Reklama
Strona 3 z 7 PierwszaPierwsza 12345 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 21 do 30 z 64

Temat: Pytanko o dezodorant

  1. #21
    Avatar Maskot (zresocjalizowany)
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    ZYJEMY W SYMULACJI
    Wiek
    27
    Posty
    3,685
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    w takim razie co zrobic zeby pachy nie sraly
    Wolność słowa – prawo do publicznego wyrażania własnych poglądów. Współcześnie jest uznawana jako standard norm cywilizacyjnych, chociaż dopuszczalne są jej ograniczenia. Uważana jest za czynnik demokracji.

  2. #22
    bojowkarz_nonpvp

    Domyślny

    nieciarać skurką z grejfruta
    ps to prawda

  3. Reklama
  4. #23
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Posen
    Wiek
    31
    Posty
    11,499
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    no antyperspirant od tego jest wlasnie że se redukuje wydzielanie potu(medyczne to wręcz blokują) i wtedy bakterie nie mają co jesc i nie kupkają.


    ugulnie to taka ciekawostka jaka jest czestotliwosc wystepowanai tych gruczolow ktore powoduja smrut w roznych populacjach

    takze od razu widac ze koreanczycy nie potrzebuja antyperspirantow bo nie jebią ehhhhhhhhhhh

    a tu w jakich miejsach sa te gruczoly, wszedzie indziej sa inne gruczoly ktore nie smrodzom

    niektorzy maja tego wiecej inni mniej, niektorym jebie za uchem innym nie jebie za uchem, niektorym jebie tylko pod pacha a niektorym pod calym ramieniem

  5. #24
    ★ Użytkownik premium ★

    Kierowca jest w bagażniku Lord jest teraz online
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    torg.pl
    Wiek
    26
    Posty
    6,070
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    do dlatego borowi za uszami jebie bo sie tam poci
    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no pięknie, ja używam argumentów, logiki oraz inteligentnie punktuję głupoty

  6. #25
    Avatar Cinson
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    744
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    kup se jakis etiaxil czy medispirant czy jak to sie tam nazywa smarujesz se pod pacha i nic sie nie pocisz elegancko

  7. #26
    Avatar Maskot (zresocjalizowany)
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    ZYJEMY W SYMULACJI
    Wiek
    27
    Posty
    3,685
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    ale ja chce sie pocic, lubie se czasem niuchnac co tam sie dzieje pod pacha, ale chce cos co fajnie pachnie
    Wolność słowa – prawo do publicznego wyrażania własnych poglądów. Współcześnie jest uznawana jako standard norm cywilizacyjnych, chociaż dopuszczalne są jej ograniczenia. Uważana jest za czynnik demokracji.

  8. #27
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    31
    Posty
    11,031
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    antyperspirant sie uzywa zeby nie jebać
    żeby jebać to się używa perfum
    naprawioned
    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i tego typu napisy bardzo przydatne chyba ze macie na imie zakius i chodzicie w kolorowych tshirtach z nadrukami
    też byś takie chciał

    dobre smarowidło jest o tyle fajne, że nie capi jak szprej, ale miałem takie szpreje, co to były serio serio skuteczne
    tylko kurde jak akurat tego dnia się nie spociłem mocno to później tego zmyć nie dało bo miało dodatkowo coś wchłaniającego wilgoć :żaba
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  9. #28
    Avatar Cinson
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    744
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj Maskot (zresocjalizowany) napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale ja chce sie pocic, lubie se czasem niuchnac co tam sie dzieje pod pacha, ale chce cos co fajnie pachnie
    to moze w jakiejs perfumerii se poszukaj takich wynalazkow, powinny byc lepsze niz jakies rexony i nivea co przez ubranie przechodza i jebia

  10. #29
    Avatar Deuuu
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    29
    Posty
    167
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Wystarczy nie być ulaną świnią, myć się czasami i problem aromatów spod pachy znika.

    A jak musicie jakieś medispiranty i inne gówno używać, żeby blokować wydzielanie potu to wam współczuję smrodziuchy. Nic dziwnego, że nigdy żaden z was nie znajdzie dziewczyny i do później starości będziecie siedzieć w swoich piwnicach.

  11. #30
    bojowkarz_nonpvp

    Domyślny

    Cytuj Deuuu napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nigdy żaden z was nie znajdzie dziewczyny i do później starości będziecie siedzieć w swoich piwnicach.
    gdybyś tylko wiedział jakie wspaniałe to som życzenia

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •