich prawie wcale. Dlatego magowie szukali klientów, a rycerze dostawców. Zawsze lepiej handlowac/expic z kims kogo juz sie w jakis sposob tam poznalo. Liczyła się przyjaźn i wspólne hunty + questy nikogo nie obchodizly poziomy gra każdą profesja wymagala duzych umiejetnosci ktore zdobywalo sie dlugo grajac. kiedys hity nie siadaly tak czesto jak teraz. Usolowanie draga 20 knightem to był wyczyn!, zwykle na draga szło się solować na 40 poziomie z giant swordem. z tąd motto tibii "do you remember youre first dragon?" bo wtedy mając 80+ level było się High levelem. Niech tez nikt nie mowi ze magowie byli przesadzeni. Potwory mialy takiego combosa ze to się nie mowi. Demon był wstanie zjechać 100 knighta w sekunde (geb+gfb+łapa). a co miał powiedziec sork? niby mial mocne ue ktore zalezalo od mlvla. ale co z tego skoro musial sie manasowac najmniejszymi manasami po 70-100 wyobrazcie sobie teraz manasowanie bez hotkeyów musial się ~10razy manasnąć manualnie + otworzyć plecak dlatego pvp bylo wyrownane bo jesli uciekal to nie mogl sie jednoczesnie manasowac wiec byl jak przestraszona kaczka bezbronny. kazdy liczyl sie z przeciwnikiem dlatego tez kazdy mial swoja metode walki. teraz jak idzie się walczyć z góry zaklada się że dostaniemy kilka kul na twarz. wtedy mozna bylo conajwyzej na opence dostac z gfb lub ue xd

    tibia 8.54 -> kazda profesja jest samowystarczalna moze expic samodzielnie jak i frostach tak i na demonach. mapa jest tak wielka ze 90% spolecznosci uzywa cavebota wiec maja "wyjebane" na innych graczy. Liczy się level + gpki. gracze praktycznie widuja sie tylko w dp sprzedac/kupic na trade cos co da rade opchnac u rashida/djina graniczy z cudem .

  2. #32
    Edwedere

    Domyślny

    A czy pamiętacie wojny na dawnej tibii ??:) jej to była poezja wręcz. Taką Wojną żył cały świat Cały serwer ludzie ,wysyłali dla Guildii walczących kasę , runy itp jak była Openka zaraz cały serwer rozmawiał o tym co się działo gildia wygrywająca obejmowała władze :) Wojny nie trwały jak teraz latami ale miesiąc , dwa i koniec bo nie było tak łatwo otrząsnąć się po dedzie itp ojj To było piękne :)

  3. Reklama
  4. #33
    Avatar Qjaw1
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    69
    Siła reputacji
    16

    Domyślny Mimo że...

    Mimo, że stara Tibia miała najlepszy klimat, to i tak przyznacie, że przydało by się jej trochę nowych questów ;]

  5. #34
    Panm

    Domyślny

    /\
    kiedy ot bedzie na chodze :D?

  6. #35
    Avatar HarryPortier
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    miedzy W-wa a Lodzia
    Posty
    56
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Edwedere napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A czy pamiętacie wojny na dawnej tibii ??:) jej to była poezja wręcz. Taką Wojną żył cały świat Cały serwer ludzie ,wysyłali dla Guildii walczących kasę , runy itp jak była Openka zaraz cały serwer rozmawiał o tym co się działo gildia wygrywająca obejmowała władze :) Wojny nie trwały jak teraz latami ale miesiąc , dwa i koniec bo nie było tak łatwo otrząsnąć się po dedzie itp ojj To było piękne :)
    na aurea wojna trwa nie przerwanie od 2004 roku (od poczatku serwera) max przerwa 2-3 miesiące. Hail kopengas_/

  7. #36
    Edwedere

    Domyślny

    Cytuj HarryPortier napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    na aurea wojna trwa nie przerwanie od 2004 roku (od poczatku serwera) max przerwa 2-3 miesiące. Hail kopengas_/

    Czy to nie była wojna między tymi dwoma Sorcami tam byl Polak i Szwed ?? He ;) bo jeżeli chodzi o tą wojnę to rzeczywiście ile ja filmików oglądałem z bitew itp i tych 2 kolesi to wręcz legenda :D

  8. #37

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Sosnowiec
    Wiek
    31
    Posty
    570
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Grim90 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Różdżki to świetny pomysł ze strony RPGowskiej, bo nigdzie mag nie używa miecza.
    A Gandalf ??

  9. #38
    Avatar Wemster
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    w sekcji kickboxingu u jurasa
    Posty
    1,559
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    super, o ile exp nie bylby x1. nikt ci nie bedzie w takie cos wtedy gral, bo nikomu by sie nie chcialo po prostu ;p x2 albo x3 bylo by dobrze i skille x2 minimum.

    co do 8.4

    knight expil szybko i tak tez zarabial, ale nie bil super. byl ograniczony do ilosci dostawcow, nie mial uhow - nie mial gry
    palek samowystarczalny byl nawet, potrzebowal tylko sd czy hmm
    wysokopoziomowy sorc byl najsilniejszy, ale gdy zabraklo mu many to modlil sie o cud.
    druid jak druid, glownie do robienia kasy, gra druidem na dluzsza mete mijala sie z celem.
    Ostatnio zmieniony przez Wemster : 22-02-2010, 22:29

  10. #39
    Avatar Noru$
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    30
    Posty
    914
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    teraz masz tibiantisa, marzenia sie spełniają

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. E-mail z przeszłości...
    Przez Decretis w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 18-05-2016, 11:31
  2. Claria 7.6 - Poczuj prawdziwy klimat
    Przez hajer w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-01-2014, 14:20
  3. [7.4] OriginalTibia-poczuj ten klimat!
    Przez Katalonczyk w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 11-09-2013, 22:07
  4. [8.6] Sinteria World Stary Klimat RPG Bez SMS Shopa
    Przez Xortezo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post: 19-11-2011, 21:19
  5. Odpowiedzi: 226
    Ostatni post: 31-07-2010, 23:32

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •